| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 06 August 2015 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øj - det virkede hurtigt
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 August 2015 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 August 2015 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt spottet Peter!
Det var den så altså allerede i forgårs, hvor der også var presse-launch og bl.a omtale
her
Det er ved at være på tide, at jeg får udskiftet min Playmaker med en BS Essence-boks
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 August 2015 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
HER
er så linket til den danske side - så vi undgår det 'google-kaudervælske', der ses i det lille billede ovenfor.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 August 2015 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis - Det er ved at være på tide, at jeg får udskiftet min Playmaker med en BS Essence-boks.
Jeg har bemærket din interesse for BS Essence.  Hvor når kommer hun ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 August 2015 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har din egen 'Essence' - hvad vil du med min?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 August 2015 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var et rigtigt dårligt svar MM. Så kommer hun nok aldrig ind i dit hjem.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 August 2015 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og det er vel godt det samme...
M😸M
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 07 August 2015 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis gå nu ud og giv dit pengetræet mere gødning. Så lykkedes det nok for dig at få dit ønske opfyldt.
 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 07 August 2015 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilket et af ønskerne
.
M  M __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 08 August 2015 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Da du ikke bryder dig om BeoSound Moment's design, kan du jo vælge den fra. Jeg vil heller ikke sige at deres produkt udvalg i 2015 kan sammenlines med en velassorteret slikbutik. Find en prisliste fra 2005 frem, og se udvalget den gang,
så må man da sige at valget er langt nemmere i dag, end dengang. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 08 August 2015 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg har brug for lidt input. Pt. har jeg en V1'er + et sæt BL3. Næste skridt er noget surround. Mit dilemma går på om jeg skal tage et sæt brugte bl3
som baghøjtalere + evt sub BL2/BL11? Eller om jeg kommer længere BL9, selvom det formentlig bliver en lidt dyrere løsning. Jeg har hørt lignende
opstillinger spille, og begge lød rigtig fint. Min stue er dog ret lille, og jeg frygter lidt for BL9, vælter væggen ind til naboerne.
Er der nogen som har erfaringer med et rent BL3 setup eller BL3 + BL9?
Mvh Jan
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 August 2015 kl. 06:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jan Bødskov Center højttaleren i et surround setup er uhyre vigtig når vi ser/høre film og TV. Med V1 som center, er min mening at du kan "nøjes" med BeoLab 3 og BeoLab 11 som front, og dine BeoLab 3 som baghøjttaler. Det vigtigste er du oplever lydeffekterne i Dolby 5,1 lyd. Husk at BeoLab 11 bestemt er med til at løfte den tonale lydoplevelse sammen med et sæt BeoLab 3. Viser det sig så at du benytter din surround opsætning ofte, er næste step opgradering til F.eks BeoVision 11, og BeoLab 9 som front højttaler. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 09 August 2015 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i mit setup BV 11 Front BL18. Bag BL 17 sub BL11. Jeg bruger det også som musik anlæg og der kommer BL 11 ikke til sin ret den kan ikke
leve op til BL 18, så den bruges ikke til musik, men til film der er den nogenlunde, så jeg overvejer nu en anden Helst trådløs
Min pointe er bare til jan man skal næsten prøve sit udstyr der hjemme når man nu skal have nyt,,
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 August 2015 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 09 August 2015 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svar PP og Henning P
Må gå lidt i tænkeboks igen. Pt. hælder jeg mest til en løsning der hedder BL9 som front og BL3 som baghøjtalere.
For tiden er det mest film det bliver til på "anlægget", og knap så meget musik.
V1'eren får lov at blive nogle år endnu, indtil BV11-55/Avant 55 er til at komme til brugt.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 09 August 2015 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
millemis
Da du ikke bryder dig om BeoSound Moment's design, kan du jo vælge den fra. |
|
|
Hvornår har jeg nogensinde sagt noget i den retning???
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 09 August 2015 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henning P skrev:
Min pointe er bare til jan man skal næsten prøve sit udstyr der hjemme når man nu skal have nyt,, |
|
|
Du har helt ret - og netop dér er det det går galt for Peter Pan.
Han har nemlig ALDRIG hørt en V1 derhjemme.
Generelt set er et sæt BL9 at foretrække fremfor en kombination af BL3 og BL2/11.
Men afhængigt af rummet og ens behov og muligheder for at spille højt, vil et sæt BL3 i kombination med en af
de nævnte subwoofere absolut være at anbefale.
Om det så skal være en BL2 eller en BL11 er nok op til rummets akustiske beskaffenhed, ens smag og om
behovet ligger mere på en forbedret gengivelse af musik eller på effekterne i/ved 5.1 lyd fra film.
Hvis det kunne være muligt, ville det være smart at teste en 3.1 kombination af de eksisterende BL3 med
en BV11 hhv en BL2 først - ved at 'låne' dem før køb i en uges tid.
Er dette ikke 'nok', kunne BL9 komme på tale.
Et sæt BL3 vil i de aller, allerfleste tilfælde være tilstrækkeligt som baghøjtalere.
Husk at 'lydmotoren' i en V1 giver rigeligt med muligheder for at fintune setup'et.
Muligheder, som ejere af tidligere BV nok ikke kan forestille sig....uden at have kunnet teste det derhjemme.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
THXII Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 120
|
| Sendt: 09 August 2015 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kommer jeg lige springene ind fra side 705 & 706, vil helt klart anbefale Beolab 14 :)
VH
Mads
__________________ Det er godt nok godt.
|
| Til top |
|
| |