| Forfatter |
|
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 18 August 2015 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Men der er vel ikke noget i vejen med BeoLab 4 PL, når vi går ned i den klasse højttaler. VEL ? |
|
|
Nej, det er fint - især hvis man hører til de, som tilbringer dagen foran skærmen/den stationære computer dagen lang
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 18 August 2015 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 18 August 2015 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare se HER, hvem der læser med på club-tråden og/eller på Beoworld.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er god til at regne, Peter Pan 😎
Det er nogenlunde det samme som en A2 koster.
Den er næppe beregnet til at slæbe med sig rundt - som en A2 er det.
I det mindste burde der så være et håndtag/et greb på bagsiden - jeg ser ikke umiddelbart nogen mulighed for en rem.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Om det er Pr. stk. eller for et par, det vil tiden vise.  |
|
|
Hvis det er per styk og de så kan bruges som et stereo-sæt, har B&O i hvert fald knækket koden for bluetooth-streaming
af seperate venstre og højre kanaler.
Jeg kender ikke til noget, der kan det på nuværende tidspunkt.
Men måske kan de mere end bare at understøtte bluetooth 4.0?
----
Jeg plejer gerne at sige - hellere en god mono gengivelse end en halvdårlig stereo-gengivelse.
Husker du (@Peter Pan) mælke-kartonen - den var da også 'kun' mono.
Jeg tror heller ikke at et 'perfekt stereo-perspektiv' er så væsentlig til det en sådan lille højtaler kan bruges til.
Til en omgang Rum'n'CocaCola-mix fra Soundcloud ude på terrassen,
vil den da nok være perfekt.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis - 1) Jeg plejer gerne at sige - hellere en god mono gengivelse end en halvdårlig stereo-gengivelse. 2) Husker du mælke-kartonen - den var da også 'kun' mono.
1: Det er dog det værste vrøvl. 2: Ja millemis, med sytråd /nylon fiskeline. Hvad i alverden vil folk anno 2015 med mono lyd. Jeg fatter ikke B&O lægger navn til sådan noget ligegyldigt pjat. Min mening om BeoPlay S3 står på side 708.
Når B&O går så meget op i at øge deres omsætning, og ski--r på noget så fundamentalt som muligheden for lyd i stereo kvalitet, hvad forventer du så deres kvalitets politik er på deres øvrige produkt område.
Det er længe siden Bang & Olufsen var til for kunderne. Idag handler det kun om at få nutidens kunder til at hoppe på deres priser, via reklamer med rentefri finansiering. Så MM - Du vrøvl så meget du vil, i håb om at gavner Bang & Olufsen og dine fem aktier. 
------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------
Og så et dokument fra julemandens ø.
Vi mangler stadig en pris. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må vi så høre - hvorfor er stereo så vigtigt?
Nu vil jeg vide det, hr Pan!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Vi mangler stadig en pris. |
|
|
Spørg i din lokale B&O-biks - og fortæl os det bagefter.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Som sagt vrøvl du bare videre millemis. |
|
|
Jamen, det var da et godt svar på mit spørgsmål om, hvorfor stereo er så vigtigt
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 19 August 2015 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Babyer udvikler hørelse i den femte måned, og undersøgelser viser,
musik er fremragende til stimulering af barnet. Synd for dig at din
mor har forsømt dette. Tænk MM hvor meget mere du kunne have
fået ud af stereo musik, hvis du var blevet stimuleret. Så havde du
også vist hvorfor hovedtelefoner har to højttaler, og ikke kun en. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 20 August 2015 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endnu bedre svar
Apropos det med de to højtalere - hmmmm!
Hvad er det egentlig du bruger center-højtaleren og bag-højtalerne til derhjemme?
Er de kun til pynt?
Eller lytter du kun via hovedtelefoner?
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 August 2015 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis
Jeg ved godt at det kan du ikke gøre for. Jeg har da lidt undt af dig.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 August 2015 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 August 2015 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 August 2015 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 August 2015 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |