| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bang & Olufsen Club tråd har idag 713 sider, og er blevet vist over 1.655000 gange.
Da det nok tydeligt fremgår af mine indlæg, fra jeg startede denne tråd den 11 Nov. 2006 som super Beo-fan, til idag som desillusioneret Beo-fan, grundet skuffelser over resultaterne af mange af de beslutninger Bang & Olufsen har taget siden Tue blev ansat.
millemis du har bevaret din entusiasme som Beo-fan, eller har en anden dagsorden der gør det interessant for dig at gå i dybden omkring de nye produkter fra B&O. Det tror jeg den nye generation af B&O kunder er glade for.
Men millemis - Jeg gider ikke flere diskussioner mellem os to på club tråd. Det syntes jeg vi har forsøgt at holde tråden kørende med, længe nok. Du kan fremover skrive som du vil, uden min indblanding, og jeg forventer det samme fra dig. Viser det sig så at Mikkel G lukker tråden, grundet manglende aktivering efter et œ år, må vi bare erkende at der ikke mere er behov for en Bang & Olufsen Club tråd. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Beomanden Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2014 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg giver jer max en uge, før at I fortsætter jeres Cat-Fight
Det jeg synes er spændende ved denne tråd er rygter og billeder af nye produkter som ikke er lanceret endnu. Jeg glæder mig bla. til at se de første
billeder af den kommende super højtaler, som skulle overgå Beolab 5. Nogen der ved noget?
__________________ Beomanden
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bang & Olufsen?
|
| Til top |
|
| |
Hauke Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2015 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 60
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beomanden skrev:
Jeg giver jer max en uge, før at I fortsætter jeres Cat-Fight
Det jeg synes er spændende ved denne tråd er rygter og billeder af nye produkter som ikke er lanceret endnu. Jeg glæder mig bla.
til at se de første
billeder af den kommende super højtaler, som skulle overgå Beolab 5. Nogen der ved noget? |
|
|
Eneste jeg har hørt er at de skal være ca. 160 cm høye og ha ett utseende som vi ikke har sett maken til noen gang.. Blir
spennende..
Jeg ser også frem til nye S3, som jeg håper kommer ikke så lang tid
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der var en, der bad om rygter, så....
....der går rygter om, at S3 skal lanceres ved et B&O Play-event i London den 2. September.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Beomanden Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2014 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejligt med rygter.... Tak for det. 1,60 høje højtalere, så er det nu PP at du skal skiftet dine 8 kantede pentaer __________________ Beomanden
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beomanden skrev:
1,60 høje højtalere, så er det nu PP at du skal skiftet dine 8 kantede pentaer  |
|
|
Måske skulle de, som er interesseret i kommende højtalerteknologi fra Bang & Olufsen, være opmærksomme på
DETTE
Om det så er nu, eller først senere - interessant er det i hvert fald.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej Beomanden - jeg har læst de bliver rasende dyre.

Så jeg beholder mine BeoVox Penta. 
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 26 August 2015 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 August 2015 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|

Det glæder mig at se der arbejdes videre på principperne fra BeoVox Penta, når Bang & Olufsen har besluttet at udvikle en afløser for BeoLab 5. Der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken to gange. - Link. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 August 2015 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da de i struer i sin tid valgte den femkantede form (til Penta'erne), var det for at undgå de stående resonanser,
der let opstår INDE i kabinettet. Noget der er et problem, hvis man - som så ofte - bruger en 'firkantet' kasse.
Formen, som er antydet ved det koncept-udkast, som Geoff beskriver i den linkede artikel, har til formål at give plads til
ekstra (højtaler)drivere, der som bekendt seNder lyden UD?
Disse to ting har intet med hinanden at gøre - der er således ikke nogen relation mellem formen på Penta'erne
og den form, som en ny højtaler måske/måske ikke vil have.
Det er vigtigt at læse teksten, og ikke kun 'kigge billeder'.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 August 2015 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 August 2015 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
N.B. Jeg ser syv kanter på overstående (venstre) tegning!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 27 August 2015 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis I stopper med jeres evige diskussioner, og så giver plads til at man kan lide de nye produkter, så vil jeg bidrage igen, ellers holder jeg mig til Beoworld.
http://beophile.com/?p=23085
Beophile, har flere og bedre billedere af S3, ser ud til at der er AUX gennemgang, derfor nok oplaget som nye stereo højttalere til PC'en, 2999kr. pr. stk.
__________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 27 August 2015 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak til Emil for linket!
Det ser da godt ud, synes jeg - er spændt på at høre dem.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 27 August 2015 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 27 August 2015 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
PP. Til den pris kan man da næsten få et BV7  Så kan konen også høre hvad der kommer ud af skærmen
|
| Til top |
|
| |
Hauke Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2015 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 60
|
| Sendt: 27 August 2015 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emilos88 skrev:
Hvis I stopper med jeres evige diskussioner, og så giver plads til at man kan lide de nye produkter, så vil jeg
bidrage igen, ellers holder jeg mig til Beoworld.
http://beophile.com/?p=23085
Beophile, har flere og bedre billedere af S3, ser ud til at der er AUX gennemgang, derfor nok oplaget som nye stereo højttalere til
PC'en, 2999kr. pr. stk. |
|
|
Spennende!
Hadde håpet på at det ville være mulig å bruke denne som en multiroom høytaler, men får vel vente på en oppgradert NL 3500 :)
|
| Til top |
|
| |