| Forfatter |
|
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har netop købt dette kabel bare i den billige version
Hvad med din højtaler stik i god kvalitet (købte standard fordi det ud over standard kvalitet til max 10kr pr stk er svært at finde)
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej gasolin
DIN højtaler stik i god kvalitet, hvis det stadig er de 2 polede B&O DIN stik du mener, er jo netop vendt på denne tråd. 
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt en skam Playmaker ikke mere bliver produceret. Jeg nåede at lave 32 tegninger hvor Playmaker indgår i forskellige sammenhæng, i år 2012/ 2013. Det var før B&O's nye højttaler serie. Så her en enkelt opdatering.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter,
en ATV-boks på Playmaker'en er vel ikke nødvendig - Playmaker'en har selv AirPlay indbygget.
Så sparer man også switch-boksen og Gefen konverteren
Jeg har selv en Squeezebox Touch tilsluttet til Playmaker'ens line-in - andre ville måske have glæde af en Sonos-dims.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Det forventes, at der dukker flere lyd-produkter op til dette formål.
MM |
|
|
Det skulle vi så ikke vente længe på.
B&O har taget os på sengen denne gang - ikke skyggen af rygter forud for lanceringen af den nye
A6'er.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror også det er en af de første gange vi ikke har vist lidt i forvejen. 

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det smarte er hvis man kaster den så kommer den retur
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Jan
Har du da allerede prøvet?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
@MM - det kan man da se på designet
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke lade være. Jeg har kunne bære rundt på mine trådløse aktive højttaler siden 2013, og skal også huske at tage strømmen først. 
P. Xeo P. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 03 September 2015 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men du skal bruge to hænder....
....eller gå to gange
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
At dedikeret en A6 til højre kanal og dedikeret en A6 til venstre kanel, er for at gøre stereoperspektivet større, og mere tiltalende. Var ca. hvad beobrian mente i et indlæg. Så er man også nødt til at tage en i hver hånd.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoPlay A6 fås i fire farver, kaldet Light Grey, Dusty Blue, Dark Rose og Dark Grey. Prisen pr. stk 7.499 Kr. = 14.998 Kr. for to stk A6, som der skal til for at gøre stereoperspektivet større, og mere tiltalende. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
At dedikeret en A6 til højre kanal og dedikeret en A6 til venstre kanel, er for at gøre stereoperspektivet større, og mere
tiltalende. Var ca. hvad beobrian mente i et indlæg. Så er man også nødt til at tage en i hver hånd.  |
|
|
Ja, hvis det altså er det man vil, når man køber (og bruger) A6'eren?
Hvis jeg har brug for 'sweetspot-lytning', sætter jeg mig ned i den stol, der er mest egnet - foran de højtalere, jeg har i stuen.
Jeg tvivler på, at det er sådan A6-køberne vil bruge deres højtaler/e.
Hver ting til sin tid!
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
| to stk A6, som der skal til for at gøre stereoperspektivet større, og mere tiltalende. |
|
|
Hvor har du så læst, at man kan 'parre' dem?
Det kan man f.eks ikke med A9'eren, så jeg tvivler på, at det er meningen her.
Det er ved de højtalere, der har bluetooth, som modtager!
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Om du er til clockradio lyd, eller forhåbentlig god stereo lyd, er dit eget valg. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold nu op, Peter, du er en troll...
Dette er ikke tiltænkt som et stereo anlæg til stuen. Dette er hvad vi i gamle dage ville kalde en linkhøjttaler, blot at den med det nye multiroom nu
også kan fungere som master. Havde det været en BeoSound 1 havde du ikke sagt en lyd. Men er det et nyt produkt er fanden løs... Det er
trættende.
|
| Til top |
|
| |