| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej ChristianK
Hvorfor så dette, hvis Bang & Olufsen ikke den tanke med muligheden. Link.
Det vil da også være bedre for B&O at sælge to stk A6.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Både A2 og Beolit 15 skal kobles sammen manuelt hver gang de skal bruges i "stereo". Det er en feature, men altså ikke noget der er tiltænkt at
skulle sælges som et sæt stereohøjttalere.
Derudover er S3, Beolit 15 og A2 en helt anden platform end de nye multiroom produkter - en platform der har mange andre fordele.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå Christian svare ikke -
Jeg er træt af at markedet oversvømmes af såkaldte stereo højttaler der ikke har mulighed
for at give et godt stereoperspektiv, fordi det ikke er to højttaler enheder der kan flyttes
bare lidt væk fra hinanden. Det er synd og skram at udviklingen har taget den retning.
Når så B&O giver muligheden, er det altså efter jeres mening helt unødvendigt.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Peter
'Hvorfor så dette...'
Fordi A2/BeoLit 15 er små bluetooth-højtalere, og A6/A9 er komplette anlæg, hvor man med de muligheder,
der er, har stereo-lyd indbygget.
Mulighederne for stereo-perspektiv er begrænsede i forhold til et sæt højtalere, der er sat op til
stereo-lytning (plus den lyttende i rette position) - men måske alligevel godt udnyttede.
Men det er jo (som ChristianK skriver) heller ikke det store stereo-sus, som A6'eren er beregnet til.
Jeg tvivler på, om nogen ville købe to af dem, for at bruge dem, som du tror, at man burde kunne.
Og B&O er godt klar over det (de har jo selv lavet dem) - så de tænker ikke på 'doppelt-salg' dér.
A6 og A9 er konstrueret til at være stereo - og ikke til at være højre/venstre kanal.
I det tilfælde skulle højtalerenhederne være placeret og tunet anderledes.
Hvad med at lytte til dem, før du (be)dømmer - og tænk så lige samtidig på, hvad de er tænkt/beregnet til.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Kildemand Udelukket fra forum

Bruger siden: 30 August 2015 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gaal for et grimt desing den A6 har
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Nå Christian svare ikke -
Jeg er træt af at markedet oversvømmes af såkaldte stereo højttaler
der ikke har mulighed for at give et godt stereoperspektiv,
fordi det ikke er to højttaler enheder der kan flyttes bare lidt væk fra hinanden.
Det er synd og skram at udviklingen har taget den retning.
|
|
|
Det gjorde han så alligevel
Helt ærligt - jeg synes, at det er fint med flere forskellige muligheder.
Vi lytter alle sammen til musik på forskellig måde og i forskellige situationer.
Det kan godt være, at du er 'træt af det', men der er åbenbart en masse andre, der er begejstrede for disse løsninger.
Er de (og jeg) så bare vild-farne tumber alle sammen?
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kildemand skrev:
| Gaal for et grimt desing den A6 har |
|
|
Hvis du nu havde skrevet 'jeg kan ikke lide designet...', havde jeg respekteret dig, men nu siger jeg bare: overflødig kommentar!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Kildemand Udelukket fra forum

Bruger siden: 30 August 2015 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har sådan ca skrevet 1000 overflødige kommentarer i denne tråd. Så du er nok den sidste der skal sige det.
Eller er det fordi man ikke må rakke ned på dit elskede B&O? Grænser jo til det kvalmende som du evig og altid skal gøre B&O til noget de ikke er.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Kildemand
Tænk hvad du vil om mine kommentarer - eller bare spring dem over.
Men fint, at vide at der er folk, der læser på tråden
Der er nu engang forskel på, om du dømmer (!) et produkt 'grimt', eller om du siger at du ikke kan lide det.
Smag og behag er som bekendt forskellig og kan ikke diskuteres.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Smag og behag er som bekendt forskellig og kan ikke diskuteres.
MM |
|
|
Nemlig - Men du forsøger alligevel.
Bemærk det var en generel kritik, af sådanne produkter. Og MIN mening. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg giver op!
I kan åbenbart ikke skelne mellem en generel objektiv konstatering og jeres egen private mening.
Fred være med jer
M  M __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ millemis
Jeg skrevet for nyligt, jeg ikke mere ønsker at deltage i / "underholde" med vores personlige dueller på tråden.
Send en E-mail, hvis du absolut vil diskutere. Tror bare ikke det er så interessant for dig, da du på en E-mail til mig, ikke kan få lusket dine små "reklamer indlæg" ind på Club tråden. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil hverken diskutere eller duellere.
Men når folk forveksler deres egen mening med en objektiv konstatering, må jeg vel have lov til at reagere.
Betragt det som 'reklameindlæg', hvis du vil.
Jeg synes blot, at det er lidt underligt, at man på en B&O-tråd bliver hånet for at udtale sig positivt om B&O's produkter.
Men det er altså sådan det er blevet.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor finder man en manual over opsætning af multiroom, med forskellige produkter
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 04 September 2015 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henning P
Den bliver lagt ind her, når B&O en gang har den færdig.
__________________
millemis -
Alle skal da have lov at have deres personlige mening, også om B&O's produkter, på en Bang & Olufsen club tråd, uden at blive "overfaldet" med lange indlæg, som ofte har til formål at forsøge at overbevise os om B&O produkters lyksaligheder. Aldrig noget om, hvad der evt. er gået knapt så godt, eller evt. helt galt.
Er her så en på denne tråd der stiller et lidt negativt ladet spørgsmål efter din mening, f.eks "Hvorfor er det ingen timer på et nyt Avant TV" Så bliver du sur, og starter noget der liner et tekst bombardement af det du mener, vi andre IKKE har brug for.
Accepter dog at vi kan have en anden mening end din. Der er da naturligt at, ikke alt hvad B&O kommer med er lige godt, eller har mangler, eller ikke falder i alles smag. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 05 September 2015 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 05 September 2015 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henning P skrev:
| @MM
Om så der var 99% der ønskede timer. Ville du høre til den 1% som ikke ønsker det Om det så er fordi du ikke har udstyret til det / eller ikke har behov ved jeg ikke Men andre ønsker det og en timer kan ikke være et problem at udføre I et super produkt så B&O  |
|
|
Hej Henning P

Idé til Timer i klassisk design. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 05 September 2015 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 06 September 2015 kl. 05:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter
Jeg håber du kan hjælpe, mit stik på mine FORM2 hovedtelefoner er knækket, og jeg har købt et nyt jack stik, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal
lodde kablerne sammen. Du skulle vel ikke have en lille tegning liggende (jeg har måske overset en fra dine tidligere indlæg?)?
Hovedtelefonen er med lydstyrkeregulering, ved ikke om det betyder noget.
Se billede nedenfor.
Pft.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 06 September 2015 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej beolion

Her et bud uden garanti for, at højre & venstre evt. skal byttes om.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |