| Forfatter |
|
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået denne fjernebetjening
Men den passer ikke helt 100% til min beocenter 9300, jeg har sat kablet fra min pc i aux indgangen og jeg kan ikke vælge aux og dermed skrue op for aux indgangen
What to do?
Skal lige have kontaktet ham fra Odense om han vil bytte til noget der virker men kan jeg selv løse problemet?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK skrev:
beolion:
Her er 2 løsningsforslag (uden at kende din specifikke opsætning).
Jeg vil umiddelbart anbefale Videomaster løsningen, men ulempen her er at du ikke kan trække fra din BV7. Derudover er du nødt til at mappe fx.
Deezer fra Avant til en videokommando på MasterLink siden.
SourceCenter løsningen giver dig mulighed for at mappe 2 kilder til N.MUSIC og N.RADIO fra Avant til brug på ML siden, og så kan du trække alle de
andre kilder over på NL siden. Ulempen her, er at du ikke kan montere et ekstra sæt højttalere (og øje) på converteren og bruge den som link-rum.
Der er IKKE taget højde for evt. delay på disse tegninger. |
|
|
Hej Christian
Mange tak, lige hvad jeg havde brug for. Det giver fint mening for mig.
Men jeg formoder man skal have en delay boks ind i spil hvis man ikke vil have ekko?
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har en masse nede i den der hedder list men hvordan f...... for jeg flyttet A.Aux op på f.eks sat tasten
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en masse nede i list jeg vil have slettet (skal jeg resette det hele?)
dernede var der en A.Aux som virkede og derfor jeg ikke kunne finde aux
da prøvede at tilføje knapper til fjernebetjeningen
(Det ok A.Aux ligger i list bare de andre kunne blive slettet)
Den der hedder sound virker ikke så jeg skal manuelt ændre bas/diskanten.
Nogen ide hvorfor den ikke virker
Den jeg købte kostede 300kr incl fragt hvorfor er de så dyre ved en forhandler
de koster ca 800kr og op (der var batterier med den jeg købte)
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal displayet ikke slukke?
Da jeg fik den med posten var der den ikke slukket den viste cd og har ikke opdaget den har været slukket.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ gasolin
Displayet viser altid sidste kommando.
Tryk på mit tidligere indlagte link "Læs om Beo4 her" På den tråd finder du stort set svar på alt om Beo4.
Skulle der mangle et svar, kan jeg desværre ikke lægge det ind, da Mikkel G, af en eller anden årsag har
lukker tråden for nylig. Jeg har gennem tiden forsøgt at lave tråde tilegner f.eks. Beo4, for ikke Club tråden
bliver alt for lang. Men den plan ødelægger Mikkel G åbenbart stille og roligt. På side 1 findes div. tråd link. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har det den der tråd beo4 men synes ikke jeg fandt i første omgang
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan sku ikke huske alt gasolin .
Derfor er tråden også mit opslagsværk. Så prøv at nærlæs den tråd.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er bare lækker sådan en Beo4, ren porno (næsten) og fedt med de skjulte funktioner med
at trykke på 2 knapper samtidig og få nogen specielle funktioner frem.
Displayet viser altid sidste kommando, bruger det strøm? (hvor længe holder batteriet"duracell")
En fejlinformation imellem mig og min bank gør at jeg ikke vil ofre det som det koster at
få limet touchglasset (800 for glasset,400 fragt "taxa"og 200kr tilbage til mig)
I odense har de ny plastik ramme men hvordan kommer jeg videre med at få glasset sat ordenlig fast?
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
gasolin - hvordan kommer jeg videre med at få glasset sat ordentlig fast?
For pokker gasolin. Det ser du på Beo4 tråden. Lidt må du da gøre selv.
Og ja displayet viser sidste indtastede kommando, til batterierne er slide op. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan slet ikke noget selv, derfor spørger jeg selv
gætter på rammen koster 200kr og noget speciel tape eller lim
Nogen steder der kan anbefales og købe lim/tape hvor man kan spørge dem om råd?
(byggemarkeder,b&o forhandler,glarmester og så videre på fyn)
Nu har jeg jo fået en fjernbetjening så jeg kan bruge min beocenter selv om jeg prøver at lave glasset
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 09 September 2015 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Derfor spøger jeg så tit. heller spørge en gang for meget end for lidt
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 10 September 2015 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 10 September 2015 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 10 September 2015 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 10 September 2015 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
@ gasolin
Displayet viser altid sidste kommando.
Tryk på mit tidligere indlagte link "Læs om Beo4 her" På den tråd finder du stort set svar på alt om Beo4.
Skulle der mangle et svar, kan jeg desværre ikke lægge det ind, da Mikkel G, af en eller anden årsag har
lukker tråden for nylig. Jeg har gennem tiden forsøgt at lave tråde tilegner f.eks. Beo4, for ikke Club tråden
bliver alt for lang. Men den plan ødelægger Mikkel G åbenbart stille og roligt. På side 1 findes div. tråd link. |
|
|
Hej Peter.
Du kan bare sende en pb til Mikkel, hvor du beder om at få lukket tråden op igen, så åbner han den.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 10 September 2015 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 10 September 2015 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var så lidt.
carsten
|
| Til top |
|
| |