| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 10 September 2015 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
gasolin skrev:
| Hvordan kommer jeg videre med at få glasset sat ordentlig fast?
|
|
|
Udskiftning af display på Beo4 fjernbetjening.
Et udskiftning kit koster omkring 300 kr. Så bare udskifte selv, det er ikke særligt vanskeligt. Batteridækslet og batterier fjernes - Skru de 4 små skruer ud. Under fanen er også en skrue. Seks møtrikker fjernes med 5.5 nøgle.
Fjernes de gamle gummi puder af PCB, de nye er inkluderet i udskiftning kit. Fjern det gamle display fra fordybningen. Glem ikke gummi drejeknapper mod aluminium. Hvis alt er pæn og ren, tryk det nye displayet i fordybningen og skru det hele sammen igen. Display Kit kan bestilles i B&O butikkerne.


Findes på side 3.
- Alt om Beo4 & BeoOne - Tråden er nu åbnet igen.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 10 September 2015 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte en helt fejlfri brugt beo4 til 300kr incl fragt så jeg synes 300kr for et display er dyrt
Hvordan kommer jeg videre med at få glasset sat ordentlig fast?
Touchdelen/glasset på min Beocenter 9300 (har ikke råd til at betale 800kr for at få den limet, 400kr for en taxa
og fragt tilbage til mig med post dk ca 200kr)
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 10 September 2015 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej gasolin
Når du nu har fundet en der kan lime det, er der kun den kedelige tunge vej til bage. Du må spare sammen. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 11 September 2015 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|

BeoSound Moment - Link. Aktiver og se Specifikationer.
Download User Guide - Tryk her.
Tilslutninger: 2 × PowerLink (RJ45) / 1 × netværksstik / 1 × strømstik / 1 × linjeindgang (RCA) / 1 x USB (kun til serviceformål).
Lydformater: FLAC, 8-96 kHz, 16 eller 24 bit, 2 kanaler. / WMA, både VBR og CBR 20 320 kbit (understøtter ikke WMA Lossless) / AAC (ISO og ADTS) 320kbit / ALAC generelt + 88,2, 96 kHz. / PCM (WAV) generelt + 88,2, 96 kHz / MP3 (alle) eller VBR/CBR 32-320 kbit.
BeoSound Moment Pris 16.995 Kr.


__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 11 September 2015 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her billeder af BeoLink converter NL/ML & den tidligere omtalte nye ML. Power Box, som forbindes til NL / ML konverter. Dette eliminerer nødvendigheden af at have en ML-Master til at køre f.eks BeoLab 2000, BeoLab 3500 etc.

Hjort skriver: Har forbundet ét stik til BLC RJ45 Masterlink sokkel ved hjælp af et skærmet CAT5 kabel. Når USB-kablet er tilsluttet tænder det rød lys ML Power Box.

Link. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 11 September 2015 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 11 September 2015 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hauke Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2015 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 60
|
| Sendt: 11 September 2015 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
I dag har jeg endelig fått tak i en Beogram 4500, denne ved siden av Moment tror jeg blir bra.. Noen som har erfaring med
Beogram 4500?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 11 September 2015 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hauke
Tillykke med din Beogram. Her er ingen tvivl om det er et Bang & Olufsen designet produkt.
Super smuk - Så over til folk med erfaring med Beogram 4500 tangential. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 12 September 2015 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 12 September 2015 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 13 September 2015 kl. 07:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uanset det hvad for en teknologi et produkt indeholder, er en højttaler oftest noget man skal se på. Er der ikke mere grænser for hvor ringe et design udtryk B&O godkender ? A6 = noget fra en gammel sofa, må da være grænsen for hvad B&O kan tillade sig at byde deres kunder, selv et minut før lukke tid.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 13 September 2015 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja måske har du ret, men det er måske ikke os ( over 50 ) den henvender sig til.
Den passer nok ind i et ungt hjem du ved hænge røv og voks i håret
((( det med voks har jeg ikke hår nok til )))
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 13 September 2015 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Henning P
Dem der kommer voks i håret, reder vel også deres seng. 
Så det må være nogle andre der er BeoPlay's målgruppe.
Men hvem ?????? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 13 September 2015 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et lille Avant spørgsmål. Vi har alle vores billeder liggende på vores NAS, og dem ser vi gerne på vores BV Avant TV. Men er det muligt at afspille
netradio imens billederne kører? Umiddelbart kan vi høre en CD fra NAS og starte billederne, men det er radio vi gerne vil høre.
På vores gamle BV 8-40 kunne vi høre se billeder via vores BM5 og så vælge AV-RADIO for at høre radio imens.
|
| Til top |
|
| |
Nesta Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2011 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 13 September 2015 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Så det må være nogle andre der er BeoPlay's målgruppe.
Men hvem ?????? |
|
|
At du ikke er i målgruppe det ved alle som bare følger lidt med på denne tråd vist til hudløshed! Og det er ikke nødvendigt, at
minde os om det igen og igen. Men PP der findes en del mennesker derude som ikke tænker hifi og design på samme måde som
dig.
F.eks. var der sidste år 100.000 som købte en A2 - vel fordi de synes den er flot og passer godt til deres tilværelse. Så mon ikke
også der er nogen som kunne være fristet af en A6?
- Nesta
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 13 September 2015 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Nesta
Der er flotte blomster i folks haver. Der ukrudt på grøftekanterne.
Du kan vælger hvad du vil. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 14 September 2015 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der kommet noget nyt om hva B&O vil gøre for styre det nye apple tv?
Jeg går selv med tanker om de kunne finde på og komme med en ny fjernbetjening med stemmestyring.
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 14 September 2015 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nicolaj.b
Hvad er det har du i tankerne ?
Michael skrev:
Den nye Apple TV (4th gen) har en indbygget IR-modtager, og fjernbetjeningen har en IR-sender. Så Apple TV er bagudkompatibel og fjernbetjeningen kan sende IR-kommandoer til et tv-eller Amp. Så vi er sikret, for nu. Link.
|
|
|
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 14 September 2015 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |