| Forfatter |
|
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 14 September 2015 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når touch glasset skal limes på plastik rammen på min beocenter 9300 skal det sted som skal lave det så
have glasset og plastikrammen eller skal jeg slæbe hele monsteret med ?
Kan glasset limes på plastikrammen selv om den er i 2-3 dele?
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 15 September 2015 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle der ved hvad der er i den nye opdatering til BV
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

|
| Sendt: 15 September 2015 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er ikke blevet klog på hvilket jeg skal have (model,størrelse) og hvor det kan købes, nogen der kan hjælpe?
(kunne ikke lave et link man kunne trykke på)
https://dub116.mail.live.com/mail/ViewOfficePreview.aspx?
messageid=mgSl15soVb5RGbnQAhWtc1bA2&folderid=flinbox&attinde x=2&cp=-1&attdepth=2&n=6477427
https://dub116.mail.live.com/mail/ViewOfficePreview.aspx?
messageid=mgSl15soVb5RGbnQAhWtc1bA2&folderid=flinbox&attinde x=1&cp=-1&attdepth=1&n=82202140
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 16 September 2015 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som tillæg til indlæg af 14 September 2015 kl. 08:04. Da Bang & Olufsen har valgt Apple TV som deres Smart TV, læs flere detaljer om Apple TV (4th gen).
Ingen Siri i DK - Tryk her.
Apple opdaterer Airplay i ny Apple TV og iOS 9. - Tryk her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 16 September 2015 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej gasolin - Dette er hvad jeg kan hjælpe med.
Martin/Dillen er den person der kan lave den løs glaspladen på dit BeoCenter 9300, og hvad der ellers kunne være af problemer. Sender du din BeoCenter 9300 til ham, får du en nyrenoveret BeoCenter 9300 tilbage. Jeg har aldrig hørt om nogen der har været utilfredse med hans arbejde.
Ønsker du kontakt med Martin ? Send mig en privat post. Så kan du få besvaret evt. spørgsmål at han selv. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2015 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan godt få det lavet i Odense, da jeg var i Odense i dag kom jeg til at købe noget andet,
med mindre det returneres så bliver glasset ikke lavet i denne månede,
forhandleren skrev også til mig at jeg kunne nøjes med platiskrammen og glasset så ville han godt kunne lave det.
Dog tror jeg der skal ny plastikramme på, det stadig 800kr og platiskramme (måske 200kr).
Ville foretrække ny plastik ramme som jeg selv ville kunne sætte glasset fast på det med noget speciel tape
som den også er født med evt en ny plastik ramme jeg sidder fast på beocenteren tager det øverste
lag beskyttelse af og forsigtig presser det renset glas fast på rammen
Hvor svært kan det være at få en plastikramme med noget specieltape sat på?
Det også helvede at pakke den forsvarligt sammen.
Den fejler ikke noget, glasset har et lille hak men det ikke et problem og det skal sættes fast
(sidder ok fast, men ikke perfekt) samt platisk cover til signal/højtaler stikkene og
fjernbetjeningerne som jeg ikke fik med.
Skal dog rense for de klistermærker glasset og låg sad fast med ellers intet i vejen med den
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 16 September 2015 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske nogen allerede har nævnt det herinde? Hvis ikke, så er der et par nye Beoplay-produkter på vej,
udover S3 og A6. H3 og H7 hovedtelefoner - ser spændende ud.
Prisliste pr. 1/9 2015
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 September 2015 kl. 04:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for dit indlæg Jan Bødskov.  ______________________________
Pris pr. Marts 2015
BeoVision Avant 55" sølv inkl. (aluminium bagpart) BeoRemote One. Type nr.8641 Pris 59.995 Kr. (OBS! BeoRemote One er inkluderet i kassen).
--------------------------------------
4755 Gulvstand med motor 11.295,- 4757 Bordstand med motor 11.295,- 4756 Vægbeslag med motor -højre/venstre drej 11.295,- 4788 Vægbeslag - fixed 5.145,- 1716 BeoRemote One -silver, silk 2.095,- 5007 3D briller 795,- ____________________________
Pris pr. September 2015
BeoVision Avant 55" sølv inkl. BeoRemote One silver (aluminium bagpart) Type nr. 8641. Pris 62.995 Kr. BeoVision Avant 55" sølv inkl. BeoRemote One silver (stål bagpart) Type nr. 8641. Pris 59.995 Kr. (OBS! BeoRemote One er inkluderet i kassen) Miljøbidrag tillægges
-------------------------------------
4755 Gulvstand med motor 11.295,- 4757 Bordstand med motor 11.295,- 4756 Vægbeslag med motor -højre/venstre drej 11.295,- 4788 Vægbeslag - fixed 5.145,- 1716 BeoRemote One -silver, silk 2.095,- 5007 3D briller 795,- ______________________________
Henning P skrev:
| Er der nogle der ved hvad der er i den nye opdatering til BV. |
|
|
Hej Henning P
Ifølge indlæg på BeoWorld, er den nye softwareopdatering for BeoSystem 4 TV, (14 September 2015 for Europa) fejlrettelser. I skal se, med tiden bliver det muligt at købe et Bang & Olufsen TV der lever op til hvad B&O skriver ved lanceringen. Plus hvad der skal til for at håndtere nye muligheder der er kommet til siden, med de forskellige tilkøbs bokse.
UK Link - Google DK Link. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 September 2015 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoSound Moment sælger vist ikke så godt. BeoSound 5 findes ikke mere i prislisten, men er stadig populær. Hvorfor så det. Ja der kan være flere grunde.
BeoSound Moment ser halvt færdig ud, og ligner en billig Android tablet der er blev kastet ind i en aluminiumsramme. Salig David Lewis ville aldrig have givet sit samtykke til at frigive BeoSound Moment i sin nuværende udformning/design.
BeoSound 5 er elegant og iøjnefaldende, og giver indtryk af høj kvalitet. BS 5 adskiller sig klart som et Bang & Olufsen produkt. Traditionelle Bang & Olufsen kunder findes jo stadig.
BeoSound 5 er langsom ja. Men BeoSound 5 tilbyder stadig ML-integration, og kan fjern- betjenes med Beo4,5,6. BS 5 kan gemme CD kopierede under lokalt musik, uden behov for en ekstern NAS eller PC. Hvem har brug for betalings musiktjenester, når Internet Radio er gratis. Du kan argumentere med streaming kvalitet, men til baggrundsmusik har det for mange mennesker ingen betydning.
En udvidelse er, BeoSound 5 og en MLGW. Med Gateway, får du en stor brugerflade på din iPad ved hjælp af BeoLink app, der viser omslag og lister over al din musik, der er på BeoSound 5. Du kan også nemt søge gennem dit musikbibliotek på BeoLink App.
En anden god egenskab ved BeoSound 5 er den 2-vejs kommunikation med en Beo6. Du kan søge gennem din musik, og få vist omslaget fra kunster, hvad der spiller. 2-vejs funktionalitet via Beo6 er begrænset til BeoSound 5. Du kan tildele Spotify playlister, album, osv, til "favorit" på BeoSound 5, og manuelt tilføje omslag på MLGW til at dukke op på BeoLink App, såsom med radiostationer og tv-stationer på Beo6). Der er imidlertid ingen 2-vejs Spotify feedback.
Endnu en mulighed hvis du ønsker at bruge en Ipad eller Iphone som fjernbetjening med BeoSound 5, kan du installere Creation 5-app i din iPad / iPhone. Denne app fungerer fint med Beosound 5. Bare sætte BS5 Musicserver til "ja", og så skulle det køre. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 September 2015 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nesta Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2011 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 17 September 2015 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har bestemt ikke glemt dette anlæg! Jeg er den lykkelige ejer af det og er ked af at høre at det udgår :-/
Jeg havde håbet på en grundig opdatering af beomaster 5, så den fik installeret en SSD harddisk, blev rigtig trådløs til wifi,
Bluetooth mv. til streaming og blev kompatibel med multiroom. Jeg ville med det samme købe sådan en opgradering! Men nu gør
jeg nok alvor af at købe en playmaker også kan man næsten det samme som med Beosound moment pånær multiroom selvfølgelig.
Men på nogle områder kan jeg godt forstå, at den udgår. Beosound moment kan vel alt som beosound 5 kan og meget mere til! Og
det ville være dyrt at holde udviklingen og produktionen igang i to produkter, som jo stort set er ens (hvis en sådan opgradering
altså blev en realitet).
- Nesta
P.S.: selvom jeg er rigtig glad for Beosound 5, så har jeg lidt svært ved at forstå, hvorfor man idag ville vælge det, fremfor BS
Moment, hvis valget stod imellem de to, da alderen virkelig er begyndt at trykke BS5... Og fordi jeg synes at BS Moment er et
virkelig gennemført produkt både i forhold til funktioner og design - også synes jeg det er fedt, at B&O begynder at bruge træ i
deres produkter igen!
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 September 2015 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Nesta
Savner du at læse hvad millemis ville svare, så kommer det her. -
Hvad med dem, der foretrækker en streaming-tjeneste til deres musik lytter?
Hvad med dem, der kan lide MoodWheel / PatternPlay funktioner?
Hvad med dem der ikke ønsker at bruge enheden, der er altid "optaget" af et andet familiemedlem, der spille spil eller sådan?
Hvad med dem, der ikke ønsker at bruge, hvad en BS / BM5 + en iPad + et BLGW + en Beo6 koster.
Eller ved hvordan de bruger BS / BM5.
P. P. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 September 2015 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu uden Google Translate-misforståelser:
beojeff skrev:
I have a BeoSound 5 and a MLGW. With the Gateway, you get a great interface on your iPad using the BeoLink app that shows cover art lists of all of
your music that's on the BeoSound 5. You can also easily search through your music library on the BeoLink App. Another nice feature of the BeoSound
5 is the 2-way communication with a Beo6 remote. You can search through your music on the Beo6 and it shows the cover art of what is playing and
keeps showing the cover art if you return the remote to the charger. I think it's quite a shame that the 2-way functionality of the Beo6 was limited to
the BeoSound 5. It would have been nice to have applied the wifi to other features as well.
Hertil skrev jeg/MM:
....and how about those, who prefer a streaming service for their music listening?
And how about those, who like the MoodWheel/PatternPlay features?
And how about those, who don't want to use a device, that is always 'captured' from another family member to play games or such?
And how about those, who don't want to spend, what a BS/BM5 + an iPad + a BLGW + a Beo6 costs
How do they use the BS/BM5?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 September 2015 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej millemis
Jeg viste at det indlæg kunne du ikke står for, uden at du skulle kommentere det. Velkommen til overfladen.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
ChristianK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
| Sendt: 17 September 2015 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nesta: uden at kommentere yderligere på Peters, ja vel nærmest, MasterLink propaganda og diskutere hvor vidt Moment eller BS5 er det rigtige eller
ej, vil jeg da lige tilføje at folk med stort held har tilføjet en SSD harddisk til deres BM5 med stor ydelsesforbedring til følge (hastighedsmæssigt
selvfølgelig).
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 September 2015 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hej millemis
Jeg viste at det indlæg kunne du ikke står for, uden at du skulle kommentere det.Velkommen til overfladen.  |
|
|
Det var ingen kommentar!
Jeg ville bare gerne have at folk kunne læse, hvad jeg har skrevet i virkeligheden.
Havde du angivet kilden til dit indlæg, havde jeg ikke haft behov for at skrive noget her.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Nesta Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2011 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 17 September 2015 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK skrev:
vil jeg da lige tilføje at folk med stort held har tilføjet en SSD harddisk til deres BM5 med stor ydelses-
forbedring til følge (hastighedsmæssigt selvfølgelig). |
|
|
Ja jeg har godt læst nogle af de beskrivelser af folk som har skiftet til SSD. Det skal jeg også have gjort nu, men har ventet indtil
nu. Dels fordi jeg er lidt nervøs for at pille for meget ved den og dels fordi er har haft et (måske naivt?) håb om en opgradering af
beomaster 5.
|
| Til top |
|
| |
beolion Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 159
|
| Sendt: 18 September 2015 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nesta skrev:
ChristianK skrev:
vil jeg da lige tilføje at folk med stort held har tilføjet en SSD harddisk til deres BM5 med stor ydelses-
forbedring til følge (hastighedsmæssigt selvfølgelig). |
|
|
Ja jeg har godt læst nogle af de beskrivelser af folk som har skiftet til SSD. Det skal jeg også have gjort nu, men har ventet indtil
nu. Dels fordi jeg er lidt nervøs for at pille for meget ved den og dels fordi er har haft et (måske naivt?) håb om en opgradering af
beomaster 5. |
|
|
Jeg synes bare man hører om flere hvor det netop ikke virker som det skal, det er netop det som holder mig tilbage. Jeg vil gerne være ret sikker inden
jeg kaster penge efter en 1 TB SSD harddisk.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 18 September 2015 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opdatering af BeoMaster 5 med SSD harddisk.
En vejledning findes på indlæg af 14 maj 2014. Google DK - Link. - UK - Link.

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 18 September 2015 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|