| Forfatter |
|
Mr_Tarantino Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 29 September 2015 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Sony BDP-S4100. Hvor kan jeg tjekke denne indstilling?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 29 September 2015 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Mr_Tarantino skrev:
Ved nogen om beovision 8-40 kan klare et flerkanals signal fra en SACD afspiller gennem hdmi?
|
|
|
Hvis din SACD-spille kan afkode til (L)PCM (og er indstillet til at gøre det), inden den sender det videre til din BV8, så: Ja!
MM |
|
|
Hej Mr_Tarantino
Rigtige mænd læser ikke manualen, men det er du sku nok nødt til.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 29 September 2015 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 29 September 2015 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 29 September 2015 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|

BeoPLAY Connection Hub giver mulighed for at tilslutte BeoPlay S8 til tv og lydkilder, ved hjælp af optiske eller analoge kabler. Connection Hub lærer IR-kommandoer fra TV-fjernbetjeningen eller andre fjernbetjening. Connection Hub håndterer op til 3 forbindelser ad gangen, med automatisk skifter til den sidst lydkilde der er benyttet. Lyttes til musik når TV'et tændse, vil TV lyden tage over. Connection Hub sælges separat, og vil være tilgængelig fra begyndelsen af Oktober.
Fuld manuel -Tryk her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 29 September 2015 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kan sagtens bruges til andre BL'er også, hvis de har en line-indstilling - ikke kun til S8-sættet.
(Ved BL'er uden line-indstilling skal man nok have gang i noget trigger-halløj også).
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 30 September 2015 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 30 September 2015 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
plak Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 30 September 2015 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for din henvendelse til Bang & Olufsen kundeservice.
Jeg må desværre informere dig om, at vores BeoPlayer program ikke længere opdateres. Der bliver ikke lavet nye versioner eller opdateringer til
BeoPlayer, og derfor vil dette program ikke blive kompatibel med Windows 8. Det er dog stadig muligt at bruge BeoPlayer på en computer med
styresystemet: Windows 7 eller ældre versioner.
Jeg er ked af ikke at kunne hjælpe dig med en løsning på dette.
Med venlig hilsen
Kasper Olesen | Kundeservice
|
| Til top |
|
| |
Nirosan Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2011 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 30 September 2015 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der ved hvad det er som der er på vej.
Uddrag fra euroinvestor.
Inden længe vil selskabet også annoncere et nyt, "banebrydende" produkt, som ifølge topchefen rummer særdeles stort potentiale. Han ønsker ikke at
afsløre detaljer, men er ikke i tvivl om, at det vil feje benene væk under markedet.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 30 September 2015 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Nirosan
Det nok BeoLab 90 der tænkes på. Gå en side tilbage på denne tråd, og læs hvad vi ved indtil nu. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Nirosan Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2011 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 30 September 2015 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det nok BeoLab 90 der tænkes på. Gå en side tilbage på denne tråd, og læs hvad vi ved indtil nu.
Det kan da ikke være beolab 90. Ikke at den ikke er banebrydende, men der er vel ikke det store potentiale i en højtaler som bliver lavet 50 stk. eksemplarer.
|
| Til top |
|
| |
Hauke Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2015 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 60
|
| Sendt: 30 September 2015 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da har jeg mottatt mine S3 og jeg er bare superfornøyd med dette kjøpet  Overraskende bra lyd og man kan spille høyt uten at
lyden blir vesentlig dårligere.
Anbefales på det varmeste, Jippi
|
| Til top |
|
| |
Nesta Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2011 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 01 Oktober 2015 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hauke skrev:
Da har jeg mottatt mine S3 og jeg er bare superfornøyd med dette kjøpet Overraskende bra lyd og man kan
spille høyt uten at
lyden blir vesentlig dårligere.
Anbefales på det varmeste, Jippi  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 01 Oktober 2015 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nirosan skrev:
Det kan da ikke være beolab 90. Ikke at den ikke er banebrydende, men der er vel ikke det store potentiale i en højtaler som bliver lavet 50 stk. eksemplarer.
|
|
|
haden skrev:
Efter hvad min pusher siger, bliver de nye højtalere noget der kræver en opgradering af strømmen i huset, hvis man ønsker at udnytte dem for fuld skrue Kan ikke lige huske det antal enheder der kommer i, da det er et par måneder siden de snakkede om det. Men det bliver ret vildt.. Og ja der er købere der står og venter på dem...
|
|
|

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 02 Oktober 2015 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når nu Peter Pan ikke kan, så må jeg jo gøre det.
Billedet skulle vise den rigtige BL90 - er dog et 'leaket' billede.
BL90 er endnu ikke lanceret!
Kilden er denne tråd på Beoworld.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 02 Oktober 2015 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det der gør BL90 så speciel?
Til en pris på en 1/2 mill så er den oppe og konkurrere med TOPPEN af HiFi. Materiale valget/forarbejdelsen ser ikke ud af noget helt vildt, så det må jo være det som gemmer sig inden bag ved.....
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Jan Bødskov Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
| Sendt: 02 Oktober 2015 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Teltstængernaf aluminium måske
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 02 Oktober 2015 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM. Selv om jeg pt. Er i Tyrkietet kan jeg da se at dit billed indlæg lukke er noget der tiltaler nogen. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 02 Oktober 2015 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Materiale valget/forarbejdelsen ser ikke ud af noget helt vildt,
|
|
|
Du er da en kvik gut - som ud fra et eneste billede allerede kan udtale sig om materialevalg og -forarbejdelse
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |