| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 13 Oktober 2015 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen Nesta
BeoLab 3500 sidst gang var med i prislisten pr. 01.01.2015 De sidste BeoLab 3500 der blev produceret havde type nr. 1601. Prisen var 13.795 kr. pr. stk
De nedenfor anførte softwareversioner er senest, korrekte den 3 Feb - 2013.
8006009 BEOLAB 3500 ---- 160X 2.1 8002944 BEOLAB 3500, WL ----- 160X 3.33
___________________________________
Tryk her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 13 Oktober 2015 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 13 Oktober 2015 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Nesta
Vedr. BL3500 og software-version.
Ja, dér gælder det samme.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 13 Oktober 2015 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoLab 90 Bang & Olufsens 90 års jubilæums højttaler. - Tryk her.
Ved i hvad for udvalgte Bang & Olufsen butikker, der får den ære, at få lov at demonstrere/sælge et sæt BeoLab 90. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 13 Oktober 2015 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
En anden artikel om BL90.
Læs her.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 13 Oktober 2015 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Peter Pan
Hvis du tager den store tur ind til staden, kan du nok opleve dem (fra) den 18.11.2015
Se her.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 13 Oktober 2015 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er, hvad du også kan få for 500.000kr
En rå højtaler --- og så skal der også lige investeres i effektforstærker(e), pre-pro, DAC(s), kabler osv osv.
Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge...hvis jeg havde den halve million.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 14 Oktober 2015 kl. 07:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 15 Oktober 2015 kl. 06:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 15 Oktober 2015 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leo er gået vild!!!
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 15 Oktober 2015 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
@Peter Pan
Hvis du tager den store tur ind til staden, kan du nok opleve dem (fra) den 18.11.2015
MM
|
|
|
Ja nu er det sku lige meget millemis, jeg fandt et sæt brugte hos Best Buy. 

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
mch31dk Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 16 Oktober 2015 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej kloge mennesker i dette forum
Jeg har investeret i en hjemmebiograf med lærred og projektor til mit BV7-40 MKIV. Lærredet dækker for IR-øjet på mit BV7, når det er i brug, så jeg har skaffet en brugt ir-sensor og et Jack-stik. Nu har jeg ledt efter et diagram med stikforbindelser men uden held. Det tætteste, jeg er kommer, er denne:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23818&KW=ir %2Dsensor&PN=0&TPN=7
Men min ir-sensor har en polrække med 5 forbindelser, som ikke er vist med et Jack-stik i den anden ende.
Kan nogen monstro hjælpe? Evt med et link til et diagram?
På forhånd stor tak.
Mvh Mads
__________________ Mvh Mads
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 16 Oktober 2015 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem er det så, der har lavet den BL90?
Læs her her, hvis du er nysgerrig!
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Oktober 2015 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej mch31dk
Vi behøver hjælp. Da jeg i sin tid lavede DIN tilslutnings tegningen var der en der var behjælpelig med at skrive til mig hvad for pin nr. og farver der benyttes. Dette er afprøvet og virker med denne 5 forbindelse IR-IN modtager.
Da jeg ikke har kunne finde ud af, hvad de 5 udgange står for, har jeg været inde i BeoVision 7-40" Mk III Service pdf manual som jeg har, og fundet ud af IR-IN connection for mini stereo stikket bag på BV 7. Dette er nu sat ind på tegningen.
Vi behøver altså hjælp for at få et sikkert tilslutnings resultat til Jack stikket.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 18 Oktober 2015 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mch31dk Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 18 Oktober 2015 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Peter
Foreløbig tak for svar. Jeg håber, at nogen kan hjælpe med de rette forbindelser.
Mvh Mads __________________ Mvh Mads
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 18 Oktober 2015 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mch31dk Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 18 Oktober 2015 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
... og det virker!!
1.000 tak for hurtig og kompetent hjælp (igen!)
Mvh Mads __________________ Mvh Mads
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 19 Oktober 2015 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
gasolin Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2683
|
| Sendt: 19 Oktober 2015 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |