| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 16 November 2015 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|

Stikpanel på BeoLab 90.
Bang & Olufsen var venlig at flyve "9 LEE" til Danmark, så han kunne se og høre deres nye flagskibs højttaler, skabt til at markere deres 90 års jubilæum i morgen.
Læs 9 LEE,s beretning - Tryk her. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 17 November 2015 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er den tilslutning, der hedder DPL, der er den sjove
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 November 2015 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med de 90 År Bang & Olufsen. -
17 november 1925 er fødselsdatoen for Bang & Olufsen. I den anledning introduceres BeoLab 90. Den vil ikke være for alle, men den vil være for den "rigtige person". BeoLab 90 er vores største
højttaler projekt til dato, bygget til optimal lyd præcision. Den vil blæse taget af dit hus, og banke
sokkerne af dine gæster. Så nu er i advaret.
P. P. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 November 2015 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Græd ikke venner, der findes også B&O højttaler til de ikke "rigtige person".
P. P. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
| Sendt: 17 November 2015 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
HvaŽså Peter har du været inde og høre beolab 90? Hvordan var lyden i forhold til dine Penta?
__________________ Mvh Nicolaj
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 November 2015 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 18 November 2015 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle 
Er der nogle som vil have et Avant 32" med video,, det står som fabriks nyt. det har dog et defekt display på toppen,,
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 18 November 2015 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hvis der er nogen, som vil have et MX4002 (= med ML indbygget), skal de være velkomne til at hente det hos mig.
N.B. Der er ikke noget, der er defekt på det
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 18 November 2015 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Her kan i læse om de to tilbud fra de ædle giver. 
BeoVision Avant 32 fra 1999. & BeoVision MX Mk II fra 1995.

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 18 November 2015 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke, om der var et MX4000 MK2?
Det jeg har, er et MX4002, som til forskel fra 4000'eren kan bruges direkte som link-tv, da det har ML indbygget.
Skulle der iøvrigt være nogen, der vil rode lidt med gammelt Amiga, siges dette (MX-tv'et) at være ideelt.
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 November 2015 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt mere B&O nostalgi -
BeoVision 4 - 65" - Plasma, widescreen, High Definition TV.

BeoSystem 3. DVD2. DVB-HD modul. Beolab 7-2. BeoLab 3. Beo5. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 November 2015 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 November 2015 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|

Det er da vist gået tilbage for Bang & Olufsen. I 2007 var jeg til exclusive primere i Fritz Hansen Show Room, ved lanceringen af BeoVision 10. Dengang fik vi serveret Sushi og Champagne.

2015 BeoLab 90 - SKÅL i vand, det er da nedtur.
P. P. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 20 November 2015 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes, at det er fint med et (drikke-)alternativ til de, som selv kører.
Det er jo ikke alle, der har chaufføren med, vel
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 November 2015 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pjat millemis - Kun en fornærede B&O aktionærer udtaler sig sådan.
Dengang der var noget at komme efter, (mad & drikke) ofrede B&O's kunder da gerne en taxa, eller tog den bus B&O-butikken havde bestilt til den festlige lejlighed.

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 20 November 2015 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, B&O måske. Men flasken stammer altså fra en B&O-forretning - og dem går det ikke så godt, siger du jo altid.
P.S. traktementet indebar dog udover 'perlevin' og rødvin også små hapser fra en god nærliggende restaurant.
Jeg syntes bare ikke, at jeg ville tage hverken rødvin eller pindemadder med hjem - så det blev til en flaske vand årgang BL90.
M🍷M
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 20 November 2015 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 22 November 2015 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 22 November 2015 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Peter
Sådan en må du da også kunne lave (med eller uden striber)
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 22 November 2015 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja millemis.
Som kongeligt privilegeret bager, med ret til at bære høj hat og sabel om søndagen, er det muligt min kage havde virkede knapt så klodset som den på billedet. Den mangler bestemt B&O design.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |