| Forfatter |
|
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 23 November 2015 kl. 07:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hej... Bare en tanke::: Hvordan kan det være at ingen har fundet ud af at komme ind i B&O`s software, så man evt kunne få app til film på BV 11/ Avant,, ( er det helt umuligt )
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 23 November 2015 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forstår ikke - forklar nærmere!!!
Kan du ikke bare bruge Home Media/DLNA renderen?
Hvad er det du vil kunne?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 23 November 2015 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Forstår ikke - forklar nærmere!!!
Kan du ikke bare bruge Home Media/DLNA renderen?
Hvad er det du vil kunne?
MM |
|
|
Fx... Viaplay. / Netflix osv ATV-2
|
| Til top |
|
| |
exrumpyt Udelukket fra forum


Bruger siden: 10 Januar 2011 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 277
|
| Sendt: 23 November 2015 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Ja millemis.
Som kongeligt privilegeret bager, med ret til at bære høj hat og sabel om søndagen, er det muligt min kage havde virkede knapt så klodset som
den på billedet. Den mangler bestemt B&O design.  |
|
|
Ja, en kæmpe chokoladeovertrukket monster-kage med hvid glasurpynt, pyntet som en Beolit 39. Se det ville være en Beo-90-kage. __________________ EXRUMPYT.
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 23 November 2015 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henning P skrev:
millemis skrev:
Forstår ikke - forklar nærmere!!!
Kan du ikke bare bruge Home Media/DLNA renderen?
Hvad er det du vil kunne?
MM |
|
|
Fx... Viaplay. / Netflix osv ATV-2 |
|
|
Nåååh, du mener apps.
Den platform er indkøbt - der er ikke meget B&O i den.
Man må vel nærmest betragte den som et fejlkøb.
Når det så er sagt, så var der jo ikke de store muligheder dengang, det blev besluttet.
Der bliver ikke udviklet mere på platformen, så forvent ikke at der sker noget nyt dér.
Men smart er det, at B&O har brugt nogle apps (Spotify osv) til at lave direkte kilder med,
så man bare kan dedikere en knap på remoten til at starte den/m med.
Hvis man vil have noget - der ikke er Android - med mange forskellige apps, er det vel smartest bare at bruge et ATV4.
Men lad os så også se, hvad B&O beslutter sig for i de kommende tv.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåååh, du mener apps.
Det giver jo ikke rigtigt svar på mit spørgsmål om nogle selv har lavet apps
Det du skriver er jo fremtid om B&O vil lave smart tv som eks Samsung
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henning P skrev:
Nåååh, du mener apps.
Det giver jo ikke rigtigt svar på mit spørgsmål om nogle selv har lavet apps
|
|
|
Jamen, så får du det eneste/korteste svar, jeg kan give dig:
Nej, ikke mig bekendt!
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fin julegave fra B&O til folket. Masser af læsning
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Henning P
Mener du den nye jubilæumsbog?
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henning P er generelt for dårlig til at forklare hvad han mener. Er det en gedde konkurrence du har gang i.

millemis - Hvad tror du vi har vundet.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mister mere og mere respekten, tålmodigheden og lysten til at købe B&O.
For omk 2 år siden købte jeg et BeoPlay V1 32" med loft beslag. Nu er vi flyttet og ville gerne hænge tv`et på vægen istedet. Kan
det mon lade sig gøre........... NÆ!
TVŽet er udgået af produktion og der kan ikke skaffes et vægbeslag. Så nu står jeg med et værdiløst og ubrugeligt tv fra B&O
Det er så dejligt at bruge sine penge på B&O i disse tider. Jeg har købt mit sidste B&O produkt __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ning Forum Bruger


Bruger siden: 04 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 534
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til 975 GB pund ? __________________ mvh Ning
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror nu, at jeg ville have taget knoglen og have ringet lidt rundt til forhandlerne og - specielt - til brugt-forhandlerne.
Mon ikke, at det originale stadigvæk skulle kunne fremskaffes!
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Henning P Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2014 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det bogen jeg mener Har først lige pakket den ud her til aften
Jeg kan da ikke være dårlig til at forklare. I to ved jo hvad jeg mener ikk ha ha
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
I mangel af bedre/det originale kunne dette vel også bruges:
160£
MM
__________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
millemis skrev:
Jeg tror nu, at jeg ville have taget knoglen og have ringet lidt rundt til forhandlerne og - specielt - til brugt-
forhandlerne.
Mon ikke, at det originale stadigvæk skulle kunne fremskaffes!
MM |
|
|
Min forhandler har brugt B&OŽs eget netværk og der er ingen der ligger inde med et vægbeslag __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henning P skrev:
Jeg kan da ikke være dårlig til at forklare. I to ved jo hvad jeg mener ikk ha ha |
|
|
Jo da - men en gang i mellem er der jo også et par andre, der læser med
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |
millemis Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
| Sendt: 24 November 2015 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Det er så dejligt at bruge sine penge på B&O i disse tider. Jeg har købt mit sidste B&O produkt  |
|
|
Jeg skal da gerne afhente det hos dig, hvis det er sådan
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
| Til top |
|
| |