Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 08 Januar 2010 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for den nye prisliste MoTiNi. ______________________________________________
Den rigtige farve er aluminium.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
Sendt: 08 Januar 2010 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bestemt ikke min kop te med de BeoLab 8000 vægbeslag. Det er synd og skam at de ikke er i samme finish som BeoLab 8000. B&O det er en om'er
__________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 08 Januar 2010 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Bestemt ikke min kop te med de BeoLab 8000 vægbeslag.
Det er synd og skam at de ikke er i samme finish som BeoLab 8000. B&O det er en om'er 
|
|
|
Ja endten fuld crome eller sorte. Ikke dette matte pjat  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 08 Januar 2010 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Ja endten fuld crome eller sorte. Ikke dette matte pjat  |
|
|
Ja det har du ret I. Jeg syntes faktist at vægbeslaget til BeoLab 6000 er meget flottere fremstillet og passer til Beolab 6000. Beolab 8000 beslaget passer ikke til Beolab 8000. Jeg kunne have lavet et flotter beslag selv  __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 08 Januar 2010 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Beo`s Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2010 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 19
|
Sendt: 08 Januar 2010 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg overvejer at købe et sæt BeoLab 5 til min tv stue. Men er der nogle der ved hvad jeg skal kigge efter og hvad sådan et sæt må koste brugt?
Er der den store forskel på mk.1/mk.2?
Syntes det er en rigtig fed tråd med en masse gode spørgsmål og hurtige svar.
__________________ BeoVision 7-40 - BeoCenter 6-26 - BeoVision Avant 32 DVD - BeoSound 9000 Hvid Limited edition - Lidt forskelige BeoLab`s
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 08 Januar 2010 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beo`s skrev:
Hej
Jeg overvejer at købe et sæt BeoLab 5 til min tv stue. Men er der nogle der ved hvad jeg skal kigge efter og hvad sådan et sæt må koste brugt?
|
|
|
Så vidt jeg husker var de første modeller ikke med pin kode sikring __________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Beo`s Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2010 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 19
|
Sendt: 08 Januar 2010 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Beo`s skrev:
Hej
|
|
|
Så vidt jeg husker var de første modeller <span style="font-weight: bold;">ikke </span>med pin kode sikring |
|
|
Er det det eneste? __________________ BeoVision 7-40 - BeoCenter 6-26 - BeoVision Avant 32 DVD - BeoSound 9000 Hvid Limited edition - Lidt forskelige BeoLab`s
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 08 Januar 2010 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Beo`s
BeoLab 5 (2003->) 4-way loudspeaker, Powerlink, 2500W total output Type numbers: 6881, 6882, 6883, 6884, 6885, 6886, 6887, 6888
http://www.beocentral.com/products/lab5
Type numbers: 6881 skiller sig ud da den også skal connectes på pin 1 i DIN stikket,
Link: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=71963&P N=0&TPN=3
Jeg ved dog ikke hvorfor. De efterfølgende modeller tilsluttes som andre aktive BeoLab højttalere.
Her mere læsestof: http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=800
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Nicolaj.b Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 366
|
Sendt: 08 Januar 2010 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja Pierre det går den gale vej med prisen på BV-4.
Derfor er jeg os ved og have fået konen med på at vi køber et letter brugt BV-4 Så holder lige øje med brugt markedet for tiden eller om der er en forhandler der sælger deres demo model.
Ps de vægbeslag til BL 8000 ser da helt tosset ud. de har nok glemt og sende dem til forcromning hehe
__________________ Mvh Nicolaj
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoLab 11

Bang & Olufsens nye BeoLab 11.
En ny subwoofer BeoLab11 med 250 watt ICEpower, der blandt andet bygger på en teknologi, som gør den fri for vibrationer. Subwooferen har et tulipanformet design, der byde på flere placerings muligheder, idet det er muligt at placere den på gulvet, eller montere den på væggen. BeoLab 11 er konstrueret til at spille sammen med de mindre versioner i BeoLab sortimanget, eller som bas hjælp til baghøjttaler i et surround setup.
Den forventes til salg foråret 2010, og prisen vil være ca. det halve af BeoLab 2.
Hvem kan levere flere billede
___________________________________________________________ ________
Triax T-HD 409 VA Mpeg 4, free-to aer / Boxer godkendt HD DVB-T modtager - B&O kompatibel.

http://www.av-connection.dk/?PGr=3638&ML=1015
Bestilles den B&O kompatible Triax T-HD 409 VA, skal denne kobles til et B&O TV via et scartstik, for at TV'et kan styre DVB-T tuneren med f.eks BEO4 eller Beolink 1000 (gennem TV). Dvs. PUC er uden betydning, Beo4 sender signal til BV7, BV7 sender dette videre via scart til Triax-boksen som så skifter kanal, eller hvad der nu ønskes. Lyd og billede overføres stadig via HDMI. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beo`s skrev:
Hej
Jeg overvejer at købe et sæt BeoLab 5 til min tv stue. Men er der nogle der ved hvad jeg skal kigge efter og hvad sådan et sæt må koste brugt? Er der den store forskel på mk.1/mk.2?
|
|
|
Der findes to versioner af BL5. Den "nye" med pincode og det vigtigste tilslutning af sync. kabel som gør at ved signal fra et ikke B&O produkt at de altid spiller med ens volume. Og så er der den gamle uden pin og sync, den skal man holde sig laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra 
Prisen ligger fra 40-45.000 og op efter.
Husk at BL5 er yderst følsom overfor hvilket signal de får, et digitalt signal er klart at vælge men det er også følsomt overfor kilden. Men held og lykke, det er et fedt sæt højtaler  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
BONOVOX Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Da jeg skal til at skifte mit beovison 7-32 ud til et nyt, vil jeg gerne høre jeres mening om hvilket tv jeg skal vælge?
BV 10 eller BV 7-40
Jeg har læst div. anmeldelser af BV 10, men er lidt i tvivl om hvilke af de 2 tv der er bedst?
Hvis jeg vælger BV 10, så vil jeg tilslutte en extern blueray afspiller til denne, men det kunne
jeg jo også vælge at gøre til BV 7, hvad ville I fortrække!
På forhånd tak...
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej BONOVOX, og velkommen til hifi4all. 
Det er ikke kun prisen der er til forskel mellem BeoVision 10 og et BeoVision 7- 40" eller 55" Fra og med BeoVision 7- 40" Mk III blev BeoSystem 3 indbygget, og det betyder et løft for både billede og lyd. Så jeg vil anbefale at du vælger BV.Mk III - Mk IV eller BV. 55 alt efter din økonomi. Disse modeller bestilles med eller uden indbygget Blu-ray afspiller. BV.Mk III kan kun købes brugt, og er med DVD afspiller, men en Blu-ray afspiller kan eftermonteres.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
BONOVOX skrev:
Hej
Da jeg skal til at skifte mit beovison 7-32 ud til et nyt, vil jeg gerne høre jeres mening om hvilket tv jeg skal vælge?
BV 10 eller BV 7-40
Jeg har læst div. anmeldelser af BV 10, men er lidt i tvivl om hvilke af de 2 tv der er bedst?
Hvis jeg vælger BV 10, så vil jeg tilslutte en extern blueray afspiller til denne, men det kunne
jeg jo også vælge at gøre til BV 7, hvad ville I fortrække!
På forhånd tak...
|
|
|
Nu er der jo en prisforskel på ca. 60.000,- på de 2 modeller så det er jo nok først og fremmest din pengepung som skal være afgørende 
Billede messigt er BV10 bedre end BV7-40 (syntes jeg) men så stopper det også der. BV7 har så meget mere at byde på på alle andre punkter og lyden er 1000 gange bedre.
Men du må ned i din lokale B&O pusher og se/ høre hvad der falder dig bedst 
Held og lykke med det  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
BONOVOX Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen
Jeg har været nede i den lokale butik og her siger sælgeren, at BV 7 er et bedre tv end
BV 10, så det bliver nok BV 7 jeg går efter.
Jeg glæder mig til at læse testen på BV 7-55 når den kommer op på et andet site, men man kan vel ikke sammenligne 7-40 med 7-55, vel?
Jeg skal også igang med at lave en surround opsætning i kælderen, dette vil jeg lave i B&O (Da jeg allerede har link kabler kørende rund dernede, og synes det er fedt at udnytte musikken osv. i hele boligen), men jeg er i tvivl om jeg skal finde et beosystem 3 og så sætte en monitor til, eller om jeg skal finde et brugt bV4 med system 3 til der "kun" er HD ready. Hvis I måtte have forslag til hvordan jeg kunne bygge et surround anlæg med tv til kælderen, så vil forslag være meget velkommen!!!
Tak for et godt forum.....
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
BONOVOX skrev:
Hej igen
Jeg har været nede i den lokale butik og her siger sælgeren, at BV 7 er et bedre tv end
BV 10, så det bliver nok BV 7 jeg går efter.
Jeg glæder mig til at læse testen på BV 7-55 når den kommer op på et andet site, men man kan vel ikke sammenligne 7-40 med 7-55, vel?
Tak for et godt forum.....
|
|
|
BV7-40 og BV7-55 kan IKKE samlignes. 2 vidt forskellige paneler.
At sælger siger at BV7 er et bedre tv end BV10 er jo klart. Han vil da hellere sælge for 100.000 ende 40.000  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
MoTiNi Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Bonovox Husk også på at BV7 har flere tilslutnings muligheder end BV10.
__________________ Morten
Mit B&O HD Cinema set-up
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
BONOVOX skrev:
Jeg skal også igang med at lave en surround opsætning i kælderen, dette vil jeg lave i B&O (Da jeg allerede har link kabler kørende rund dernede, og synes det er fedt at udnytte musikken osv. i hele boligen), men jeg er i tvivl om jeg skal finde et beosystem 3 og så sætte en monitor til, eller om jeg skal finde et brugt bV4 med system 3 til der "kun" er HD ready. Hvis I måtte have forslag til hvordan jeg kunne bygge et surround anlæg med tv til kælderen, så vil forslag være meget velkommen!!!
Tak for et godt forum..... |
|
|
BONOVOX
Beosystem 3 er altid Full HD, så du må tænke på Beosystem 2.
Læs "Byg din egen B&O hjemmebiograf med projektor i link rum."
Indlæg den 19 September 2008, http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23818&P N=1&TPN=13 __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Kedde Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 789
|
Sendt: 09 Januar 2010 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
mojn
jeg er ved at kigge på en ny set top box, og er ret sikker på at jeg skal have denne:
http://bmradio.dk/product_info.php?cPath=381&products_id =3274 fordi den kan køre mpeg4
men jeg er i tvivl om mit beovision 10 vil kunne styre den?
Er der nogen der har en liste over hvilke apparater beovision kan styre?
jeg har pt. en dreambox, den styrer mit beovision fint, men jeg vil gerne have HD signal ind til tv'et så derfor er en ny box nødvendig.
__________________ Overtrædelse af naturlovene straffes på gerningsstedet
|
Til top |
|
|