Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 01 April 2016 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ beovox141
Det kommer jo an på hvad du vil. Vil du konvertere MCL til ML for audio tilslutning til tv, er det denne boks jeg selv benytter.
BeoLink Converter 1611.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
beovox141 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2015 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2181
|
Sendt: 01 April 2016 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
@PP
Jeg prøver at finde ud af hvor tovejs ir kommunikationen kommer mest til sin ret... MCL eller ML..
Av9000 er en klassiker,men LX2800 kan et par ting ingen andre TV nogensiden nærmede sig...
Skulle der forøvrigt være nogen derude med en fin BL7000 så send mig en PM... __________________ Format 0 ►►► HD A/V Link on Steriods ⚡⚡⚡⚡ ☺
|
Til top |
|
|
beovox141 Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2016 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er Millermissen forøvrigt ?
Er der nu nogle der ingen har glemt at lukke ham ind (konen  )? __________________ Format 0 ►►► HD A/V Link on Steriods ⚡⚡⚡⚡ ☺
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 01 April 2016 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kundeoplysnin - kundeservice.
Fra Juli 2016 vil alle BeoSound Moment blive leveret i dele. Følg brugsanvisningen for selv at montere BeoSound Moment. Har du problemer, henvend dig venligst til din B&O forhandler.
Download BeoSound Moment User Guide - Tryk her. Det bliver sku være og være __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 01 April 2016 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rettet -Værre og værre. ----------------------------
beovox141
Skulle du forøvrigt ikke se og komme lidt videre -

Jeg havde det med Apple som du har det nu. Men er idag glad for at millemis i sin til fik mig videre. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
beovox141 Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2016 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
@PP
Nix,- Nu kan du vente og se hvor meget af grejet der er med på dine tegninger om 5 år,
-prøv du at kigge 5 år tilbage...
En anden lille ting er,- at det fremste mål for firmaer som Apple, er at binde dig fast og virvle dig ind i deres ekosystem...
Den dag du opdager det, er det for sent, bare se hvor galt det er gået for Millermissen.... Han har reelt ikke længere et lydsystem,- men
en bunke gadgets.. __________________ Format 0 ►►► HD A/V Link on Steriods ⚡⚡⚡⚡ ☺
|
Til top |
|
|
beovox141 Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2016 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Behøver man at sige mere?
__________________ Format 0 ►►► HD A/V Link on Steriods ⚡⚡⚡⚡ ☺
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 01 April 2016 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ beovox. Ja det gør man. 
Nu er jeg ikke millemis, og har meget glæde af mit Dolby Digital 5,1 setup. Både for audio fra Netflix film - BR & DVD, samt en del tv kanaler der ikke er under DR. Jeg kan love dig, jeg aldrig skal have en Mac computer.
Det har taget et par år for Apple at få stramning mellem iPad --> ATV3 --> BeoVision 7 at virke fuldt tilfredsstillende. Men det gør det nu. Det betyder er Netflix nede på ATV3 boksen, af en eller anden årsag, streamer jeg bare samme filmen jeg vil se fra Netflix på iPad'en helt uden kvalitets forskel.
Den 8 Player APP jeg tidligere har omtalt, som gør at mine Flac audio filer på Nas-serveren kan afvikles via Apple systemet, kan nu efter iPad'en er opdateret til iOS 9.3.1 også streame Dolby Digital 5,1 via mit Apple systemet fra film der ligger på Nas-serveren. Dette er helt nyt, og jeg har endnu ikke afprøvet dette.
Kigger vi få år frem, mener de der har forstand på det, at alt TV vil blive hentet via vores Internet forbindelse. Så er det jo også rart at være klar på streaming vognen, med vores (siger millemis) gamle klodsede BeoVision 7 fjernsyn, selv om vi nok skal klare den, hvis vi har HDMI nok at tage af. Det har jeg bare ikke. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 7748
|
Sendt: 01 April 2016 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Den 8 Player APP jeg tidligere har omtalt, som gør at mine Flac audio filer på Nas-serveren kan afvikles via Apple systemet, kan nu efter iPad'en
er opdateret til iOS 9.3.1 også streame Dolby Digital 5,1 via mit Apple systemet fra film der ligger på Nas-serveren.
Dette er helt nyt, og jeg har endnu ikke afprøvet dette. |
|
|
Du kan da nok få beovox141 til at sende dig et par filer til at teste med - han har sikkert rigeligt af dem.
MM __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2016 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
@PP
Var der ikke noget med at Millermissen hævdede at det hele kunne virke som en stor center ?
Han kom vist bare aldrig tilbage med opskriften på,- hvordan?
] |
|
|
'Millemissen' skrev, at man - hvis det er det man vil - sagtens kan få alle højtalere i et setup (på BSys4 etc) til at spille center-lyden.
Der er ingen opskrift - bare tildel alle højtalere den rolle i opsætnings-menuen.
Jeg kan dog ikke anbefale, at man gør det
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2016 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141 skrev:
@PP
Jeg prøver at finde ud af hvor tovejs ir kommunikationen kommer mest til sin ret... MCL eller ML..
|
|
|
Det bliver da spændende at høre, hvordan det går videre med dine nørderier
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 01 April 2016 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Tak
Samtidigt har BeoLab 10 et fantastisk design der passer perfekt under et hvert TV.  |
|
|
På trods af Peter Pan's gentagne savlerier over BL10 har han stadigvæk ikke gjordt alvor af sagen derhjemme.
Han foretrækker åbenbart at lade det blive ved dagdrømmerierne
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 01 April 2016 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoLab 7-4 sølv, sort, type Nr. 6215 (pr. stk.) 25.195 Kr
millemis. Det havde da været klædeligt for dig som B&O-ambassadør, også at købe en center mono højttaler, og støtte Bang & Olufsen med 25.195 Kr. 
Nu blev det altså BeoLab 7-4 jeg valgte, da den var en del af en samlet pakke. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
beovox141 Forum Bruger

|
Sendt: 02 April 2016 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
@PP
Igen grund tll at forklare Millermissen om højttalere,- han har absolut INGEN grund til at høre om den slags pjatterier!
Han er minimalist!
Minimum skærm!
Minimum lyd!
Og ikke mindst..
Minimum ballade med konen... __________________ Format 0 ►►► HD A/V Link on Steriods ⚡⚡⚡⚡ ☺
|
Til top |
|
|
millemis Forum Bruger

|
Sendt: 02 April 2016 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
....og minimum beovox141
M  M __________________ Missekatten - B&O-ambassadør uden vederlag
|
Til top |
|
|
beovox141 Forum Bruger

|
Sendt: 02 April 2016 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har en ide Millermis, -smut du ud i haven med et par af dem her, du er jo wireless og alting...
Du bilder bare konen ind du skal slå græs, eller er du fra generatione hvor det er grass...musik smagen kunne godt pege lidt den vej __________________ Format 0 ►►► HD A/V Link on Steriods ⚡⚡⚡⚡ ☺
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 02 April 2016 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
beovox141 Forum Bruger

|
Sendt: 02 April 2016 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
@PP
Jeg tror Millermissen er i IKEA med fruen, det var vist noget med nogle pyntepuder til han "arbejdsværelse"....
er der nogen der helt nøjagtigt ved hvad det er Millermeissen "arbejder" med i det værelse ?
Er det en Flux Capacitor til hans skoda ?
 __________________ Format 0 ►►► HD A/V Link on Steriods ⚡⚡⚡⚡ ☺
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

|
Sendt: 02 April 2016 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
beovox141
Jeg kan se at læser tallet falder på denne tråd. Så nu må vi stram lidt op. Sjov er fint, bare det ikke står alene. Der må da kunne findes nyt fra B&O. ? __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Lennart4 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 208
|
Sendt: 02 April 2016 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der har erfaring med Plug Player appen til Beosound 5? Har i flere timer forsøgt at installere b&O apps på min tablet, så jeg lettere
kan styre musikken fra sofaen. Desværre har jeg ikke fundet nogen der er kompatibel med min tablet, og jeg har desværre ingen
smartphone ( ønsker egentlig heller ikke at bruge min telefon til sådan noget ) Plug player koster 28 kr, hvilket er småpenge, men det skulle
jo gerne virke. Det er iøvrigt underligt at der på B & O s hjemmeside står at Music AppŽen er både til tablets og til smartphones, men trods
det virker ihvertfald ikke hos mig
Mvh Lennart
|
Til top |
|
|