| Forfatter |
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 17 Juli 2008 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
HenrikW skrev:
| Hørte lige et sæt 816'ere går - de spiller sgu godt! Er bare bange for at de måske ikke helt kan følge med basmæssigt i vores nye stue :( Så det er lidt ambivalent hehe... (Ny stue er ca 25)
Edit: Og så igen, de spilelr jo faktisk ret meget der nede i bunden.
Mvh. Henrik
|
|
|
Forrige indlæg først: Stuen er ca. 20 m3. Og 2 m. til loft. (det er en kælder). Desuden er 3/4 af væggen i træ. Så bas mangler der ikke .
Mener heller ikke at du vil mangle det på 25 m3. Men nu er jeg også af den type der fortrækker en slank bas (man er jo gammel System Audio mand). Men ellers kan du da gå op i en 826. Der mangler bassen da ikke.
836 synes jeg er et stort skrummel.
|
|
|
Ja det er jo det. Well tror nu heller ikke det ville blive noget problem egentlig. Og tviler slet ikke på at 836'erne uden problemer kan spille en sportshal op hehe... :) Er du godt tilfreds med dit sølvkabel til dem?
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 17 Juli 2008 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
| Ja det er jo det. Well tror nu heller ikke det ville blive noget problem egentlig. Og tviler slet ikke på at 836'erne uden problemer kan spille en sportshal op hehe... :) Er du godt tilfreds med dit sølvkabel til dem?
Mvh. Henrik |
|
|
Er ganske godt tilfreds med de kawler. Går ud fra at du hentyder til BKS Dignity 8? __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juli 2008 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
HenrikW skrev:
| Ja det er jo det. Well tror nu heller ikke det ville blive noget problem egentlig. Og tviler slet ikke på at 836'erne uden problemer kan spille en sportshal op hehe... :) Er du godt tilfreds med dit sølvkabel til dem?
Mvh. Henrik |
|
|
Er ganske godt tilfreds med de kawler. Går ud fra at du hentyder til BKS Dignity 8?
|
|
|
Yes Nu skal du jo sige velkommen i klubben... Lige nu står der et sæt smukke mokka-farvede Focal Chorus 816V og spiller i min stue Det er helt vildt så meget de holder, det er en helt anden verden af vellyd. Bevares mine gamle HF275'ere lyder sgu også OK, men det her er sgu noget helt andet.
Nu skal jeg bare selv til at lede efter nye kawler...
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 04:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Scatcat skrev:
HenrikW skrev:
Mvh. Henrik |
|
|
Er ganske godt tilfreds med de kawler. Går ud fra at du hentyder til BKS Dignity 8?
|
|
|
Yes Nu skal du jo sige velkommen i klubben... Lige nu står der et sæt smukke mokka-farvede Focal Chorus 816V og spiller i min stue Det er helt vildt så meget de holder, det er en helt anden verden af vellyd. Bevares mine gamle HF275'ere lyder sgu også OK, men det her er sgu noget helt andet.
Mvh. Henrik |
|
|
Jamen. Velkommen i klubben. Husk de skal spilles lidt til. Og der kan hentes en del på placeringen. Kiggede også på Moka finishen, men endte med den sorte, da jeg mener den er mere neutral og kan integreres nemmere i et interiør end Moka´en (selv om den er flot) ang. kawler. Når jeg får lidt bedre tid kunne du evt. prøve mine Teflar2, Vdh og BKS´er for at se om det er noget i den retning du skal gå efter. Kan jo også være at du hellere vil have noget mere kobberbaseret kabel. __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
HenrikW skrev:
Scatcat skrev:
HenrikW skrev:
Mvh. Henrik |
|
|
|
|
|
Mvh. Henrik |
|
|
Jamen. Velkommen i klubben. Husk de skal spilles lidt til. Og der kan hentes en del på placeringen. Kiggede også på Moka finishen, men endte med den sorte, da jeg mener den er mere neutral og kan integreres nemmere i et interiør end Moka´en (selv om den er flot) ang. kawler. Når jeg får lidt bedre tid kunne du evt. prøve mine Teflar2, Vdh og BKS´er for at se om det er noget i den retning du skal gå efter. Kan jo også være at du hellere vil have noget mere kobberbaseret kabel.
|
|
|
Jow tak :) Jeg er jo også lidt af en surround nørd, så jeg skal klart også have den matchende centerhøjtaler. Lige pt. spiller de på Supra PLY 2.0 - er sikker på at de fortjener noget bedre. Jeg tror at kabler uden sølv er at foretrække, synes godt at lyden kan blive lidt for slank med sølv, men det må jo komme an på en prøve! :)
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2008 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det slået fast med 7 tommer søm: Catten er gal og parat til indlæggelse på Sankt Hans. 
Endnu en plov i hytten:

En Denon DP 47 F. Og alt virker. høhøhøhø
Jagten på en PU er nu gået ind.
Ps. Det er så plov nr. 5 i hytten  __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Orh den er fin! Skal den så parres med en Dennon MC pickup?
Mvh. Henrik
p.s. din træheadshell er stadig fin :P :) __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
| Orh den er fin! Skal den så parres med en Dennon MC pickup?
Mvh. Henrik
p.s. din træheadshell er stadig fin :P :) |
|
|
Nej, ikke en Denon. Sådan en har jeg allerede på Project´en (DL103). Der fulgte en DL160 med DP47F. Men desværre var nålefanen total skæv. Så pt. sidder der en Tekni-fi K1. Den er ok, men heller ikke mere. Skal bare kunne trutte lidt.
Jagten på en MM er gået ind. Har indkredset det til følgende: Sumiko, Shelter, Goldring, Clearaudio. I prisklassen 1000-1500,- __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et par close ups af dyret (midletidig opstilling)

Pt. en Tekni-fi K1. Er sådan set ok, men så heller ikke mere. Og en ny hylde skal der også ind. Target hylden er ikke dyb nok Og så lige en gang pudsning også, sååå
Men spille, det kan den.  __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Muttly Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 183
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den
Den ser ud til at være at være pengene værd
Hvormange "plove" har du nu? Du må efterhånden have til en hel "maskinstation" __________________ Proac response3,5. Accuphase P360, Primare P 30. Audia Flight cd two+ PS auido Digital Link III DAC. Sota Sapphire mk II+sme 3009r imp+aoc9+ Dino Riaa.Harmonic Tech. Thruth Link. VDH 501 SB 3 AA DDE2.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Muttly skrev:
|
Tillykke med den
Den ser ud til at være at være pengene værd
Hvormange "plove" har du nu? Du må efterhånden have til en hel "maskinstation"
|
|
|
Sidste tælling. 5 stk.  __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
5 stk?! intet under at de kalder ham for DJ Scattermizzle ude i byen...
Tillykke med den! Så har du både bæltedrevet med MM, bæltedrevet med MC og direktedrevet med MM...
...så mangler du en direktedrevet med MC, og en hel skovlfuld mellemhjulere
|
| Til top |
|
| |
Muttly Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 183
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
5 stk ?
umm du er vel ikke ved at udvikle en mani??
Eller er det samler genet som køber alle plovene i DK __________________ Proac response3,5. Accuphase P360, Primare P 30. Audia Flight cd two+ PS auido Digital Link III DAC. Sota Sapphire mk II+sme 3009r imp+aoc9+ Dino Riaa.Harmonic Tech. Thruth Link. VDH 501 SB 3 AA DDE2.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
5 stk?! intet under at de kalder ham for DJ Scattermizzle ude i byen...
Tillykke med den! Så har du både bæltedrevet med MM, bæltedrevet med MC og direktedrevet med MM... ...så mangler du en direktedrevet med MC, og en hel skovlfuld mellemhjulere  |
|
|
Hov hov. Jeg er sq da ikke Krenzler eller R-LB. Men ender nok der alligevel. hehehehehe
Og hvad med en tangetialplov også. Og så en med vacuum. Så er det fuldendt. hehehe __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
| Hov hov. Jeg er sq da ikke Krenzler eller R-LB. Men ender nok der alligevel. hehehehehe |
|
|
Sælg alle 5 så har du råd til en Garrard.  (det gaaas!).
He-he...
Tillykke med den lille ny.  Så er der vel heller ikke plads til flere??  Eller...?
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
he he nå så du er ikke Krenzler eller R-L-B  Jeg har skam foræret min bæltedrevne nyrenoverede dual cs væk til min datteres kærreste, og en B&O-glad herre fik alle mine B&Oere så jeg har kun en enkelt direkte drevet med tangetial (revox) en enkelt med direktedrev og alm. arm som nok spiller ca. lige op med den fine den du har fået fat (okyo integra) og så min garrard. (ok der er da gså lige min braun, thorens og et hav af lencoer) men tosset det er jeg ikke og det bliver du heller ikke - du ruster dif forud for den kommende globale finanskrise - så er det sku godt at hve noget at spille på fandt foresten et sæt AR2a3 højtalere i dag de spille f..... godt navnlig Jazz og så tilage til Cat'en : tillykke med fundet
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
| fandt foresten... i dag... |
|
|
Det tror jeg fan'me ikke på!
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2008 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Scatcat skrev:
| Hov hov. Jeg er sq da ikke Krenzler eller R-LB. Men ender nok der alligevel. hehehehehe |
|
|
Sælg alle 5 så har du råd til en Garrard. (det gaaas!).
He-he...
Tillykke med den lille ny. Så er der vel heller ikke plads til flere?? Eller...?
Mvh.
|
|
|
Det bliver ikke nemmere  __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 04 August 2008 kl. 02:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er disse 2 ting på vej til at understøtte den "nye" Denon DP47F

Og

Audia Tecnica. Men hvorfor skal de lave den i lilla Sq da en edder mother fu***** grim farve. Men hvis den bare kan lyde af lidt er det vel også ok. hehehe
Og så skal der en ny hylde op også. Denon´en fylder faneme godt i landskabet, så det bliver sådan en svend her:

Project Wall Mount it 3. Den eneste der kan klare Denon´ens dybde, hvis men ikke skal slippe en hel bondegård  __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 04 August 2008 kl. 02:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Scatcat skrev:
|
|
Sælg alle 5 så har du råd til en Garrard. (det gaaas!).
He-he...
Tillykke med den lille ny. Så er der vel heller ikke plads til flere?? Eller...?
Mvh.
|
|
|
!Altid plads til en til der bruger Rexona!  __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |