Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 15:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Har besøgt HarboSound (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cunojensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 16 Januar 2007 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Jeg er netop vendt hjem fra en lille demo fra Harbosound.

Alt andet lige, så er jeg imponeret over deres produkter.

Lyttede mest til System HS62. En relativt kompakt højtalerløsning, som leverer et flot lydbillede.

Det eneste problem som der umiddelbart er ved dette sæt (HS62), er at subwooferens bas bliver for anstrengt, dette skyldes måske at membranen næsten ikke har mulighed for vandring. Men jeg skal da lige love for at situationen ændrede sig, da Peter koplede en anden sub til, som var bygget efter samme princip som deres HarboSUB10. Her blev lydbilledet fra subben, mere afdæmpet og samtidigt mere kontant uden overhovedet at lyde belastet.

Endeligt kunne jeg efter min egen overbevisning også finde at diskanten fra fronthøjtaleren kunne have en snert af noget udefinerbart, som sikkert kan skyldes min holdning til diskanter, men det er for mig utroligt svært at vurdere. Dog skal der siges at systemet leverer en rigtig god lyd, som ikke på noget tidspunky (i min verden) lød til at forvrænge det mindste. Og lad mig sige, at peter ikke skånede produktet.

Selvom det er første gang at jeg har mødt Peter, så skal han have stor ros, for at han afsatte 1,5 time til lytteforsøg. Og han tilbød også at være behjælpelig med specialløsning af mine baghøjtalere (ombygning) da jeg har behov en lidt speciel løsning.

Så hvis man ikke lige vil ofre 20k ved en eller andet given butik, så tag hellere og lav en aftale med Peter, og lyt til deres produkt. Man kan vist ikke blive skuffet i forhold til atlle de billige koplette sæt man kan investere i, ved diuverse store supermarkeder.

Ikke mere salgssnak herfra (Man skulle nødigt tro tro at jeg fik procenter)....

Til top Vis Cunojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cunojensen

LarsGert
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 Januar 2007 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

Lyder rigtig spændende... Skal selv derud har i min barsels periode og lytte. Har haft kontakt med peter og har fået lov at låne et sæt HS62 med hjem i vandte omgivelser så det bliver spændende
Til top Vis LarsGert's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsGert

Finn-mc
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Februar 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt HS 82 højtaler serien ved Harbosound.

Jeg kan kun andbefale højtalerne.

Denne serie koster små penge efter min mening skulle de mindst koste det dobelt.

Jeg har et rimligt stort Denon anlæg lyden i serien er helt i top.

Jeg har før haft Dali højtaler og B&W højtaler Og jeg må sige jeg er blevet meget imponeret af højtalerne fra harbosound.

Jeg kan kun sige Lav en aftale med en referencepersoner eller med Peter.

Her fra mig skal der også her lyde et stort tak til Peter for et super godt produkt.

Mvh Finn

Til top Vis Finn-mc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn-mc

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes