Forfatter |
|
mbm1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 913
|
Sendt: 21 Oktober 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm kan se dem fint i mce men der sker intet når jeg prøver at afspille dem. sort skærm
|
Til top |
|
|
Mendoth Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 23 Oktober 2008 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hentet mydrtv scriptet og det har hentet deres udsendelser og lagt dem fint i en asx playlist. asx filen virker fint på min PC både via Vista Media Center (VMC) og direkte via Media Player.
Mit problem opstår først i det øjeblik jeg forsøger at bruge min VMC extender (XBOX360), her kan jeg ikke afspille asx filen. jeg kan fint se den, men får en fejl når jeg prøver at afspille den. Da det jo virker på PC'en er min antagelse at der ikke er et problem med selve linket til DRs stream - men jeg er totalt blank på hvad årsagen kan være. Jeg kan se at der tilbage i 2007 er en der har haft et lignende problem, som blev løst ved at ændre i linket til streamen. Den ændring ser ud til stadig at være gældende, så mit gæt er at det heller ikke er her problemet opstår.
Jeg håber virkeligt der sidder nogen og har et par bud på en løsning da jeg er kørt fast.
På forhånd tak
|
Til top |
|
|
mbm1 Forum Bruger

|
Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
skulle jeg ikke bare aktivere FLV i FFDshow?
|
Til top |
|
|
NikolajC Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 186
|
Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mendoth skrev:
Jeg har hentet mydrtv scriptet og det har hentet deres udsendelser og lagt dem fint i en asx playlist. asx filen virker fint på min PC både via Vista Media Center (VMC) og direkte via Media Player.
Mit problem opstår først i det øjeblik jeg forsøger at bruge min VMC extender (XBOX360), her kan jeg ikke afspille asx filen. jeg kan fint se den, men får en fejl når jeg prøver at afspille den. Da det jo virker på PC'en er min antagelse at der ikke er et problem med selve linket til DRs stream - men jeg er totalt blank på hvad årsagen kan være. Jeg kan se at der tilbage i 2007 er en der har haft et lignende problem, som blev løst ved at ændre i linket til streamen. Den ændring ser ud til stadig at være gældende, så mit gæt er at det heller ikke er her problemet opstår.
Jeg håber virkeligt der sidder nogen og har et par bud på en løsning da jeg er kørt fast.
På forhånd tak |
|
|
Hvilken fejl får du? - har ikke selv mulighed for at debugge på en xbox, men har du andre .asx der virker? __________________ my DRTV. Adgang til DR's online-udsendelser i mediecentre
|
Til top |
|
|
NikolajC Forum Bruger

|
Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mbm1 Forum Bruger

|
Sendt: 24 Oktober 2008 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der en Gabest Flash Video Splitter til Vista også?
|
Til top |
|
|
NikolajC Forum Bruger

|
Sendt: 25 Oktober 2008 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mbm1 Forum Bruger

|
Sendt: 26 Oktober 2008 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så umiddelbart duer dette kun tilXP?
|
Til top |
|
|
NikolajC Forum Bruger

|
Sendt: 10 November 2008 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
PeterBoe Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, En gammel tråd, men et nyt spørgsmål. Har nogen af jer prøvet at bruge mydrtv links fra XBMC? Jeg er blevet lidt vild med XBMC og kører det fra min XP pc. Jeg modtager imidlertid en fejl når jeg prøver at køre en stream inde fra XBMC. Jeg har prøvet at lave en simpel fil kun indeholdende stream adressen, men det virker heller ikke. Kan jeg ikke streame direkte til XBMC? Jeg har læst lidt omkring VLC, men formoder at det primært er hvis man benytter en Xbox. Nogen som har nogle erfaringer? På forhånd mange tak  Det kunne være rigtig fedt at kunne se de DR kanaler via nettet i stedet for at skulle ud at købe en boks. Venlig hilsen Peter
|
Til top |
|
|
NikolajC Forum Bruger

|
Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
PeterBoe Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 13 Oktober 2009 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg får desværre fejlen: Error, Playlist Playback Aborted, too many consecutive failed items. Det er tilsyneladende noget XBMC relateret. Jeg søger videre i deres forum og melder tilbage hvis jeg finder en løsning. XBMC kan godt opdatere scrapere, vejret mm. men kan det være alligevel være noget med min netværksopsætning?
|
Til top |
|
|
dalle Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 339
|
Sendt: 13 Oktober 2009 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
NikolajC Forum Bruger

|
Sendt: 02 November 2009 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
moviedude Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 197
|
Sendt: 03 November 2009 kl. 01:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Nikolaj, Jeg bruger dit fantastiske script på Win7MCE, og ville lige høre om du har haft held med at lave noget ligende med DR Bonanza? På forhånd tak.
|
Til top |
|
|
NikolajC Forum Bruger

|
Sendt: 05 November 2009 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Svednedeko Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 06 November 2009 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
NikolajC skrev:
Hej moviedude. Det er ikke mig som vedligeholder bonanza scraperen. Men prøv hos forfatteren. |
|
|
Det er mig der har lavet bonanzascraberen, men jeg har ikke vedligeholdt den i laaangtid og den virker derfor ikke længere. Desværre har jeg heller ikke tid til at få den til at virke igen.
Hvis dog bare de ville udstille deres feeds via RSS eller noget andet standard format så man ikke skulle gennemlæse deres websider. __________________ Se lige kloge mig jeg kom til at stave forkert i mit
|
Til top |
|
|
hso003 Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 25 November 2009 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have kørt MYDRTV scriptet succesfuldt - er jeg begyndt at få en fejl når jeg kører det (både manuelt og scheduled).
Fejlen er:
Line: 142
Char 5
Error: Permission denied
Code 800A0046
Source: Microsoft VBScript runtime error
|
Til top |
|
|
NikolajC Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2009 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok - Det virker stadig her, s� pr�v lige at slette alle foldere. Ellers: 1. F�r du lavet nogle foldere? 2. Er sidste folder tom eller indeholder den valide .asx lister? 3. Hvad hedder sidste folder? S� skal jeg pr�ve at finde tid til at kigge p� det.
__________________ my DRTV. Adgang til DR's online-udsendelser i mediecentre
|
Til top |
|
|
hso003 Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 26 November 2009 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg sletter alle foldere, og kører scriptet, opretter den fint nok folderne på ny uden fejlmelding.
Prøver jeg så at køre scriptet en gang til, for at opdatere - optræder fejlen...
|
Til top |
|
|