| Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Rune
Tak for idag, det var hyggeligt 
Har du fået strøm på Primaren og fået lyttet lidt 
|
|
|
Ja tak for igår er det så nu Det var p***e hyggeligt.. Håber I kom godt hjem, og fik et eller andet at spise på vej, for jeg var da allerede ved at dø af sult da i satte mig af
Har du fået overtalt din bedre halvdel til at du skal skifte til Consequence? Eller var du mere på dCs'erne?
|
|
|
Vi kørte lige pludselig forbi en MC-D og det kunne vi altså ikke modstå 
Arrrrrrrgh de der Dynaudio, de bliver vist lidt for store til mit rum og så har jeg også på fornemmelsen at min Pass ikke rigtigt kan trække dem, selv ved meget lav volume 
Du må lige smide et link når du finder frem til det der nummer, vi hørte igår. __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Rune|WildChild skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Rune
|
|
|
Ja tak for igår er det så nu Det var p***e hyggeligt.. Håber I kom godt hjem, og fik et eller andet at spise på vej, for jeg var da allerede ved at dø af sult da i satte mig af
Har du fået overtalt din bedre halvdel til at du skal skifte til Consequence? Eller var du mere på dCs'erne?
|
|
|
Arrrrrrrgh de der Dynaudio, de bliver vist lidt for store til mit rum og så har jeg også på fornemmelsen at min Pass ikke rigtigt kan trække dem, selv ved meget lav volume 
Du må lige smide et link når du finder frem til det der nummer, vi hørte igår. |
|
|
Will do, nu har jeg også spurgt hele h4a til råds, der må for filan da være bare én der ved hvad det er for et nummer.. Har i øvrigt fået lyttet lidt mere nu, hold kæft det er fedt!! Der er fandme fodtramp på Plug-In Baby med Muse, hvis din fod er naglet i gulvet der Pierre, så er det sgu ikke Dyn'erne der er noget i vejen med   Jeg synes virkelig det er blevet godt, meget mere kontrol over hele lydbilledet, mere homogenitet og så den bas jeg har savnet. Fandens at man skal skrive eksamensopgave idag, den må sgu laves hurtigt så jeg kan komme ind og høre musik  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Pierre skrev:
Rune|WildChild skrev:
Pierre skrev:
|
Hej Rune
|
|
|
|
|
|
Du må lige smide et link når du finder frem til det der nummer, vi hørte igår.
|
|
|
Will do, nu har jeg også spurgt hele h4a til råds, der må for filan da være bare én der ved hvad det er for et nummer.. Har i øvrigt fået lyttet lidt mere nu, hold kæft det er fedt!! Der er fandme fodtramp på Plug-In Baby med Muse, hvis din fod er naglet i gulvet der Pierre, så er det sgu ikke Dyn'erne der er noget i vejen med  Jeg synes virkelig det er blevet godt, meget mere kontrol over hele lydbilledet, mere homogenitet og så den bas jeg har savnet. Fandens at man skal skrive eksamensopgave idag, den må sgu laves hurtigt så jeg kan komme ind og høre musik
|
|
|
Dejligt at det spiller og du har fået noget mere bass. Det kunne være at jeg skulle tage og gi dynaudio et lyt endag, bare uden det dersens Moon og ligende. Primare er også nogle dejlige produkter.
Selvom du skal læse til eksame, så kan der sku godt blive lidt tid til lidt musik til dig og et billede eller 2 til os  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for sidst Rune!
En fed messe som dog ikke får mig til at gribe til lommerne
Det var hyggeligt at mødes og dejligt at forstærkeren blev leveret på betryggende vis. Lader til at du allerede nu er blevet glad for den
Held og lykke med den __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det er bare fortrineligt det hele herhjemme nu... Lydbilledet er trukket en lille my mere tilbage end Rega'et, det er okay, men noget som jeg ligger mærke til og resten opvejer i særdeleshed... Har nu fået lyttet lidt mere intenst i lidt over en time nu, og mine første indskydelser var ganske rigtige, jeg har fået et meget mere sammenhængende og komplet lydbillede, samtidig har jeg fundet ud af at Rega'en åbenbart har forvrænget i enkelte af mine yndlingsnumre, det er først noget jeg har lagt mærke til nu, hvor der er nok power i dyn'erne..  Generelt er det bare rart at høre højtaleren ikke er begrænset, jeg sidder ikke længere og ærgrer mig over at man kan høre højtaleren ikke kommer fuldstændig til sin ret, det gør den nu.. De leverer et kæmpe lydbillde, godt perspektiv, masser af overskud og detaljer, på en behagelig måde uden spidse s'er eller klinisk lyd, jeg er rigtig godt tilfreds  Eneste minus er at når jeg hører Trentemøller nu, så ryster det hele, og så er jeg pænt sikker på at den her forstærker nok skal give mig problemer med underboen, man skruer barer mere og mere op, og det lyder bare bedre og bedre  Og så lige lidt billeder til husarerne     Det ser ganske fornuftigt ud  Skal lige vende mig til at det fylder lidt mere end Rega'et og så har folkene på Primare helt sikkert været stive da de monterede venstre fod på min CD21, den sidder ikke lige så langt inde som den højre, eller den vestre på forstærkeren  Er igang med at skaffe alu-fødder til forstærkeren, så skal lige have hørt dem om det virkelig kan være rigtigt at den skal sidde så mærkeligt, hehe man er vel æstetiker
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillyke med dit nye sæt. Det ser sgu godt ud.
Forstår jeg dig ret, det var mere pga. af forstærkeren du skiftede? Jeg tænker på om den Apollo var til fredsstillende?
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
PS. Ang. det med føderne. Hvis du flytter alt det happen gods du har ståenden på skænken. Så stil anlægget ved siden af hinanden. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
Tillyke med dit nye sæt. Det ser sgu godt ud.
Forstår jeg dig ret, det var mere pga. af forstærkeren du skiftede? Jeg tænker på om den Apollo var til fredsstillende?
|
|
|
Apollo er en af verdens fedeste cd-afspillere afgjort.. Nu er det sådan at kæresten herhjemme også har noget at skulle have sagt, og hun ser helst at cd og forstærker matcher. Og det kan jeg sådan set godt forstå.. Så jeg måtte skille mig af med Apollo'en og så købe mig en matchende Primare... Så jow helt sikkert det var pga. Mira'ens manglende effekt at Apollo'en også røg.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert sæt du har fået dig der  Ser rigtig godt ud. Har dog aldrig hørt CD21. Har du prøvet den mod Apollo ?
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Lækkert sæt du har fået dig der 
Ser rigtig godt ud. Har dog aldrig hørt CD21. Har du prøvet den mod Apollo ?
|
|
|
Jeg har desværre ikke hørt den direkte mod Apollo nej, har fået skiftet hele dynen på en gang, så har lidt svært ved at sige hvad der kommer fra cd'en og forstærkeren, hvad der lige giver de forskellige detaljer.. Skal opdatere mine indtryk når jeg har fået hørt noget radio, iPod etc., så begynder jeg nok bedre at kunne give karakteristika'ene af CD'en.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser sgu godt ud Rune. Kører du balanceret drift ? og hvad med netkabler har du tænkt på det __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Ser sgu godt ud Rune. Kører du balanceret drift ? og hvad med netkabler har du tænkt på det |
|
|
Hej Claus, det spiller super fedt.. Jeg kører single ended da CD21'eren ikke har balancerede udgange, selvom den er opbygget balanceret har de i sidste led lavet den single ended, ifølge min egen opfattelse, vidst nok mest af den grund at den ikke skulle komme for tæt på CD31, men det er min egen lommefilosofi   Mht. netkabler, så tror jeg at jeg skal have fundet mig en god stikdåse, og så to gode strømkabler til cd og forstærker... Nu har jeg jo hørt hvad det kan gøre for lyden, så må skrive Quantum Qx2 og Qx4 på ønskesedlen til jul  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fine sager Rune. Tillykke med det nye
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der ramte du et svagt punkt hos mig
Er selv meget glad for Primare. Og Dynaudio er heller aldrig ringe.
Tillyklke med det nye udstyr
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Music4life skrev:
|
Ser sgu godt ud Rune. Kører du balanceret drift ? og hvad med netkabler har du tænkt på det
|
|
|
Hej Claus, det spiller super fedt.. Jeg kører single ended da CD21'eren ikke har balancerede udgange, selvom den er opbygget balanceret har de i sidste led lavet den single ended, ifølge min egen opfattelse, vidst nok mest af den grund at den ikke skulle komme for tæt på CD31, men det er min egen lommefilosofi 
Mht. netkabler, så tror jeg at jeg skal have fundet mig en god stikdåse, og så to gode strømkabler til cd og forstærker... Nu har jeg jo hørt hvad det kan gøre for lyden, så må skrive Quantum Qx2 og Qx4 på ønskesedlen til jul
|
|
|
Ja, så må det være et stort julebudget i ligger for døren
Er bunden blevet mere stram efter at Primare er spændt for? Jeg mener da trods alt at den lille prut forstærker kan levere noget strøm __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den nye I30. Det er en lækker forstærker.
__________________ Udstyr: lidt af hvert
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
gæst skrev:
| Tillykke med den nye I30. Det er en lækker forstærker. |
|
|
Var det en I30? jeg synes bestemt det var en A30.2 (I30erens forgænger). __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
gæst skrev:
|
|
Var det en I30? jeg synes bestemt det var en A30.2 (I30erens forgænger). |
|
|
Det er det også (altså en 30.2'er)...
|
| Til top |
|
| |
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
| Sendt: 16 November 2009 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
gæst skrev:
|
|
Var det en I30? jeg synes bestemt det var en A30.2 (I30erens forgænger). |
|
|
Hov, det har du nok ret i. A30.2 må det være. Det er ellers ret identiske. Gad vide, hvad forskellen mellem de to modeller er? Der skulle vist også komme en I31? __________________ Udstyr: lidt af hvert
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 17 November 2009 kl. 06:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
gæst skrev:
Brian7500 skrev:
gæst skrev:
|
|
Var det en I30? jeg synes bestemt det var en A30.2 (I30erens forgænger).
|
|
|
Hov, det har du nok ret i. A30.2 må det være. Det er ellers ret identiske. Gad vide, hvad forskellen mellem de to modeller er? Der skulle vist også komme en I31?
|
|
|
Det er en 30.2. Jeg har solgt ham den. Så det må jeg vist bedst vide
Et lidt ændret prinlayout og forplade. Hvad forskellen er hmmm.... __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |