| Forfatter |
|
SpeedyJDK Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 22 April 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, AnyDVD HD fjerner region på både DVD og Blu-Ray uden at lave en kopi. Og så en anden ting, KOPIER. Mine original film laver jeg hellere en kopi af og gemmer originalen. For kopien kan du selv styre, du skal ikke døje med AACS og tvunget HDMI. Men kan bruge DVI og analog og alt muligt andet. På DVD'er, kender i sikkert det at man ikke kan trykke på Menu knappen før man har set trailers eller andet. Der er en kopi bedre hvis man fjerner P-Up's, så bestemmer du selv over din fjernbetjening.
Så kan man overveje hvorfor det altid skal gå ud over os, når vi køber noget originalt - DRM og Rootkits. En ny beskyttelse gjorde at Sony's EGEN Blu-Ray afspiller ikke engang kunne afspille 2 af deres nye film. Hehe. Kikset.
__________________ Speedy/Skidrow^RF^DIT^JWS & HustlerDVDR
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 22 April 2007 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes jeg nu stadig ikke personligt meget om! Men så længe folk køber deres produkter er jeg glad =) så bestemmer de selv resten!
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Håndtering af mediafremvisning.
|
| Til top |
|
| |
Adam Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 296
|
| Sendt: 23 April 2007 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
kikkomaniac skrev:
http://bluray.lindsite.dk/ her kan du se en del US film som virker på reg B (EU) afspillere. Jeg har købt 10 reg A film som alle virker fint på min PS3 |
|
|
Argh. Hvorfor i alverden er Crank på Bluray ikke kommet ud som region B endnu, når den har været ude på alm. DVD i lang tid?? Det er jo den film der skulle have allerbedst billede- og lydkvalitet af alle blueray og HD-DVD skiver! Og så er den også ganske underholdende. Det er da totalt amatøragtigt!
|
| Til top |
|
| |
SpeedyJDK Forum Bruger

|
| Sendt: 23 April 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, og så har NBS voldb****t den i 720p. Crank.2006.720p.HDTV.MULTi.x264-NBS. Jeg HADER x264. Tabere der udgiver den slags.
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 24 April 2007 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
SpeedyJDK skrev:
| Ja, og så har NBS voldb****t den i 720p. Crank.2006.720p.HDTV.MULTi.x264-NBS. Jeg HADER x264. Tabere der udgiver den slags. |
|
|
Jeg vil gerne fraråde at du henviser til alt ulovligt materiale! Dette er meget upassende! Især når vi er folk som køber alle vores produkter! __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 24 April 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Adam skrev:
kikkomaniac skrev:
|
http://bluray.lindsite.dk/ her kan du se en del US film som virker på reg B (EU) afspillere. Jeg har købt 10 reg A film som alle virker fint på min PS3
|
|
|
Argh. Hvorfor i alverden er Crank på Bluray ikke kommet ud som region B endnu, når den har været ude på alm. DVD i lang tid?? Det er jo den film der skulle have allerbedst billede- og lydkvalitet af alle blueray og HD-DVD skiver! Og så er den også ganske underholdende. Det er da totalt amatøragtigt!
|
|
|
Der skal være et markede før der kommer film nok ud ;) så overbevis alle vennerne om en ps3 eller en afspiller! så kommer de hurtigere :D __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 24 April 2007 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selv om de samlede salg af HD-DVD og Blu-ray stadig er meget lille, så er det fedt, at CDON også nævner formatterne i deres reklamer, når præmiere filmene også kommer på blu-ray eller HD-DVD....
Det er thumbs up, det skal nok hjælpe med at sprede ordet.
På de amerikanske forum klager mange brugere over, at man i USA stadig kun reklamerer for SD-DVD.
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 24 April 2007 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen Warner titler ankom idag ='(
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
SpeedyJDK Forum Bruger

|
| Sendt: 24 April 2007 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
steffenman skrev:
SpeedyJDK skrev:
| Ja, og så har NBS voldb****t den i 720p. Crank.2006.720p.HDTV.MULTi.x264-NBS. Jeg HADER x264. Tabere der udgiver den slags. |
|
|
Jeg vil gerne fraråde at du henviser til alt ulovligt materiale! Dette er meget upassende! Især når vi er folk som køber alle vores produkter! |
|
|
Slap af. Jeg står jo og rakker det ned :) Jeg køber også mine Blu-Ray's. (Men ikke i danmark :D. Jeg betaler kun ca. 80-120kr pr.stk for mine. Incl.porto. Og jo, der er stadig originale) __________________ Speedy/Skidrow^RF^DIT^JWS & HustlerDVDR
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 24 April 2007 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
heh så får du vist ikke dansk moms lagt på! Men det som du skrev henviser til at det er dårligt de har lagt den ud i 720p! Så tænker man at det er fordi du hellere ville have den i 1080p. Men jeg finder det stadig meget upassende bare at nævne navnene på de udgivelser på nettet. Dette kan få andre til at gå ud og lede efter disse __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
SpeedyJDK Forum Bruger

|
| Sendt: 24 April 2007 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal ikke betale moms på noget under $20.
|
| Til top |
|
| |