Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 23:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Police til Århus (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 03 September 2007 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:

Anmelderne fra Københavneraviserne er altid frygtelig fornærmede, forsmåede og mavesure, når de skal rejse helt til Jylland for at anmelde en koncert, så glem deres anmeldelser og læs den i JP

Ain't that the truth
Læs evt. anmeldelsen på DR, den er lige i øret!

piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 03 September 2007 kl. 02:02 | IP-adresse registreret  

5 stjerner , send dog de amatøranmeldere hjem der giver 2 stjerner, og lad dem bedømme noget de har forstand på , vaskemaskiner måske ?  super lyd og lys ca. 30 m. fra scenekanten i inner circle .  Dårligt billede,men  her var jeg  lige trukket lidt tilbage  for at nyde en kold cola.

Inden det går løs, god plads i inner circle

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 September 2007 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

Gaffa giver 4 ud af 6 stjerne. Jeg er ikke den store Police fan men syntes det var en helt fin koncert. Dog burde guitaristen gå hjem og øve sine skalaer.
Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 September 2007 kl. 09:20 | IP-adresse registreret  

Hvor er alle de flyvende ølglas? 

Godt at høre det var en god koncert - og anmeldere pfff, hvad ved de

Jeg er næsten holdt op med at læse dem når jeg har været til en stor koncert, det skaber bedre headlines at hagle et band ned end at formidle hvad der virkeligt skete. F.eks. nu Metallica på vestereng tidligere på året, ALLE jeg har snakket med efterfølgende syntes det var en af de bedste de havde været med til - altså Metallica koncerter! Så jeg tror hellere manden på græsset end en eller anden højtflyvende ego anmelder.

Fede billeder iøvrigt pio!
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 September 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Jeg er enig med Kjeldsen i at Andy Summers nok ikke er verdens bedste solist - han fik lige lovlig meget "plads".

Udover det var det en superfed koncert - Jeg har udfra Pio's billeder at dømme stået ca 10-20 meter til højre for ham, med ryggen mod hegnet. God udsigt og god lyd.

Men er jeg den eneste der synes at man burde have lukket en side-udgang op, så dem der stod i Inner Circle ikke behøvede at skulle myldre helt tilbage til bagkanten af koncertområdet for at komme ud..? Det var en omvej på over en kilometer når man skulle op til Viborgvej...  

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Sendt: 03 September 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

piobyte skrev:

5 stjerner , send dog de amatøranmeldere hjem der giver 2 stjerner, og lad dem bedømme noget de har forstand på , vaskemaskiner måske ?  super lyd og lys ca. 30 m. fra scenekanten i inner circle .  Dårligt billede,men  her var jeg  lige trukket lidt tilbage  for at nyde en kold cola.

Inden det går løs, god plads i inner circle

Var ikke selv tilstede desværre, men ud fra billederne at dømme hyggede folk sig, og det er da en scene som man kan forstå kan jeg se

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Al Bundy
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 03 September 2007 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Ja anmelderne burde skamme sig. Muligt at turen til Jylland er lang - men det kan man dårligt last Police for!

Police er Police på godt og ondt - synes de spillede helt op til og også forbi forventningerne. Det sad lige i skabet.

Eneste der trak ned var arrangørernes manglende evner indenfor logistik og håndtering af en mudret pløjemark. Hvis man vil have 895 for billetten - så skal man ikke lave en løsning, hvor folk til inner circle skal igennem hele pladsen på vej ud (og ind) og man skal heller ikke lave indgangen til inner circle midt i en mudderpøl. Tror det er sidste gang jeg gider at komme til en koncert arrangeret af Muskelsvindfonden - det er ikke godt nok.

Men igen det kan man ikke laste Police for ...

Bundy

Til top Vis Al Bundy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Al Bundy

p.las
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Sendt: 03 September 2007 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

syntes også det vae en god koncert på trods af at vi stod bag ved de bagerste højtaler.
Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 September 2007 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Al Bundy skrev:

Ja anmelderne burde skamme sig. Muligt at turen til Jylland er lang - men det kan man dårligt last Police for!

Police er Police på godt og ondt - synes de spillede helt op til og også forbi forventningerne. Det sad lige i skabet.

Eneste der trak ned var arrangørernes manglende evner indenfor logistik og håndtering af en mudret pløjemark. Hvis man vil have 895 for billetten - så skal man ikke lave en løsning, hvor folk til inner circle skal igennem hele pladsen på vej ud (og ind) og man skal heller ikke lave indgangen til inner circle midt i en mudderpøl. Tror det er sidste gang jeg gider at komme til en koncert arrangeret af Muskelsvindfonden - det er ikke godt nok.

Bundy

Det er noget med profitmaksimering ved hjælp af koncerter i Jylland på en ussel pløjemark

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Sendt: 03 September 2007 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev:
Al Bundy skrev:

Police er Police på godt og ondt - synes de spillede helt op til og også forbi forventningerne. Det sad lige i skabet.

Eneste der trak ned var arrangørernes manglende evner indenfor logistik og håndtering af en mudret pløjemark. Hvis man vil have 895 for billetten - så skal man ikke lave en løsning, hvor folk til inner circle skal igennem hele pladsen på vej ud (og ind) og man skal heller ikke lave indgangen til inner circle midt i en mudderpøl. Tror det er sidste gang jeg gider at komme til en koncert arrangeret af Muskelsvindfonden - det er ikke godt nok.

Bundy

Det er noget med profitmaksimering ved hjælp af koncerter i Jylland på en ussel pløjemark

/vilmann

Hellere en koncert afholdt hvor der kan være nogle mennesker end i Forum, hvor der ikke er plads til ret meget mere end en skoleklasse

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 September 2007 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:

Hellere en koncert afholdt hvor der kan være nogle mennesker end i Forum, hvor der ikke er plads til ret meget mere end en skoleklasse

Der er jeg så ikke enig.
Jeg har været til tilpas mange koncerter med 30000+ gæster, og det er sjældent en køn oplevelse.
Man kan få lov at stå i kø for at købe det underlige fluidum de kalder fadøl. Den enlige pølsevogn kræver endnu mere tålmodighed. Toiletforholdende er umulige.
De forreste 5000 mennesker får måske en god koncertoplevelse (hvis den ikke spoleres af mudder). De resterende vil bagefter i frokostpausen kunne sige "Jeg var der også".

Sorry - Det er en event. Designet til at hive penge ud af folk, der kan huske hvem det nu er der står på scenen fra den gang far var ung og sorgløs. Det har sjælendt noget med musik at gøre.

Jeg ved godt jeg får på hatten for den udtalelse, men jeg synes faktisk det er temmelig patetisk.
Jeg ville gerne høre Police, men det skal ikke foregå på en pløjemark (ligegyldigt hvor den så ligger) eller et fodboldstadion sammen med 40000 andre.

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

Al Bundy
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 03 September 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er fint med koncerter i Jylland - gider bare ikke rende rundt i mudder, hvis jeg har betalt 900 kr. - om det så er i Valby parken eller Århus det er underordnet.

Det lugter langt væk af at de skulle spare lidt hist og her, nu hvor de ikke kunne sælge alle billetterne.

Anyhow ... Police spillede godt - resten er jo en mindre ting.

Bundy

Til top Vis Al Bundy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Al Bundy

piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 04 September 2007 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

p.las skrev:
syntes også det vae en god koncert på trods af at vi stod bag ved de bagerste højtaler.

Det må være derude et sted  billede taget fra cirklen.

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 04 September 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev:
rattanhuset skrev:

Sorry - Det er en event. Designet til at hive penge ud af folk, der kan huske hvem det nu er der står på scenen fra den gang far var ung og sorgløs. Det har sjælendt noget med musik at gøre.

Jeg ved godt jeg får på hatten for den udtalelse, men jeg synes faktisk det er temmelig patetisk.
Jeg ville gerne høre Police, men det skal ikke foregå på en pløjemark (ligegyldigt hvor den så ligger) eller et fodboldstadion sammen med 40000 andre.

/vilmann

Enig. Gider sgu heller ikke rigtig flere af de store "mastodont stadion events" ! Bøgescenen på Skanderborg burde ca være max størrelse.

Var ikke selv til Police. Hvordan gik det egentlig m de 12-14000 usolgte biletter få dage før ? ? 

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes