| Forfatter |
|
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 01 Maj 2009 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den ser sgisme rar ud...
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 01 Maj 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
tak for forslaget Supos, ligner en Toshiba Hitachi ting, der er lagt et bud, så snart jeg hører fra sælger om han vil sende til Danmark  |
|
|
Ellers har jeg både en FF (fuld funktionsdygtig) 1. generation Toshiba cd-afspiller og en drillesyg Micro Seike ditto (cd-m1) stående. PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 01 Maj 2009 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
PQR kan blive aktuelt, da sælger ikke ville sende til danmark. har jo Technics SL-P8 på vej, og har bud på en Yamaha CD2 og en Philips klon Loewe CD9000. er begge dine lodret loading PQR?
Edit: Micro Seiki er lodret loading kan jeg se på VK og hvis det er Toshiba Aurex XR-Z90 du har er jeg der som en mis, mand den er lækker!

__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 01 Maj 2009 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
PQR kan blive aktuelt, da sælger ikke ville sende til danmark. har jo Technics SL-P8 på vej, og har bud på en Yamaha CD2 og en Philips klon Loewe CD9000. er begge dine lodret loading PQR?
Edit: Micro Seiki er lodret loading kan jeg se på VK og hvis det er Toshiba Aurex XR-Z90 du har er jeg der som en mis, mand den er lækker! |
|
|
Ja, Micro Seiki'en har lodtret loading og men Toshiba'en er 'bare' en XR-Z70:  Nå, ja, der står også en Marantz CD-73 her, men den går ingen steder - der skal rør i den, når den store Lampizator ( http://www.lampizator.eu) når til at forklare, hvordan det skal gøres! PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
|
| Sendt: 01 Maj 2009 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
XR-Z70 er da osse fed, se denne demonstration på Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=FOUVcB4OI_E
Har jo en CD303 og den er jo identisk med CD73, vil hellere have en CD63  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 01 Maj 2009 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hov, hov, hov! Så et par JBL L-100 (Century) lokalt til kr. 2.000 i dag. De så ud til at være i flot stand med fuldt intakte enheder etc. Frontskummet var der (nok) ikke, men kabinetterne var flotte - kunne bruge en olieklud, dog. Er det noget, så send mig en pm, og jeg vil afsløre, hvor det var (no affiliation, som det vist hedder i ujlandet). PQR
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
sku vi ikke lige se den røårreceiver en gang til - hvad men nogle af de jyske ungersvende - 700 kr og med noget så eksotisk som ecc82 rør i udgangen - stereo og det hele ... jeg må ikke købe mere vintage jeg må ikke købe mere vintage ........ .... .. etc x 100 __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke plads  Jeg har ikke plads  Jeg har ikke plads  Jeg har ikke plads  Bor med min dejlige kæreste midlertidigt i en mikromatisk kollegielejelighed, mine ejendomme er spredt overdetganske land. Ikke mindst savner jeg mit værktøj...  Jeg er ellers helt tosset med dens design, de der knapper er bare for cute, nogen derude, red den skønne ting! Så smukt blå og med træpaneler... Hvis vi fik et rørtræf på benene, så skulle den helst med da  Edit: Kunne lige forestille mig en ordentlig gang wienervals på den der... tjum!dada
|
| Til top |
|
| |
lwel Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis nogen kan bruge en pladespiller som sidst r-i-b har afbilledet så bortgives den uden arm og pu , mangler plademåtte , men træ er i perfekt stand og som jeg ved af virker motor mm
venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
dem har jeg to stående af som en eller anden kap hat skulle have hentet for lang tid siden - de kan med et sindret ledningsstem (se andet steds på forum) brokobles og så får man 1 x270 watt monoblok i 8 ohm - det er dog noget  - nu bliver jeg vel nødt til at smide mine på ksb Efter hifiklubben overtog importen fjernede de det skilt hvor der stod man ikke måtte spille med 4 ohm ht på den - jeg kan kun undersrege at det skal man lade være med også selv om det kun er et sæt - det koger sammen for den ok - men hvordan er den så - tja måske som brokoblet til at trække en sub - men ellers nej - træls og mørk og trist ligesom alt andet NAD - egentlig passer deres grumsefarvede går meget godt til lyden
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
dem har jeg to stående af som en eller anden kap hat skulle have hentet for lang tid siden - de kan med et sindret ledningsstem (se andet steds på forum) brokobles og så får man 1 x270 watt monoblok i 8 ohm - det er dog noget - nu bliver jeg vel nødt til at smide mine på ksb
Efter hifiklubben overtog importen fjernede de det skilt hvor der stod man ikke måtte spille med 4 ohm ht på den - jeg kan kun undersrege at det skal man lade være med også selv om det kun er et sæt - det koger sammen for den
ok - men hvordan er den så - tja måske som brokoblet til at trække en sub - men ellers nej - træls og mørk og trist ligesom alt andet NAD - egentlig passer deres grumsefarvede går meget godt til lyden 
|
|
|
Tjae, det frygtede jeg jo nok. På den anden side så er det mange gode sub-wat til en billig penge, hvis man har det behov, men hvis den heller ikke har det store attack så er det også ligemeget! Du må hellere vente med at sælge, ellers devaluerer de da totalt nu
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg havde solgt mine 2 stk for samlet 500 så der var de allrede devalueret  - jeg tror så men de kan være meget gode til at drive et par basser i en hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
PQR kan blive aktuelt, da sælger ikke ville sende til danmark. har jo Technics SL-P8 på vej, og har bud på en Yamaha CD2 og en Philips klon Loewe CD9000. er begge dine lodret loading PQR? |
|
|
Ærgreligt at sælger ikke vil sende til Danmark - måske du skulle prøve at plage ham lidt mere... Den er forøvrigt magen til Dual CD 120, som der også er en af til salg på marktplaats.nl.
|
| Til top |
|
| |
bjerager Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 787
|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Rolf Zetterberg Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2007 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 91
|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vet tyvärr inte vad högtalarna heter,men det skulle kunna vara de här högtalarelementen inuti.Egentligen är det en byggsats från 1959.Antal element och lådans volym verkar i alla fall stämma ganska bra.

|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
|
| Sendt: 02 Maj 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
den er slet ikke så tosset men hans engelsk er ret sjovt To European Specially Italy it may take on hold by your country custom a moth to inspect or whatever reason.....tolden i italien vil bruge et møl ??  til inspektion eller ..
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 03 Maj 2009 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan godt lide hans: "However I can not warranty because I do know all turntable" og "However I am not warranty because I do know all Micro Seiki" 
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |