Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 03:55   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: Vintage Spotting (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 234
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
supos
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 17 Maj 2009 kl. 00:29 | IP-adresse registreret  

Sansui BA-2000 og CA-2000 til 160 euro VHB (verhandlusbasis). Hvis de bare er i nogenlunde stand er det et ret vildt tilbud. Og det kræver også lige at sælger er villig til at sende dem til DK.
Til top Vis supos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af supos
 
fredmarantz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2440
Sendt: 17 Maj 2009 kl. 00:32 | IP-adresse registreret  

edge skrev:
Har lige en sidste bemærkning, jeg spiller venstrehånds på en højrehåndsguitar der er strenget op til højrehånds....

Ok- jeg spiller venstrehåndsguitar på guitarer, som er venstrehånds. Man kan dog i en sjælden brandert godt liste nogle lidt mere enkle ting ud af mig, hvis jeg napper en højrehånds + højrehåndsopstrenget guitar og spiller, men stadig venstrevendt = højre hånd ta'r stadig arbejdet på gribebrædtet..

Der findes endnu flere varianter af samme fænomén -

Vh

Freddy

Til top Vis fredmarantz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fredmarantz
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 17 Maj 2009 kl. 08:30 | IP-adresse registreret  

fredmarantz skrev:

Dejlig höfner dér!

Mht. din Viking, så synes jeg nu da, at den original sunburst - på trods a "brun sovs-syndromet" - ville have betydelig mere Mojo - før end senere.

Men det er bedst, at vi lader dette ligge, da det jo er et Hifi-forum - og ikke et guitarforum. Vi kan nok diskutere videre derovreWink

www.soundcheck.dk  eller/og  www.gearfreak.dk 

Vh

Freddy



Freddy så sørg lige for at edge får smæk med en våd søndags berlinger for det stunt ovre på det gearfreak! Min Ibanez har for en sikkerheds skyld lige fået udstedt et polititilhold mod ham og hans sandpapir  


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Runkeldunk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 August 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 106
Sendt: 17 Maj 2009 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

!S

Dette har jeg lige scoret:  yamaha cr840 receiver; marantz tt 2200 pladespiller; technics sl 23a pladespiller; akai ap-b1 paldespiller; samt en proton d540 forstærker. Det er kun tecnicsen og marantzen jeg har betalt for en 50'er stykket.  Men er der noget af det der er værd at beholde????

mvh  karsten.

overvejer at bruge armen fra technicsen på min sony da technicsen ikke er direct drive og min sony er nyistandsat og flot. 

jeg kan desværre ikke finde ud af det med at uploade billeder hvis det har interesse. et er jo nok ikke GULD jeg har fundet..

Nu vi er ved guitarer har jeg en telecaster fra 72. den skal have nye bånd og en god gang potmeter rens ellers er den fin

Til top Vis Runkeldunk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Runkeldunk
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 17 Maj 2009 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Der er sjove ing i mellem, nogen bedre end andre, men så kan du jo gøre som du er inde på, bytte lidt rundt og kombinere.

__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 
supos
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 17 Maj 2009 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

Pioneer HPM 900 på Tradera. Jeg ville dog bede om close-ups af den beskadede enhed, da de vist har ry for at flække for et godt ord.

Ikke så berømt som forgængeren HPM 100, men TVK nævner den da her.
Til top Vis supos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af supos
 
supos
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 17 Maj 2009 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Og så kom jeg for øvrigt til at købe de Sansui hovedtelefoner. Der var ingen der svarede på om det var hul i hovedet, så nu holder jeg jer kollektivt ansvarlige hvis jeg fortryder .
Til top Vis supos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af supos
 
BoPtiljudrop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2009
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1226
Sendt: 17 Maj 2009 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Til top Vis BoPtiljudrop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BoPtiljudrop
 
santashooter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 937
Sendt: 18 Maj 2009 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

supos skrev:
Pioneer HPM 900 på Tradera. Jeg ville dog bede om close-ups af den beskadede enhed, da de vist har ry for at flække for et godt ord.

Ikke så berømt som forgængeren HPM 100, men TVK nævner den da her.

han nævner at det er "dust-cappen" der er i stykker - denne kan du selv erstatte med en ny bla. herfra:
http://www.myaudioaddiction.com/speaker_parts.htm


__________________
Mit setup
Til top Vis santashooter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af santashooter
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 18 Maj 2009 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

supos skrev:
Og så kom jeg for øvrigt til at købe de Sansui hovedtelefoner. Der var ingen der svarede på om det var hul
i hovedet, så nu holder jeg jer kollektivt ansvarlige hvis jeg fortryder .


Tillykke med dem - De er dæleme fede ! - Hvis de ikke lyder godt, er de et ganske glimrende pyntobjekt
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 18 Maj 2009 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

edge skrev:
Har lige en sidste bemærkning, jeg spiller venstrehånds på en højrehåndsguitar der er strenget op til højrehånds....

Nej hvor sjovt sådan spiller jeg også guitar! Min banjo og bouzouki er dog strenget op til venstrehånds.... Og så er jeg ikke engang venstrehåndet!!! Ja sådan kan tilværelsen undertiden arte sig.

Men vi er i godt selskab... Womack og Bob Geldoff m.fl...

 

mvh

Marantzman

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman
 
BoPtiljudrop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2009
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1226
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Jimi Hendrix. : Venstrehåndsguitarist på omvendt strenget højrehåndsgøb...
Til top Vis BoPtiljudrop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BoPtiljudrop
 
supos
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

Er der ingen der vil have en gratis Optonica forstærker og tuner? Jeg har lagt billet ind på CD-afspilleren, som dog er defekt. Men så vidt jeg kan forstå er der ingen der har budt ind på forstærker og tuner. Jeg skal da nok tage dem med hvis alternativet er at de ender i storskrald, men jeg så da hellere at de gik til nogen der ville få dem brugt...
Til top Vis supos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af supos
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

selvom den optonica ikke er en kraft karl er den ganske pæn - Optonica var i øvrigt Sharps "showoff"-mærke
   

null




__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
supos
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Hvor store er chancerne for at genoplive sådan en Kyocera Da-01? Sælger siger at den spinner discene, men ikke kan læse dem. Betyder det færdig laser, eller kan man være heldig at det kan fixes med en justering? Og hvad vil det koste at erstatte laseren hvis den er færdig?

Mere om modellen på TVK.
Til top Vis supos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af supos
 
jesper olsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1076
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

Jeg har en pladespiller af samme mærke. Den er med automatik og det hele. Temmelig tung og ganske gratis. Automatikken driller lidt. Bare send en PB

Venligst

Til top Vis jesper olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jesper olsen
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

Min Micro Seiki CD-M1 (der er magen til din)  kan/kunne have samme problem. Er hos reperatøren nu, han sagde at grunden til den spinner disken men ikke læser den, er at maskinen starter forkert på disken. Så med en justering skulle den være som ny

Har osse investeret idag. Ville sætte nye støvhætter på mellemtonerne på mine JBL L86, og tog den ene enhed ud, da jeg opdagede at membranen var revnet. Nå tænkte jeg det  limer jeg da, når jeg får støvhætterne sat i, og så skar jeg hele membranen igennem! øhh tis!

Men så var det at jeg fandt et sæt L86 på Gul Og Gratis i Ålborg, til 750kr! og i fantastisk stand. SÅ nu er mine "gamle" L86 blevet til reservedele. 



__________________
Hilsen Flemming

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
supos
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Lyder næsten for godt til at være sandt, hvis det skulle være så enkelt. Hvad kommer reparationen til at stå dig i? Der er alligevel grænser for hvor mange penge man vil satse på noget man ikke kan være sikker på kommer til at virke...

Havde det nu være CD-M1'eren, med dens smukke sorte farve, som lige passer til mit Sansui-grej, så havde det nok været anderledes...
Til top Vis supos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af supos
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

Det spurgte jeg ikke om, da jeg så ikke havde mulighed for at sige nej!  men tror at den er meget rimelig, da det er en ældre forretning jeg får det lavet hos.

__________________
Hilsen Flemming

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
jesper olsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1076
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

Nå drenge - time to wake up!

Jeg var ude at cykle idag og nede af en af sidevejene stod der lidt skrald.

Jeg var lige lidt nysgerrig,da der stod et par gamle højtalere. Nå de var ikke en ski. værd.

Meen nede i en kasse ved siden af stod der en pladespiller som......

Kender i det - sveden springer frem- man får hjertebanken- bliver både kold og varm.

Hvad var dog det!!!!

Nå bare en beogram 1000 - øv.

Meen den ser da ikke helt normal ud?

Den hedder noget andet -noget spændende - noget super spændende.

.......................!!!!!!

 

Til top Vis jesper olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jesper olsen
 

<< Forrige Side af 234 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes