| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|

sælger virker lidt træt af ebays pay-pal-tvang
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
jeg tror ikke de er på højde med garrard og thorens mellemhjulere men fede er desjovt med 2 mellemhjul ?
På garrard løser man det ved at skifte pulley'en når man skal går fra europa til usa og omvendt - men har den aldrig været
lavet til eksport så er det noget med at få en pulley drejet og så vil jeg nødig have ansvar for beregningerne
|
|
|
Jeg synes nu de er ret fede. Og det er lidt sjovt med de to mellemhjul. Men der e rvil næsten større sansynlighed for at falde
over en Thorens. Men guderne skal vide jeg synes de er fede.! __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er da en pæn plov fra den tid, træ arm uha
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er blevet tilbudt et par Coral Flat 6, som jeg dog af geografiske grunde ikke kan se og høre før købet.
Sælger siger at de er intakte men lettere bulede, og vil sende close-up billeder af dem. Hvad kan jeg spørge sælger om for at sikre mig at de er i god stand? Og hvad er det rimeligt at betale for sådan et par?
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
tekstil ophænget skal være blødt ikke stift De skal ikke være orange men gul/hvid er det wizzer conen (tragten) der er bulet skal det være sådan at man med fingrene kan forme den så den bliver pæn - den må ikke være revet eller bulet uopretteligt er det støvhætten i allu der er bulet er det mindre godt da den også er med til at give noget af diskantlyden - men er det bløde buler kan den suges ud et sæt coral 5 i pæn stand går til 100 USD så du bør maks giver 4-500 for sådan et sæt - og husk på at de har sammenlagt kostet maks 300 fra ny
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
bjerager Udelukket fra forum


Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 787
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det her dårlige nyheder?
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg smider lige et spørgsmål herinde, er det normalt at der er statisk støj mellem stationerne på min TU-919? for det er der ikke på min TU-517.
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
| Jeg smider lige et spørgsmål herinde, er det normalt at der er statisk støj mellem stationerne på min TU-919? for det er der ikke på min TU-517. |
|
|
har du slået fm auto noise filter til ? __________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
sorry jeg kan se det bare hedder muting som på alle andre tunere .
Når den er slået til bør den ikke sige et kuk mellem stationerne.
__________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej hvor ærgeligt lige hvor jeg var i gavehumør til at give min 124 væk
Nå men så beholder jeg den bare- sådan skal det heller ikke være
jesper
LouBP skrev:
Kender i det man opdager noget nyt, og flader pladask for det.
Rek-O-Kut - sådan en mellemhjuler må jeg godt nok eje.
kortlink.dk/ebay/6mx5
De er jo ultrafede, og så måske kombineret med en ROK eller Gray tonearm. Jeg vil næsten hellere have sådan en, end en TD-124... |
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|

__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
jesper olsen skrev:
Nej hvor ærgeligt lige hvor jeg var i gavehumør til at give min 124 væk
Nå men så beholder jeg den bare- sådan skal det heller ikke være
jesper
LouBP skrev:
Kender i det man opdager noget nyt, og flader pladask for det. Rek-O-Kut - sådan en mellemhjuler må
jeg godt nok eje. kortlink.dk/ebay/6mx5 De er jo ultrafede, og så måske kombineret
med en ROK eller Gray tonearm. Jeg vil næsten hellere have sådan en, end en TD-124... |
|
|
|
|
|
Jeg vidste det var farligt at skrive! Pis os' __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor meget er det kan man egentligt komme til at betale i told og moms osv, for at bestille noget hjem fra ebay i usa? __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
| Hvor meget er det kan man egentligt komme til at betale i told og moms osv, for at bestille noget hjem fra ebay i usa? |
|
|
Normalt ikke noget told. Du betaler 25% moms af varens pris og fragt samt et gebyr på ca. 200 kr. Hvis sælgeren skriver en for høj værdi på pakken, kan du sende et print af eBay auktionen ind til Post DK som dokumentation, så du ikke kommer til at betale for meget. Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
747DK skrev:
sorry jeg kan se det bare hedder muting som på alle andre tunere . Når den er slået til bør den ikke sige et kuk mellem stationerne. |
|
|
Ja det hedder det, og den havde jeg IKKE slået til, så der er kvajebajer i udsigt __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
747DK skrev:
| sorry jeg kan se det bare hedder muting som på alle andre tunere . Når den er slået til bør den ikke sige et kuk mellem stationerne. |
|
|
Ja det hedder det, og den havde jeg IKKE slået til, så der er kvajebajer i udsigt |
|
|
Ok jeg var også i tvivl om jeg turde spørge
Ellers ekstremt fed tuner
var det ikke dig dig var hypped på vintage cd afspillere ?
__________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |