| Forfatter |
|
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo dem er er jeg ret vilde med, min primære cdafspiller er en Philips CD303 har osse Technics SL-p8, Micro Seiki CD-m1 og Toshiba XR-Z70  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
jo dem er er jeg ret vilde med, min primære cdafspiller er en Philips CD303 har osse Technics SL-p8, Micro Seiki CD-m1 og Toshiba XR-Z70  |
|
|
Jeg har jo en 304 der savner arving.
Standen er utrolig flot og fuldt blus på display. men den har virker virker ikke syndromet og skal nok loddes efter.
jeg har haft liv i den og der spillede den og skippede uden problemer.
der er altid liv men melder disk error.
noget for en der er en del bedre med en loddekolbe end mig (hvad der ikke siger så meget)
prisen er bare at den får en kærlig ejer. __________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 22 Maj 2009 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Supos er jo på udkig efter en førstegenrationscd, og jeg har jo ligesom hvad jeg behøver 
Så du kunne jo spørge ham, jeg kan ihvertfald stå inde for at det er en fremragende afspiller. __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
Supos er jo på udkig efter en førstegenrationscd, og jeg har jo ligesom hvad jeg behøver 
Så du kunne jo spørge ham, jeg kan ihvertfald stå inde for at det er en fremragende afspiller. |
|
|
Hej det tænkte jeg nok men hvem ved
Jeg har fået en Pb fra Supos :-) er min egetligt ikke andengeneration ? eller taler vi version 1.5 __________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
bjerager Udelukket fra forum


Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 787
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er med CDM-1, så kan godt gå under betegnelsen 1. generation  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
Den er med CDM-1, så kan godt gå under betegnelsen 1. generation  |
|
|
ok det kan jeg godt se logikken i.
Jev var ret imponeret over den lave søgetid. den skiftede mellem numrene uden mere lag end de fleste moderne.
Jeg havde ellers hørt at CDM-1 skulle være langsom.
En sjov detalje er at den kan betjenes fra en moderne philips/Marantz fjernbetjening. de har stadig de samme koder efter alle de år.
ja fy føj remote til vintage
__________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der bor i nærheden af Hornslet? Jeg har en emailkorrespondance med en fyr der bortgiver (!) et par hjemmebyggede højttalere med Coral Flat 6 (lige hvad jeg går og leder efter), Gamma VLD-13 (defekte), og et par unavngivne Utah 14" basser. Men de SKAL afhentes, og hvis de ikke er afhentet senest idag ryger de på QXL. Jeg prøvede at overbevise ham om at han enten skulle sende dem, eller i det mindste vente til den 14. hvor jeg kunne afhente i forbindelse med rørtræffet, men han var hverken til at hugge eller stikke i  .
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej supos, du får lige en PM
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja CDM-1 skal man ikke kimse ad, skuffen på min CD303 vejer 2kg! hele drevet (CDM-0) er i støbt aluminium.
Jeg fik jo endnu et sæt JBL L86 Decade igår, de er f**demme flotte! taget i betragtning af at de er +35år. Kun et par mindre afslag på bagsiden og en mindre bule i den enes mellemtones støvhætte er alt hvad der er at se efter jeg gav dem opvarmet silikoneolie.

Lavede "lige" en stander til dem  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
En bulet støvhætte og et afslag på bagsiden, smukt! Tillykke med dem. Frem med støvsugeren og suge bulen ud
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan jeg sgutte Bop, min støvsuger er ikke kraftig nok, det er alu støvhætter.  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva filen så laver du vel bare nogen nye i ægte EDGE-design
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brug et stykke tape - det giver dig mere kontrol over "rykket" - hæhæ!
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
fredmarantz skrev:
Brug et stykke tape - det giver dig mere kontrol over "rykket" - hæhæ!
Vh
Freddy |
|
|
Der er nu intet som gaffa
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
tænkte på at bruge en sugekop, den kan holde ved den, og man kan styre kraften 
Nu snakken falder på EDGE AUDIO SOLUTIONS som det retmæssigt hedder, så sidder jeg og roder med hjemmeside i øjeblikket. __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
fredmarantz skrev:
Brug et stykke tape - det giver dig mere kontrol over "rykket" - hæhæ!
Vh
Freddy |
|
|
det lyder som et sengebordsskufferåd af den slags jeg vil undlade at følge  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan hunden laver man så man kan klikke på hjemmeside i indlæg? mener ligesom rlb og pqr
edge.mono.net __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
| Hvordan hunden laver man så man kan klikke på hjemmeside i indlæg? mener ligesom rlb og pqr |
|
|
Jeg vil gætte på følgende fremgangsmåde: [ url = http://etellerandet.com ] linktekst [ / url ] - uden alle mellemrummene selvfølgelig. Her er en test: linktekstBingo! Det virker!  Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 23 Maj 2009 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
BoPtiljudrop skrev:
fredmarantz skrev:
|
Brug et stykke tape - det giver dig mere kontrol over "rykket" - hæhæ!
Vh
Freddy
|
|
|
Der er nu intet som gaffa
|
|
|
Brug ikke Gaffa - det skulle jo gerne kunne komme af igen! Alm husholdningstape works wonders - og så er det lige v. hånden!
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |