Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 06:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: Vintage Spotting (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 234
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

edge skrev:

Hvordan hunden laver man så man kan klikke på hjemmeside i indlæg? mener ligesom rlb og
pqr



Rammer det ind imellem dette [URL*]Hjemmeside[*/URL]

Uden stjernene

__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

mcs_5 skrev:
edge skrev:
Hvordan hunden laver man så man kan klikke på hjemmeside i indlæg? mener ligesom rlb og pqr


Jeg vil gætte på følgende fremgangsmåde: [ url = http://etellerandet.com ] linktekst [ / url ] - uden alle mellemrummene selvfølgelig. Her er en test: linktekst

Bingo! Det virker!

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen


endnu lettere - indsæt linket her - mens det er markeret tryk på den runde pil der er ovenfor i redigeringsruden som starter nede mod ventrer og ender oppe mod højre - der sætter du bare dit link ind en gang til og vupti - så kører det


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

Øh der hører mine evner vist op, men der er jo osse www knappen under indlæg så den må folk finde

__________________
Hilsen Flemming

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Forresten så leder jeg efter vintage Rotel, så hvis nogen ser for eksempel en RA-2040 gerne med tuner til salg, så sig lige til.

__________________
Hilsen Flemming

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
supos
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Så ser det efter lidt af et logistisk mareridt ud til at der er Coral Flats på vej til mig. Jeg må vist skylde BoPtiljudrop en kæmpe tjeneste og et par flasker godt til halsen. Er du til vin eller whisky BoP?

Og så krydses der ellers fingre for at enhederne er i rimelig stand.


Jeg fandt for øvrigt et par gamle højttalere nede på gaden:


Bagpå står der Selandia - Radio - Tv, men ikke noget modelnummer. Kabinetterne er meget medtagne, så hvis der skulle være noget interessant ved dem skulle det være enhederne. Diskanten er en Peerless MT25HFC, mellemtone er Peerless GT50MRC, og på bassen står der noget i retning af E 825 O. Er det godt nok til at det kan bortgives, eller er det direkte ned i storskrald igen?
Til top Vis supos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af supos
 
jesper olsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1076
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Er bassen ikke en fuldtone?

hilsen

Til top Vis jesper olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jesper olsen
 
supos
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Det kan jeg bestemt ikke udelukke. Jeg havde lige lidt travlt, så jeg nåede kun lige at tage bagsiden af den ene og kigge på enhederne bagfra.
Til top Vis supos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af supos
 
BoPtiljudrop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2009
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1226
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

Hehehe supos, singlemalt - gerne Islay
Til top Vis BoPtiljudrop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BoPtiljudrop
 
BoPtiljudrop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2009
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1226
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

@ supos

Er det 8" fultoner der sidder som basser, så skal du da tage dem med til rørtræf. Det er der gulvhornspotentiale i.

Mjae, det var en logistisk udfordring, men de er reddet og på vej. Coralerne så en smule uldne ud, men slet ikke smadret, så dem kan der nok godt komme noget ud af. Så var der et sæt Gamma folie diskanter, de kan måske også have noget værdi. Men den der 14" bas, det er altså svært at sige. Den har kantophæng foldet op i membranmaterialet smurt med noget stads (ikke at det er def. på noget skidt). Jeg kan ikke slippe tanken om noget open bafle...
Til top Vis BoPtiljudrop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BoPtiljudrop
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Var det nogen herfra der fik fingerne i den Sansui DB9090 på Gul og Gratis?

__________________
Hilsen Flemming

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Mit tyske er ikke det bedste da jeg tilbragte tysktimerne på læse/staveklinik, hvilket man jo må sige har gjort underværker  Men mit tyske halter altså dermed. Jeg har fundet et sæt Kenwood KA-KT på Ebay.de, men kan ikke helt udrede af teksten om de vippekontakter der er brækket af er med eller borte. Nogen tysk-kyndige der kan hjælpe?

http://cgi.ebay.de/Kenwood-Tuner-KT-815-und-Verstaerker-KA-7 01_W0QQitemZ230343638774QQcmdZViewItemQQptZDE_Elektronik_Com puter_TV_Video_Elektronik_Verst%C3%A4rker?hash=item35a18cfef 6&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2% 7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A 50



__________________
Hilsen Flemming

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1571
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

edge skrev:

Mit tyske er ikke det bedste da jeg tilbragte tysktimerne på læse/staveklinik, hvilket man jo må sige har gjort underværker  Men mit tyske halter altså dermed. Jeg har fundet et sæt Kenwood KA-KT på Ebay.de, men kan ikke helt udrede af teksten om de vippekontakter der er brækket af er med eller borte. Nogen tysk-kyndige der kan hjælpe?

http://cgi.ebay.de/Kenwood-Tuner-KT-815-und-Verstaerker-KA-7 01_W0QQitemZ230343638774QQcmdZViewItemQQptZDE_Elektronik_Com puter_TV_Video_Elektronik_Verst%C3%A4rker?hash=item35a18cfef 6&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2% 7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A 50



Måske kan google translate hjælpe?

"Beskrivelse Sælgeren er ansvarlig for dette tilbud.
Kenwood High Speed stereoforstærker KA-701 og Kenwood AM / FM stereo tuner KT-815, om alder 25-30 år, der arbejder med spor af brug, 2 løftestang annulleret (én pr enhed), men også til at operere, og det eksisterer stadig .
Med manual og vedligeholdelse faktura fra 1993 for KA-701 og fra 2002
for begge enheder. Salg som følge af store præstationer i stuen, fordi talerne ved højere volumen regelmæssigt tog skade ....

Nr. shipping, pickup kun i Berlin-Wilmersdorf.
Ingen garanti, klage og udveksling, som private auktion."

Spøg til side.

Mit skoletysk si'r at der er knække en knap på hver af apparaterne men at de (knapperne) stadig kan betjenes.

Men som google translate også afslører: "Nr. shipping, pickup kun i Berlin-Wilmersdorf."

PQR



__________________
Masser af vintage grej.

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes
 
edge
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Edge Audio Solutions

Bruger siden: 21 Februar 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1203
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Tak skal de have Hr. Rannes. Det med at sælger ikke sender har jeg dog en løsning på, har en nevø der bor i Berlin.

__________________
Hilsen Flemming

EAS will rise again...
Til top Vis edge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af edge Besøg edge's Websted
 
tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1430
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

"Auch noch vorhanden" - de knapper der er knækket af, skulle stadig være der 

Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør
 
supos
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

BoPtiljudrop skrev:
@ supos

Er det 8" fultoner der sidder som basser, s� skal du da tage dem med til r�rtr�f. Det er der gulvhornspotentiale i.

Mjae, det var en logistisk udfordring, men de er reddet og p� vej. Coralerne s� en smule uldne ud, men slet ikke smadret, s� dem kan der nok godt komme noget ud af. S� var der et s�t Gamma folie diskanter, de kan m�ske ogs� have noget v�rdi. Men den der 14" bas, det er alts� sv�rt at sige. Den har kantoph�ng foldet op i membranmaterialet smurt med noget stads (ikke at det er def. p� noget skidt). Jeg kan ikke slippe tanken om noget open bafle...


Lyder godt, jeg var lidt bekymret for at jeg havde jaget dig land og rige rundt efter et par defekte enheder. Men det er bestemt gode nyheder, jeg glæder mig allerede til jeg skal i gang med at bygge højttalere .

Og nu kan jeg ikke længere ombestemme mig med rørtræf, så nu kan jeg bare glæde mig.

Jeg må også lige få kigget nærmere på enhederne i de der Selandia, det kunne da være fedt hvis der var noget der kunne bruges.
Til top Vis supos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af supos
 
supos
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 244
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

Ifølge r-l-b skulle Beovox 2200 være en glimrende højttaler i forhold til størrelsen, så hvis man mangler et par små køkkenhøjttalere er dette da et tilbud der er svært at sige nej til.

Og så er der endnu en Phase Linear 400 på dba, denne gang både pænere og mere original.
Til top Vis supos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af supos
 
BoPtiljudrop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2009
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 1226
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 01:59 | IP-adresse registreret  

@ supos
Umiddelbart så de da ud til at kunne reddes. Om de er blevet stive, det må vise sig.

Iøvrigt skal du ikke hænge dig i det der med single malt Islay. Det kunne hurtigt blive nogle dyre enheder på den måde Men hvis du kun skal bruge Coralerne, så er jeg evt. med on the loot på noget af det du ikke vil ha'. Hvem ved om ikke der kan tuskes lidt på tværs d. 14. med noget af det?
Til top Vis BoPtiljudrop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BoPtiljudrop
 
bjerager
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 787
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 08:40 | IP-adresse registreret  

Til top Vis bjerager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjerager
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 09:53 | IP-adresse registreret  

edge skrev:

Så er der Nagra på Ebay.de

http://cgi.ebay.de/NAGRA-IV-S-4-S-ANALOG-STEREO-TAPE-RECORDE R-NEW_W0QQitemZ170335122702QQcmdZViewItemQQptZBandmaschinen? hash=item27a8c3b50e&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=7 2%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1307%7C301%3A1% 7C293%3A1%7C294%3A50



Jeg ville gerne bytte min mono nagra IV med den stereo "nye" Iv S 4 S sag men jeg kan ikke retfærdigører et køb på sikkert i nærheden af mindst 10000 for sådan en uanset hvor korrumperet jeg prøver at gøre mn tankegang


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 

<< Forrige Side af 234 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes