| Forfatter |
|
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 06:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
jesper olsen skrev:
Sikken en fin arm
Hvordan er den skruet sammen?
Du har da vist potetiale som selvbygger må jeg sige. sikken en flid
venligst Vintageven
bjerager skrev:
LouBP skrev:
Man er jo et fjols hvis man ikke købe den med samme, havde jeg bare pengene, vil sku gerne prøve en UP-4!
Istedet har jeg idag leget lidt med DIY tonearme, af en meget simple slags
 |
|
|
Hvordan lyder den? |
|
|
|
|
|
Den er bygget efter Unipivot princippet, har forelsket mig i dem siden jeg fik min formula  Egenligt et det bare en pind
der balancere på en skrue, med et så lagt tyngdepunkt at jeg kan få den til at stå lige ved at dreje på modvægstklodsen.
Måske jeg skulle lave en tråd når jeg kommer lidt videre. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak alle sammen, glæder mig til at komme i gang med min "nye" PL530. Blegner lidt ved siden af alt det Mørch og unipivot  Men jeg må da lige kaste dette link ind igen: http://www.altmann.haan.de/turntable/Og lige låne et billede, det passer sjovt nok lige med Lou's  Centerlejet er en Harlys Davidson ventil med ventilstyr  Lou - du kører den klat - trefold
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer QX-949a quad receiver, Technics SL-1300, AR-2ax og en Sony spolebåndoptager på guloggratis. Står i Svenstrup
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mere Phase Linear på Ebay.de. I skrivende stund har han forforstærker og tuner på, men han henviser også til effektforstærkeren, så jeg går ud fra at den kommer på lige om lidt. Det bliver dog dyrt i fragt, hvis han da overhovedet vil sende det til DK
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
supos skrev:
Pioneer QX-949a quad receiver, Technics SL-1300, AR-2ax og en Sony spolebåndoptager på guloggratis. Står i Svenstrup
|
|
|
Orrh den reciever ville jeg gerne have..... men er i kamp om en Sansui BA-F1 i øjeblikket
Edit: og nu fik jeg lov til kun at købe den    __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten tak til Freddy for tricket med tape på støvhætten, det virkede!
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
You're most welcome!
Venligst
Freddy
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Freddy har du nogen guldkorn om Pioneer QX949A?
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har kikket lidt mere på weekendens høst:  Snavset, ikke just top notch mint cond. Men værket kører stabilt rundt og den kostede 500 bob. Den skal nok blive fin  Købte også en Luxman pd 272 med til Thorben, han blev sgisme glad da hen så den, fin stand 600 bob. Blev inspireret til en klassisk DD da jeg havde en pl 71 hjemme, som jeg pushede til en anden kammerat, de skal gerne konverteres til vinyl alle sammen
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser da fint ud.
Jeg har købt denne her sag idag

|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
jesper olsen skrev:
Det ser da fint ud.
Jeg har købt denne her sag idag

|
|
|
et sybord ? mine Dynatron højtalere med bulldog-ben vil være flotte til  afslør nu hvad det er __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ja ja!!!
Åbne åbne
Vupti
et stk???

Grammofonski

Hvad kan den bruges til???

Venligst
Og der er betalt for den!!!!!
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er da vist ramt af held i øjeblikket, hva Jesper  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
fed aparte asymetrisk form - jeg har kun set polyphon med toga værker - som den jeg fx afhændede til "the late" Spangsborg Tillykke med den Jesper - er spændt på om du kan finde ud af hvor den er i evolutionsrækken af Delphoner - flot er den! og sporer kan den sikkert også med 13 grams nåletryk
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
Du er da vist ramt af held i øjeblikket, hva Jesper  |
|
|
Hvad er det de sige i Vegas - He is on a lucky strike __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Der var i "den Blå" forleden til 150 bobs!
Det er en GS 5 og den kører fint.
Lidt smørelse og maskineriet ruller.
Spørgsmålet er bare? Hvordan med den. Hvad kan den bruges til?
Venligst
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
en 12 " arm med base til højre for polyphonmærket
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har næsten lige solgt en Delphon Gs5 uden arm på Ebay til en Japaner.. 2700kr!. Delphoner rumler helt vildt, tallerkenen på den jeg havde lød som en kirkeklokke, men flotte er de sku.. så tillykke herfra.
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 25 Maj 2009 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
IRK!!
2700 spir ????????????
12" arm. Hvor skal den sidde?
Da ikke på værket. det kan da ikke lade sig gøre???
|
| Til top |
|
| |