| Forfatter |
|
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 27 Maj 2009 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
dibbedut Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 27 Maj 2009 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan i 2 ikke bare råbe til hinanden
Velkommen til, August
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja- Velkommen til August (det måtte jo ske!)!!
Men - nej I skal ikke råbe ad hinanden - det er en ulige kamp .
Jeg tror, at faderen råber højest!! - men på forummet her er bogstaverne forhåbentlig lige store!!
Venligst
Freddy
|
| Til top |
|
| |
bjerager Udelukket fra forum


Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 787
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 06:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde også kigget på de Cabasse højttalere, og nu er prisen da også mere fornuftig (han havde oprindeligt sat dem til 4000. Så vidt jeg kunne google mig til hedder modellen er i øvrigt Cabasse Sampan 310.
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
dibbedut skrev:
Kan i 2 ikke bare råbe til hinanden
Velkommen til, August |
|
|
Det ikke bare måtte, det skulle, det lader jo til det er selve "spotteren" __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
amorte skrev:
Jeg fik lige lyst til at vise mit seneste vintagefund:

Højttalerne er fra ca. 1982. Kender I den? |
|
|
Wow, de er godt nok blærede. Hvis du nogensinde overvejer at skille dig af med dem må du meget gerne sige til  .
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej August, hvordan går det med BMX´eren?  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
747DK Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Afsindigt flotte sonu faner
Nå rlb der er en lux ct-500 på qxl :-)
var det ikke det du søgte efter ?
luxman ct 5000__________________ Teknikken er midlet ikke målet.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
747DK skrev:
Afsindigt flotte sonu faner
Nå rlb der er en lux ct-500 på qxl :-)
var det ikke det du søgte efter ?
luxman ct 5000 |
|
|
Desværre nej - jeg leder efter en C-5000A pre amp - den ultimative - kun produceret i et eller to år og vist nok også den dyreste pre amp de lavede http://www.thevintageknob.org/LUXMAN/C5000A/C5000A.htmlJeg tror ikke det er en Lux kassette maskine men en LG som i dag laver DVD maskiner, mobiltelefoner og opvaskemaskiner - men jeg kan tage fejl Jeg kan se at det er Rossing i Holbæk der har importeret den - siger det jer noget? __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|

Har lige et spørgsmål, de huller der er under VU-meterene hvad er de til, justering? __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er til at smøre din Sansui '
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
rlb jeg holder dig personlig ansvarlig for at have opfordret til hærværk på en så fin high end effektforstærker.....  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
| Har lige et spørgsmål, de huller der er under VU-meterene hvad er de til, justering? |
|
|
Ja, de er til at nulstille instrumenterne. Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
KlausM Forum Bruger


Bruger siden: 19 December 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Jeg kan se at det er Rossing i Holbæk der har importeret den - siger det jer noget?
|
|
|
Wikipedia om Luxman: 1972 Lux establishes L&G. Lux established new audio brand "L&G"
to promote a line of colourful high-quality stereo systems designed to
fit new lifestyles and created a new dimension in audio enjoyment. Rossing importerede Luxman efter Audioscan fra start/midten af 70'erne og til langt op i 80'erne, så det passer jo meget godt sammen. Mvh Klaus __________________ Acoustic Research AR-2ax, AR-3a, AR-5, AR-6, AR-7, AR-10Pi, AR-11, AR-9
Sansui AU-666, TU-666, AU-11000A, TU-9900, SR-929
Hafler DH-110, DH-200, DH-220, XL-280, DH-500
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skulker lige en tur over på vintagespotting her, væk fra en artikel, der ikke vil skrives, men skal fylde 15 sider inden på tirsdag. Glædelig Pinse!. Nå, ja, jeg har haft 5-6 måneder til at skrive den! Nu har jeg pludselig kun 3-4 dage. Føj. Den der Sony er jo en mellemhjuler og en Lenco i forklædning: http://www.hifi-studio.de/hifi-klassiker/plattenspieler.htm (advarsel tysk tekst). PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
AugustQR Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 28 Maj 2009 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
Hej August, hvordan går det med BMX´eren?  |
|
|
Hej edge er ikke rigtigt komme videre med BMX'en, men har fundet en ældre centurion racer cykel der bare skulle lappes, så nu har jeg noget nyt at cykle på.
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 29 Maj 2009 kl. 05:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
Jeg skulker lige en tur over på vintagespotting her, væk fra en artikel, der ikke vil skrives, men skal fylde 15 sider inden på tirsdag. Glædelig Pinse!. Nå, ja, jeg har haft 5-6 måneder til at skrive den! Nu har jeg pludselig kun 3-4 dage. Føj.
Kender det godt. Har lige afleveret projekt som vi har brugt 6 måneder på - bare fedt.
Sommerferie.
Hilsen
Den der Sony er jo en mellemhjuler og en Lenco i forklædning: http://www.hifi-studio.de/hifi-klassiker/plattenspieler.htm (advarsel tysk tekst).
PQR
|
|
|
|
| Til top |
|
| |