Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
Sendt: 31 Maj 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
Hvis man tilfældigvis har et ærinde i Stockholm (eller skulle kende nogen deroppe der har et ærinde i Danmark) kunne det være man skulle holde lidt øje med denne auktion.
Bruger siden: 10 August 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 106
Sendt: 31 Maj 2009 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
!S
Har fundet et par hvide dynaudio m5 højtalere. lige den størrelse jeg har brug for til mit andet setup. Er der nogen af jer der kender den pågældende højtaler. enhederne ser fine ud.
Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
Sendt: 01 Juni 2009 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
Hvor meget skal man give for et par Dynaco A25x? Jeg ville jo gerne prøve et par A25'ere, og her er for en gangs skyld et par 8-Ohmere, som min søde lille Sansui foretrækker.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum