| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Den flotte Oracle med Mørch UP4
arm og Accuphase PU på Tradere i sverige endte på 8200 SEK ca 5700 DKK -
havde jeg ikke dejlige pladespillere kunne jeg have været fristet
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
se den fede detalje med overhang der er ført ud til forkant af pladetaleken så pu er nemmere at indstille
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har skrevet til sælger. Jeg håber godt nok, det er et sæt a-25'ere. Og 500 kroner inklusive en model 4000 er noget, selv
jeg kan være med på. Især nu hvor min 9090 holder en pause. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Jeg har skrevet til sælger. Jeg håber godt nok, det er et sæt a-25'ere. Og 500 kroner inklusive en model 4000 er noget, selv
jeg kan være med på. Især nu hvor min 9090 holder en pause.  |
|
|
Ikke alle Scandyna/Dynaco højttalere, der holder A-25 målene, er A-25ere (eller lige så gode varianter).
Læs om det i min gamle tråd på audiokarma.org
Kan man ikke lov at tage fronten af, kan man prøve at mærke gennem
frontstoffet om den karakterisktiske akustiske ventil er tilstede. Er
den det, er den god nok.
PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har bestemt planer om at undersøge det.
Nu siger du A-25 målene, så snakker vi kabinettets dimensioner? Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal købe de A-20 jeg
snakkede om i din tråd (der er en mindre højttaler) for 350,- eller forsøge at få reserveret dette sæt der jo står til 500,-
I sidstnævnte tilfælde kunne jeg evt. sælge recieveren for 2-300 kroner hvis den ikke lige falder i min smag. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
dibbedut Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Sveske
Jeg har hørt alle modellerne fra den lille A-10 til den store A-50 og det er kun A-25 der har "det" så min opfodring er fokusere på den så du kan opleve hvad den kan, resten af modellerne er kun halve og kvarte skridt i den rigtige retning.
go jagt
|
| Til top |
|
| |
dibbedut Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 07 Juni 2009 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at kigge på billedet af sættet i den blå.Højttaleren til højre afslører bassen, diskanten og sørme en akustisk ventil i bunden.Det ses bedst hvis man læner sig lidt væk fra skærmen.Den venstre står på hovedet og det kan jo godt være lidt skidt hvis den er rutchet rundt på et gulvet de sidste 20 år.Det kan vist ikke være andet end et sæt A-25
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 07:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Marantzman Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 221
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot Luxman receiver. Havde jeg været i nærheden af Ålborg havde jeg i hvert fald slået til til den pris.
__________________ Følg mit setup her.
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den spiller rigtigt dejligt og røragtigt.
Nyprisen var ca 4500 kr i 1978. Ydelsen er ca 50 watt pr kanal.
Jeg havde min i mange år og den skabte - så at sige min interesse for vellyd.
Venligst
ot Luxman receiver. Havde jeg været i nærheden af Ålborg havde jeg i hvert fald slået til til den pris. [/QUOTE]
|
| Til top |
|
| |
Noise Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
supos skrev:
Flot Luxman receiver. Havde jeg været i nærheden af Ålborg havde jeg i hvert fald slået til til den pris.
|
|
|
Jamen sådan en har jeg da også til at stå og samle støv. Jeg vidste ikke at de stadig var noget værd. Jeg troede kun det var de meget specielle og dyre Luxman der var eftertragtede.
Jeg kan se at du er på listen af folk der skal til "rør træf" i Højbjerg/Aarhus. Hvis du er interesseret kan jeg da tage min Lux med. Da vi ikke må handle her, kan vi jo snakke om resten der oppe. Du skal bare lige give mig et tip om jeg skal slæbe den med eller ej.
mvh.
|
| Til top |
|
| |
Marantzman Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 221
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan kan i lige se at det er en 1050 og ikke en 1070 udfra billedet?
Jeg har selv haft en 1050 inden for dørene på det seneste og jeg må sige at 500,- kr er absolut i orden for sådan een.
mvh
Marantzman
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Noise skrev:
supos skrev:
Flot Luxman receiver. Havde jeg været i nærheden af Ålborg havde jeg i hvert fald slået til til den pris.
|
|
|
Jamen sådan en har jeg da også til at stå og samle støv. Jeg vidste ikke at de stadig var noget værd. Jeg troede kun det var de meget specielle og dyre Luxman der var eftertragtede.
Jeg kan se at du er på listen af folk der skal til "rør træf" i Højbjerg/Aarhus. Hvis du er interesseret kan jeg da tage min Lux med. Da vi ikke må handle her, kan vi jo snakke om resten der oppe. Du skal bare lige give mig et tip om jeg skal slæbe den med eller ej.
mvh. |
|
|
Heh, her skal man vist passe på ikke at blive taget på ordet . Jeg må hellere lade være med at samle mere grej sammen. Realistisk set har jeg hverken plads eller råd til, endsige brug for mere grej end det jeg har. Men smuk er den da, og havde jeg brug for en receiver var jeg helt sikkert klar.
__________________ Følg mit setup her.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Marantzman skrev:
| Hvordan kan i lige se at det er en 1050 og ikke en 1070 udfra billedet?
Jeg har selv haft en 1050 inden for dørene på det seneste og jeg må sige at 500,- kr er absolut i orden for sådan een.
mvh
Marantzman |
|
|
Er heller ikke lige til at se det, hvis man ikke lige ved det. 1050 og 1070 ligner jo hinanden til forveksling. Det er 1120 og 1040 der skiller sig ud.
Jeg savner min gamle 1070. Tjente mig godt i over 20 år inden den sagde "Adios" og gik til de evige hifimarker __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Noise skrev:
supos skrev:
Flot Luxman receiver. Havde jeg været i nærheden af Ålborg havde jeg i hvert fald slået til til den pris.
|
|
|
Jamen sådan en har jeg da også til at stå og samle støv. Jeg vidste ikke at de stadig var noget værd. Jeg troede kun det var de meget specielle og dyre Luxman der var eftertragtede.
Jeg kan se at du er på listen af folk der skal til "rør træf" i Højbjerg/Aarhus. Hvis du er interesseret kan jeg da tage min Lux med. Da vi ikke må handle her, kan vi jo snakke om resten der oppe. Du skal bare lige give mig et tip om jeg skal slæbe den med eller ej.
mvh.
Den må du gerne tage med for min skyld ihvertfald  |
|
|
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
til de der vil bygge selv er der en lenco L78 på KSB til 300 - det er sku en Ok pris - og så slipper man for den grimme tværgående aluplade som skæmmer L75.
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |