| Forfatter |
|
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
slipper man for den grimme tværgående aluplade som skæmmer L75.
|
|
|
det er nu heller ikke fordi alufacia'en på en lenco l75 er så slem, du kan altid bare hive den af og så pudse og male nedenunder, eller bare vaske ren, så har du en hel sort lenco!... tager en halv time  maks... __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også lidt Lenco stående hvis nogen skal bruge. Har både B-55 L-75 og L-78
Bare send en PB Jeg kan gøre det billigere
Venligst
r-l-b skrev:
til de der vil bygge selv er der en lenco L78 på KSB til 300 - det er sku en Ok pris - og så slipper man for den grimme tværgående aluplade som skæmmer L75.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror jeg er færdig med lenco lige foreløbig, prøver stadigvæk på at få mine lencoer ud af kælderen, har lige afsat en B-55 og en L-75 så nu skal jeg bare have den sidste ud også...
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Noise Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 08 Juni 2009 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
Noise skrev:
supos skrev:
Flot Luxman receiver. Havde jeg været i nærheden af Ålborg havde jeg i hvert fald slået til til den pris.
|
|
|
Jamen sådan en har jeg da også til at stå og samle støv. Jeg vidste ikke at de stadig var noget værd. Jeg troede kun det var de meget specielle og dyre Luxman der var eftertragtede.
Jeg kan se at du er på listen af folk der skal til "rør træf" i Højbjerg/Aarhus. Hvis du er interesseret kan jeg da tage min Lux med. Da vi ikke må handle her, kan vi jo snakke om resten der oppe. Du skal bare lige give mig et tip om jeg skal slæbe den med eller ej.
mvh.
Den må du gerne tage med for min skyld ihvertfald 
|
|
|
|
|
|
Jamen så kommer den da med på tur. 
mvh.
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 09 Juni 2009 kl. 01:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 09 Juni 2009 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 09 Juni 2009 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps - der er nogle gode ting til salg i de pågældende links. Læg lige mærke til tonen blandt spørgsmålene til Luxman'en i annoncen - der er godtnok nogle meget kloge kommentarer - dejlig stemning - og god basis for en problemløs handel!!!
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 09 Juni 2009 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
fredmarantz skrev:
|
Jeps - der er nogle gode ting til salg i de pågældende links. Læg lige mærke til tonen blandt spørgsmålene til Luxman'en i annoncen - der er godtnok nogle meget kloge kommentarer - dejlig stemning - og god basis for en problemløs handel!!!
Vh
Freddy
|
|
|
Ja sikke et vældigt humør de alle er i! Det er ganske enkelt fantastisk. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Papho'er  De skulle ha' en gang skridtprygl med en frossen pighvar til de lærer at opføre sig ordentligt - dvs. holde mund mens de voksne taler
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis man synes prisen er for høj for en perfekt stand, original virkelig lækker luxman, så er man nok ikke den rigtige målgruppe... dem der fortjener en sådan forstærker er samlere der sætter pris på stand og originalitet og bare må eje den, og prisen er fuldstændig rimelig herefter... hvis man ikke har noget konstruktivt at bidrage med, så hold kæft, det tjener alle parter bedre... og til en køber der ikke vil give mere end 1000 kr. for en rør forstærker i god stand, udelukkende fordi den er 40 år gammel... hvad er hans motiv for at eje en sådan forstærker, han kender tydeligvis ikke produktet....
__________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er bare en dejlig amp. Den gad jeg godt.
Og Freddy hvordan med den Harman pladespiller på Tradea?
Du kan sikkert fortælle noget interessant om den eller hur???
Venligst
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
jamen tak for tilliden- Jesper!
den Harman pladespiller kan jeg godt huske - mener, at amren er noget RABCO??(1978-79?) Sidder på arbejde i øjeblikket og skriver på timeløn, så jeg kan ikke uddybe - måske andre kan - ellers prøver jeg senere.
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg en Yamaha CD-2 i samlingen. Den virkede ikke da jag fik den ind af døren, men efter en gang smøring og rensning af laseren sprang den igang.

Vandt best product 1984, og spiller osse som en drøm hvilket i der skal til rørtræf kan få at høre. __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt scoret Edge. Hvor mange vintage CD-afspillere har du efterhånden fået samlet sammen? Jeg fik også fixet min Denon DCD 1500, og der nu noget tilfredsstillende ved at bringe en død maskine tilbage til livet.
__________________ Følg mit setup her.
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har måske 6 stk. Måske da jeg intet har hørt fra sælger af Sanyo DAD-M15, og ikke kan kommer i forbindelse med ham på email  er igang med at byde på en Marantz CD63 der er samme som Phililps CD100. Pris på Yamaha CD-2..... 3 Euro.... __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
santashooter skrev:
| jeg tror jeg er færdig med lenco lige foreløbig, prøver stadigvæk på at få mine lencoer ud af kælderen, har lige afsat en B-55 og en L-75 så nu skal jeg bare have den sidste ud også...
|
|
|
Ahhr der, med lidt kobberfarvet hammerlak til vintagelooket og en ny tonearm, spiller den nu stadig det meste af banen til en fornuftig pris.
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 10 Juni 2009 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
  Det må jeg prøve en dag!
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mellemhjulet skrev:
santashooter skrev:
| jeg tror jeg er færdig med lenco lige foreløbig, prøver stadigvæk på at få mine lencoer ud af kælderen, har lige afsat en B-55 og en L-75 så nu skal jeg bare have den sidste ud også...
|
|
|
Ahhr der, med lidt kobberfarvet hammerlak til vintagelooket og en ny tonearm, spiller den nu stadig det meste af banen til en fornuftig pris.

|
|
|
jeg har altid elsket lyden, men blev bare træt af DIY og hjemmegjorte lidt "halve" løsninger, men en Pioneer PL-71 spiller nu også godt... __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |