| Forfatter |
|
X-ray Forum Bruger


Bruger siden: 04 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er der en TD124 på Lauritz - godtnok i BO forklædning . (Kan ikke finde ud af at linke til det) __________________ Tandberg TA-300M, TR-200, TR-1000, TR-1040P, TR-1055, TR-2075, TD-165, HifiSystem15 og 17.
Sansui AU999, Marantz 2252B, Luxman R1500, Beolab/master 5000, Tungsram-3F T3535, Dynaco A25X, TD124MKII.
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
X-ray skrev:
Nu er der en TD124 på Lauritz - godtnok i BO forklædning . (Kan ikke finde ud af at linke til det) |
|
|
Shhhhh! PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
X-ray skrev:
Nu er der en TD124 på Lauritz - godtnok i BO forklædning . (Kan ikke finde ud af at linke til det) |
|
|
Shhhhh!
PQR
|
|
|
Men her er linket! __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
tryk her hvis i tør påkalde jer PQRs vrede - jeg er stået af med 1350 kr. plus salær - så må en bedre mand få den - skal den til udkanten af Viborg
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
X-ray skrev:
Nu er der en TD124 på Lauritz - godtnok i BO forklædning . (Kan ikke finde ud af at linke til det)
|
|
|
Shhhhh!PQR |
|
|
Hvis bare man havde pengene til sådan en skønhed...
PQR: Hvis du vinder den, så går dit diy pladespiller projekt da først helt i stå __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var dog en dejlig sag. Den ligner noget jeg kender
Hilsen
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
tryk her hvis i tør påkalde jer PQRs vrede - jeg er stået af med 1350 kr. plus salær - så må en bedre mand få den - skal den til udkanten af Viborg
|
|
|
Mærkeligt med det link. Jeg gjorde mig ellers umage. Det der internet har nu aldrig rigtigt være mig. Og nej, jeg byder ikke på den slags. Jeg finder en på et loppemarked en dag ... eller i en papkasse ved en bunke storskrald. Det har man før hørt om! PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
yes indeed!
storskrald holder!!!
|
| Til top |
|
| |
The Canadian Udelukket fra forum

Le Martin - tager en pause!
Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg byder og håber... Har gang i en dobbelt pilnt som skulle have indholdt 2 x 301. Men jeg bliv snydt for en først på året. Så PT er jeg ejer af en
301 (med dansk text) og en B&O 3000. Nu håber jeg vinder så jeg kan komme vider med plinten.. DER SKAL NOK KOMME PIC. når bygningen går i
gang....
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
The Canadian Udelukket fra forum

Le Martin - tager en pause!
Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har gang i en dobbelt pilnt som skulle have indholdt 2 x 301.
Det lyder vildt, vist ikke set før..
Tror i øvrigt den Lækre Thorens td 124 ender på ca 3k...
|
| Til top |
|
| |
The Canadian Udelukket fra forum

Le Martin - tager en pause!
Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
3 kilo... lyder som om du ved et eller andet... ;-)
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 11 Juni 2009 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja...jeg har set flere ting fra Laurits og Dba ende på Ebay, sådan en Thorens kan man få ca 5k for på Ebay, jeg er ikke opkøber
men kender til et par stykker(ikke personligt).
|
| Til top |
|
| |
X-ray Forum Bruger


Bruger siden: 04 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 12 Juni 2009 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
pqrannes skrev:
X-ray skrev:
Nu er der en TD124 på Lauritz - godtnok i BO forklædning . (Kan ikke finde ud af at linke til det) |
|
|
Shhhhh! PQR |
|
|
Men her linket! |
|
|
Dagens morgen-grin - et link til et vaffeljern - alle tiders . Har set, at R-L-B efterfølgende har rettet det.
Jeg ved godt det sikkert er fortalt før - men jeg kunne godt bruge en hurtig 'quick-guide' til det der link noget - bare til en anden gang. Måske lærer jeg det en dag - måske . Go' dag. __________________ Tandberg TA-300M, TR-200, TR-1000, TR-1040P, TR-1055, TR-2075, TD-165, HifiSystem15 og 17.
Sansui AU999, Marantz 2252B, Luxman R1500, Beolab/master 5000, Tungsram-3F T3535, Dynaco A25X, TD124MKII.
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger


Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 12 Juni 2009 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
X-ray skrev:
Dagens morgen-grin - et link til et vaffeljern - alle tiders . Har set, at R-L-B efterfølgende har rettet det. |
|
|
mjoehh - jeg plirrede nok også lidt lidt de fine alufiduser - godt nok var der en rund skive, men alligevel ;) __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
Deguello Forum Bruger


Bruger siden: 24 Juli 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 196
|
| Sendt: 12 Juni 2009 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Marantz 1050 - til 2500 kr!
... sådan en købte jeg for 10 år siden for 300 kr og solgte den igen for 300 kr. Jeg burde da nok ha´ taget 500 kr. for den - jeg blev vist lidt snydt!
Sådan en 1050 spiller fint og hyggeligt - men er bestem ikke nogen kraftkarl.
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60638256
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger


Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 12 Juni 2009 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
x-ray: 1)For at gøre linket synligt kan du enten kopiere linket ind i
indlægget ELLER skrive din egen tekst. 2)Derefter skal du markere
linket eller teksten. 3)Tryk på denne knap (The link buttom)  4)Kopier linket ind i boksen. Hvis du trykker på knappen ved sigen af er det til billeder. Tryk OK Så skulle den gerne være der
|
| Til top |
|
| |
X-ray Forum Bruger


Bruger siden: 04 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 12 Juni 2009 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det virker - Tak for hjælpen .
Husk - jeg er gerne behjælpelig med afhentning/transport, hvis en af 'vennerne' - lang vejs fra - ønsker at byde ind på auktionen . __________________ Tandberg TA-300M, TR-200, TR-1000, TR-1040P, TR-1055, TR-2075, TD-165, HifiSystem15 og 17.
Sansui AU999, Marantz 2252B, Luxman R1500, Beolab/master 5000, Tungsram-3F T3535, Dynaco A25X, TD124MKII.
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |