| Forfatter |
|
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pl 530 er færdig og køreklar (på nær en enkelt justering af automatikken). Den muler sg* Rega 3'eren...  Køb vintage!
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
og så er den jo en del kønnere....
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ualmindelig flot pladespiller og når den så også lyder godt kan man jo ikke bede om mere... Hvad med Coral At-60, er det interessant?
__________________ Følg mit setup her.
|
| Til top |
|
| |
supos Forum Bruger


Bruger siden: 27 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal vist være hurtig på aftrækkeren for at følge med her  .
__________________ Følg mit setup her.
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 13 Juni 2009 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
BoPtiljudrop skrev:
Pl 530 er færdig og køreklar (på nær en enkelt justering af automatikken). Den muler sg* Rega 3'eren...

Køb vintage!
|
|
|
den er sku flot... ikke en pl-71, men utrolig flot... godt at du har fået den op at køre og den har fundet en god plads ved en der passer på den... og forresten, hav en god dag imorgen til rør-træffet! __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Santa, den gjorde faktisk en temmeligt god figur på træffet  Ærgerlig at du ikke var der, det var altså ret sjovt og meget interessant.
|
| Til top |
|
| |
santashooter Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 02:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 17 Juni 2009 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endelig! Nu har jeg hørt fra Sælger af min Sanyo DAD-M15 Cdafspiller, det viste sig at han var på ferie. Laver de tyskere ikke andet end at holde ferie?
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 17 Juni 2009 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 17 Juni 2009 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej edge
Jeg har engang haft en SR222mk5 hjemme. Solid maskine, virker meget troværdig i opbygningen!
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 17 Juni 2009 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 17 Juni 2009 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=605594 30 For dyrt til at det er rigtig sjovt, men hvis den spiller ligeså godt som min l-80v, så anbefales den!
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 18 Juni 2009 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
X-ray Forum Bruger


Bruger siden: 04 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 18 Juni 2009 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den TD124 er da ved at løbe helt løbsk. Vi er gudskelov et par stykker, der har været mere end heldige .
Go' dag . __________________ Tandberg TA-300M, TR-200, TR-1000, TR-1040P, TR-1055, TR-2075, TD-165, HifiSystem15 og 17.
Sansui AU999, Marantz 2252B, Luxman R1500, Beolab/master 5000, Tungsram-3F T3535, Dynaco A25X, TD124MKII.
|
| Til top |
|
| |
jesper olsen Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 18 Juni 2009 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg solgte en for 6000 uden plint så den på lauritz kan godt blive dyr.
Hilsen
|
| Til top |
|
| |
ehapa Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 18 Juni 2009 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
jesper olsen skrev:
Jeg solgte en for 6000 uden plint s� den p� lauritz kan godt blive dyr.
Hilsen
|
|
|
Har du solgt den du fandt i storskrald for 6000kr?, jeg købte en for et par måneder siden blot med sme 3009-2, i flot stand kører ,som en drøm, jeg måtte slippe 4800kr, Thorens td 124 er blivet rigtigt dyr på det seneste også på Ebay.
|
| Til top |
|
| |
The Canadian Udelukket fra forum

Le Martin - tager en pause!
Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 18 Juni 2009 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den B&O / TD 124 er oppe på 6300 nu. Det er jo latterligt. Jeg er stået af...
Den er i ret dårlig stand, så den selv i mandags...
O&O, Jake
|
| Til top |
|
| |