| Forfatter |
|
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
til gen gæld har en en Mørch UP4 arm på et std værk til 2500 og kan muligvis handles lidt ned - vil sådan en unipivot ikke passe til single end hos dig pqr ?
|
|
|
Den vil passe just fine, r-l-b, men det er jo meningen at jeg skal skalere ned og sælge og ikke købe! PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
et problem er at enhederne er coatet    det ændre enhedens orginale åbne klang
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
BoPtiljudrop skrev:
...
@PQR: Jeg har et sæt højttalerkabler fra rørtræffet som må være dine, vil gerne sende
|
|
|
Hej Leif, Det er bare ledninger, så brug dem, giv dem til nogen, der mangler dem, eller gem dem til næste træf. PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
pqrannes skrev:
r-l-b skrev:
til gen gæld har en en Mørch UP4 arm på et std værk til 2500 og kan muligvis handles lidt ned - vil sådan en unipivot ikke passe til single end hos dig pqr ?
|
|
|
Den vil passe just fine, r-l-b, men det er jo meningen at jeg skal skalere ned og sælge og ikke købe!
PQR
|
|
|
hvis du ser hvor fin og spinkel en UP4 er kan du godt forsvare det som en nedskalering  Og sælger du så STD værket fra for en plov så har du også solgt noget så skal du bare bygge din pladespiller færdig - og det er jo ikke et køb - Måske du skal sige til gæsterne på hovdgården at de ikke slipper væk derfra før de har købt et vintage setup - alt for mange kloge hoveder lytter til musik på skodanlæg - det må der gøres noget ved  det er jo nærmest din pligt  __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
erlingt Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hæ, de ligner næsten PQR's med Ikea benene
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger


Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dem ku jeg godt bruge...jeg har den forstærker og tuner som passer til dem. men det er lidt langt væk.
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
hvis du ser hvor fin og spinkel en UP4 er kan du godt forsvare det som en nedskalering  Og sælger du så STD værket fra for en plov så har du også solgt noget så skal du bare bygge din pladespiller færdig - og det er jo ikke et køb - Måske du skal sige til gæsterne på hovdgården at de ikke slipper væk derfra før de har købt et vintage setup - alt for mange kloge hoveder lytter til musik på skodanlæg - det må der gøres noget ved det er jo nærmest din pligt
|
|
|
r-l-b, du har på en måde ret, men nedskaleringen er også mental, så nu skal alt overflødigt ud, så jeg kan få mit herreværelser tilbage og sidder kønt i en vintage læderstol med pibe og cognac og lytte til plader. Jeg skal kun have et eller to projekter på mit værkstedsbord (af gangen) og nyde livet uden at blive jaget fra drøm fra drøm. Min Shell plus Jealvox spiller i øvrigt så fantastisk at jeg ikke kan se det blive bedre - selv min Fisher er lagt på hylden. Solgt i dag to gamle Philips PA/linierørforstærkere til en venlig herre, der (oprindelig) er uddannet radiomekaniker, har arbejdet en del med rør og er pensioneret nu og som tilbød at hjælpe med rørgrej-rep. til materialeprisen. Det er godt at kende den slags venlige og resourcefulde personer. Det er vist en god dag i dag, selv om Jan P. fra P3 i 80erne og 90erne og jeg misforstod hinanden, og han ikke kiggede forbi til rørlyd og vinylplader. Det bliver måske i morgen eller i næste uge. PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 20 Juni 2009 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er rigtig fine. Det kunne være sjovt at høre sådan et par en dag. PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
Dranov Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 224
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Forum,
Har lige fået en aflagt Onkyo TX-811 receiver. Gætter på at den er fra 90 erne. Er der nogen der kender til denne eller lign. serie. Havde egentligt
tænkt at den skulle spille i værkstedet.
/Dranov
__________________ /Dranov
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tube det kan være der er en venlig sjæl der vil hjælpe med handlen, ville næsten være synd hvis de gik til en anden når du nu har resten
__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger


Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men jeg er osse mere end fristet, men hvad indeholder de, er de pengene værd, hvad er deres stand, jeg synes det er svært at se noget ordentlig på det ene billede.
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
lwel Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tubemania , Hvis det er det sæt jeg har set så er de i fin stand , meget fin stand og sælger er seriøs så hvis du spørger ind til enhederne får du et ærligt svar . som jeg husker det havde han også et sæt supertweetere til fritståene topmontering som var ret flotte !! super ovenpå de brumogoverstyr ht !! .
Jeg har intet med dem at gøre ellers men ved at sælger en fin fyr og som jeg så dem var de ret flotte har jeg plads i bilen kan jeg godt tage dem med retur næste gang jeg er ovre , men det er aldrig helt til at vide
venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
lwel Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
BoPtiljudrop skrev:
et problem er at enhederne er coatet    det ændre enhedens orginale åbne klang Mener disse er coatet med c37 og det er bestemt ikke nogen dårlig ting hvis det er gjort rigtigt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
lwel skrev:
Tubemania , Hvis det er det sæt jeg har set så er de i fin stand , meget fin stand og sælger er seriøs så hvis du spørger ind til enhederne får du et ærligt svar . som jeg husker det havde han også et sæt supertweetere til fritståene topmontering som var ret flotte !! super ovenpå de brumogoverstyr ht !! .
Jeg har intet med dem at gøre ellers men ved at sælger en fin fyr og som jeg så dem var de ret flotte har jeg plads i bilen kan jeg godt tage dem med retur næste gang jeg er ovre , men det er aldrig helt til at vide
venlig hilsen
|
|
|
yep - jeg har også hør dem hjemme hos Gert - det lyder "dejligt" og jeg har handlet lidt med Gert og det har altid være helt fint hvor både sælger og køber var tilfredse. I øvrigt tillykke med Delphonen - der må lægge et stykke restaureringsarbejde forude __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger


Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
BoPtiljudrop: Den pris er noget høj her i DK  - Før finanskrisen var der et sæt midt i Jylland til 1500 kr
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum


Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 21 Juni 2009 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et sæt Tandberg Monitors mere her
|
| Til top |
|
| |