det er ikke en improved arm på billederne men en rigtig 3009er med uskiftelig headshell og ordentlig lod bagpå - skynd jer så jeg ikke forgriber mig på den
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
nu er B&O samleren/sælgerens interesse faldet på noget andet - skal han nu til at bunke Marantz oven på hinanden og lade svaler og rotter skide det til istedet - det er sku da en mærkelig mani - og ikke en beogram 3000 med thorens værk blandt billederne - han skulle seriøst skifte til at samle indkøbsvognpolleter
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
r-l-b skrev:
nu er B&O samleren/sælgerens interesse faldet på noget andet - skal han nu til at bunke Marantz oven på hinanden og lade svaler og rotter skide det til istedet - det er sku da en mærkelig mani - og ikke en beogram 3000 med thorens værk blandt billederne - han skulle seriøst skifte til at samle indkøbsvognpolleter
Det må Marantz-Herning afd. søge at forhindre og mon ikke vi også gør det!
Ellers kan vi restaurere Marantz resten af livet og bruge (resten) af vore pensionsmidler på projektet - scary thought!! - synes allerede, at det er slemt nok!!
Bruger siden: 08 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 937
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 01:06 | IP-adresse registreret
helt enig - det er simpelthen sørgeligt at tingene ikke bliver opbevaret ordentligt... han VIL sælge det samlet, ergo er målgruppen samlere, folk der har lyst og midler til at eje alt det han har... og samlere vil i langt de fleste tilfælde træde fra, når de ser at enhederne er blevet opbevaret på denne måde... og de fleste samlere der skal smide 20.000 ville også forvente en mere varieret og spændene samling... havde han solgt tingene løst for 150 kr. pr. stk. havde han nok haft en væsentligt bedre chance for at slippe af med det...
vidst en udemærket pladespiller til dem der kan lide arme der ligner noget fra et militært forsvarssystem og ideen om en automatisk afspilning af ens pladesamling.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum