| Forfatter |
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 07 Maj 2008 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sennheiser HD 650

__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 08 Maj 2008 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt kranie... hvad sker der hvis man spiller musik i hovedtelefonerne? Kommer der så grønt lys i øjnene 
Hvis du nogen sinde skulle overveje at "opgradere" dine HD650 kan jeg anbefale dig at skifte kablerne til disse fra ALO. Det giver virkelig fuld valuta for pengene til lyden! Især med den gode dollar-kurs...
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 08 Maj 2008 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja eller et V3 kabel fra APureSound. I næste måned får jeg et sådant påhæftet mine ATH-ESW9.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 08 Maj 2008 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har da overvejet andre kabler , men så længe de ikke er tilspillede, haster det ikke så meget.Har også set at Cardas laver kabler til HD 650
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
Joch Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 582
|
| Sendt: 13 Maj 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
To stk
Først Sennheiser HD595 virkelig nice!

Og så når man er ude og skal blære sig lidt B&O A8

Overraskende har A8 faktisk en helt god lyd i forhold til de er så små
__________________ Mvh Lars Jochumsen
Civilingeniør i Teknisk IT Multimedie med speciale i Adaptiv støjdæmpning
PhD studerende i radar tracking og klassifikation
|
| Til top |
|
| |
wuffer Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 21 Juni 2008 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit bærbare setup  Ipod 30gb Mini3 headamp Philips headphones. De skal skiftes ud men ved endnu ikke til hvilke. Lineout kabel- Skal også skiftes senere
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 21 Juni 2008 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej wuffer. Nydeligt bærbart setup. Jeg kan se dine Philips er af typen "earbuds". Hvis jeg må anbefale YUIN PK1 når du skal prøve noget andet. Det vil du ikke fortryde. Måske kender du dem i forvejen ? De koster $159,- (plus fragt mm). De kan bl.a. købes hos ALO-audio
|
| Til top |
|
| |
wuffer Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2008 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Hej wuffer.
Nydeligt bærbart setup.
Jeg kan se dine Philips er af typen "earbuds". Hvis jeg må anbeale YUIN PK1 når du skal prøve noget andet. Det vil du ikke fortryde. Måske kender du dem i forvejen ? De koster $159,- (plus fragt mm). De kan bl.a. købes hos ALO-audio
|
|
|
De er ikke voldsomt behagelige at ha på i længere tid. Det er nogen jeg har fået, en sælger fik overbevist mine forældre til at du ku ik få noget bedre til ipod  YUIN PK1 har jeg kigget på men er lidt i tvivl. Ku måske godt tænke mig nogle lukkede bare for at prøve noget andet
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2008 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
wuffer skrev:
Kalle_dk skrev:
Hej wuffer.
Nydeligt bærbart setup.
Jeg kan se dine Philips er af typen "earbuds". Hvis jeg må anbeale YUIN PK1 når du skal prøve noget andet. Det vil du ikke fortryde. Måske kender du dem i forvejen ? De koster $159,- (plus fragt mm). De kan bl.a. købes hos ALO-audio
|
|
|
De er ikke voldsomt behagelige at ha på i længere tid. Det er nogen jeg har fået, en sælger fik overbevist mine forældre til at du ku ik få noget bedre til ipod 
YUIN PK1 har jeg kigget på men er lidt i tvivl. Ku måske godt tænke mig nogle lukkede bare for at prøve noget andet
|
|
|
OK, ja så skal du måske ud i noget canal-phones til at proppe ind i øregangen. Jeg har det desværre svært med ting der skal puttes ind i øret. Til gengæld afskærmer canal-phones super for omgivelserne, hvilken kan være en smule risikabelt i trafikken. Du kan ikke høre hvis der kommer en bil på tværs, før det er for sent ! Alternativet til canal-phones er lukkede hovedtelefoner, men så er det jo ikke så bærbart længere.
|
| Til top |
|
| |
wuffer Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2008 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
wuffer skrev:
Kalle_dk skrev:
Hej wuffer.
Nydeligt bærbart setup.
|
|
|
De er ikke voldsomt behagelige at ha på i længere tid. Det er nogen jeg har fået, en sælger fik overbevist mine forældre til at du ku ik få noget bedre til ipod 
YUIN PK1 har jeg kigget på men er lidt i tvivl. Ku måske godt tænke mig nogle lukkede bare for at prøve noget andet
|
|
|
OK, ja så skal du måske ud i noget canal-phones til at proppe ind i øregangen. Jeg har det desværre svært med ting der skal puttes ind i øret. Til gengæld afskærmer canal-phones super for omgivelserne, hvilken kan være en smule risikabelt i trafikken. Du kan ikke høre hvis der kommer en bil på tværs, før det er for sent !
Alternativet til canal-phones er lukkede hovedtelefoner, men så er det jo ikke så bærbart længere.
|
|
|
De her philips kan jeg nok godt klare mig med hvis jeg skal cykle/ud og gå men næste køb skal være nogen jeg kan bruge derhjemme men samtidig ku ta med mig hvis jeg skal nogen steder og gerne ku bruges i bus/tog
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Juni 2008 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja så er f.eks. en Sennheiser HD25-1 slet ikke så tosset og stadigvæk i en rimelig bærbar størrelse.
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
wuffer Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2008 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
| Ja så er f.eks. en Sennheiser HD25-1 slet ikke så tosset og stadigvæk i en rimelig bærbar størrelse. |
|
|
De ser lækre ud men desværre et stykke over min prisklasse. havde satset på noget omkring 700kr Akg k81dj ser spændende ud. Det var måske en mulighed??
|
| Til top |
|
| |
Chewbacca Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 26 Juni 2008 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
|
Fedt kranie... hvad sker der hvis man spiller musik i hovedtelefonerne? Kommer der så grønt lys i øjnene 
Hvis du nogen sinde skulle overveje at "opgradere" dine HD650 kan jeg anbefale dig at skifte kablerne til disse fra ALO. Det giver virkelig fuld valuta for pengene til lyden! Især med den gode dollar-kurs...
|
|
|
nogen der ved hvor man kan købe sådan nogen? får nemlig snart nogen Stax 007A + 727A
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 26 Juni 2008 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chewbacca skrev:
nogen der ved hvor man kan købe sådan nogen? får nemlig snart nogen Stax 007A + 727A |
|
|
 fortæl fortæl! Hvor, hvor meget, hvor længe???
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2008 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er osse spændt  Det store "A" efter numrene, må indikere at vi er i USA, og dermed 110v til forstærkeren, men det kan man jo nok finde en løsning på, hvis det skulle være
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 03 Juli 2008 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Det store "A" efter numrene, må indikere at vi er i USA, og dermed 110v til forstærkeren, men det kan man jo nok finde en løsning på, hvis det skulle være 
|
|
|
Aet er betegnelsen for den japanske model (Den i sølv og sort), men det er stadig med 110 v til forstærkeren, så man skal stadig have fat i en konverter af en art.
Den nye model i USA (Den helt i sort) hedder MkII.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Juli 2008 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er snart længe siden der er kommet nye billeder så her er mit rejse/hotel anlæg som jeg sætter op der hvor jeg bor når jeg rejser.
Sony D-NE920 PCDP > SysConcept optisk kabel > iBasso D1 (AD4841, AD8397 and AD8656) > ATH-ESW9 med APureSound V3 kabel

iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahhh.. dejligt at se lidt billeder af grej igen 
Noget helt andet nc8000 - den der Jungson CD afspiller du har der (I din signature)? Er det noget du kan anbefale mig at kigge på. Jeg har læst en positiv anmeldelse af den her på siden og jeg går og kigger efter en hjemme CD-afspiller der kun skal bruges til hovedtelefonlytning.
|
| Til top |
|
| |
Chewbacca Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 255
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
i må undskylde jeg ikke har svaret før nu, men de skulle snart blive sendt afsted fra Japan. De koster 16000 kr. med omformer, hvilket jeg synes er billigt sammenlignet med andre steder! lige nu glæder jeg mig til at de lander her i jyland .
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
|
Ahhh.. dejligt at se lidt billeder af grej igen 
Noget helt andet nc8000 - den der Jungson CD afspiller du har der (I din signature)? Er det noget du kan anbefale mig at kigge på. Jeg har læst en positiv anmeldelse af den her på siden og jeg går og kigger efter en hjemme CD-afspiller der kun skal bruges til hovedtelefonlytning.
|
|
|
Det kan jeg bestemt. Jeg har haft den i snart 3 år og er meget glad for den. Den blev dog først rigtig god (før var den bare god) da jeg skiftede rørene i udgangstrinnet. Jeg ved at der er kommet en nyere model siden den jeg har og desuden findes den også i en solid state udgave som er billigere. Hvis du kommer til meetet i september kan du høre den da jeg regner med at medbringe hele mit hjemme anlæg. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |