| Forfatter |
|
kenneth ztas1 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 11 Oktober 2010 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil du sælge din Sonos zp 90 cullen?
Hilsen Kenneth
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 11 Oktober 2010 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
kenneth ztas1 skrev:
| Vil du sælge din Sonos zp 90 cullen?
Hilsen Kenneth |
|
|
Hvem spørger du?
|
| Til top |
|
| |
Nessumsar Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juli 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 70
|
| Sendt: 14 Oktober 2010 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 14 Oktober 2010 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nessumsar Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juli 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 70
|
| Sendt: 15 Oktober 2010 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak! Kunne ikke helt finde ud af det __________________ -Rotel RCD 1072 CD-afspiller
-Rotel RC 1070 PRE-AMP
-Rotel RB 1070 POWER AMP
-VA Beethoven Concert Grand
Head-Fi: Cowon J3 og Klipsch x10i + Yuin PK2
PC: Audio Pro LV-2e
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige et billede af Pandaen
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
Speednut Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er mit består af Sennheiser HD800 og Red Wine Isabellina HPA LFP-V Edition
|
| Til top |
|
| |
Sebastian L Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 104
|
| Sendt: 07 November 2010 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Luksus hele vejen rundt: luksus indpakning, luksus design og vigtigst af alt - luksus lyd. Audez’e Inc. LCD-2 Orthodynamiske eller 'Planar Magnetic Technology' hovedtelefoner håndbygget i U.S.A. og laves på bestilling. Earpads er lavet af lammeskindslæder og træsider af Carribisk rosentræ - begge dele 'handselected'. Pris: $945.00 + fragt, moms og told. Fremragende out-of-the-box lyd. Efter blot et par timers burn in viser de sig som helt suveræne, med en frekvenslinearitet og ikke mindst frekvensSPEKTRUM i særklasse. Detaljerigdom, soundstage, imaging OG musikalitet er uovertruffen! Og så er de ikke engang svære at drive: mastervolumeknappen på min MAD Ear+ HD rørforstærker står på kl. 9 og der er masser af lyd.
__________________ Sebastian L
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 07 November 2010 kl. 06:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er så smukt og lækkert det der - høj klasse!
|
| Til top |
|
| |
Sebastian L Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2010 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
MAD Ear+ Purist HDHåndbygget i Toronto, Canada. Designet af Dr. Lloyd Peppard. Point-to-point wiring, Black Gate og Auricap kondensatorer. Udgange for både høj- og lavimpedans hovedtelefoner. Kan osse fungere som preamp. Fremragende rørlyd, fyldig og detaljeret med masser af muskler. Driver mine HD650 og LCD-2 som en mis. Benytter 12AX7/5751 indgangsrør og 12B4A udgangsrør. Jeg bruger naturligvis udelukkende NOS rør.
__________________ Sebastian L
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 07 November 2010 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser godt nok lækkert ud
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
AffeX Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 07 November 2010 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sebastian L skrev:
|
Luksus hele vejen rundt: luksus indpakning, luksus design og vigtigst af alt - luksus lyd. Audez’e Inc. LCD-2 Orthodynamiske eller 'Planar Magnetic Technology' hovedtelefoner håndbygget i U.S.A. og laves på bestilling. Earpads er lavet af lammeskindslæder og træsider af Carribisk rosentræ - begge dele 'handselected'. Pris: $945.00 + fragt, moms og told.
Fremragende out-of-the-box lyd. Efter blot et par timers burn in viser de sig som helt suveræne, med en frekvenslinearitet og ikke mindst frekvensSPEKTRUM i særklasse. Detaljerigdom, soundstage, imaging OG musikalitet er uovertruffen! Og så er de ikke engang svære at drive: mastervolumeknappen på min MAD Ear+ HD rørforstærker står på kl. 9 og der er masser af lyd. |
|
|
Ja de er virkeligt lækre. Så må vi jo snart have et meet igen, så vi kan prøve dem ;-)
Du må endelig kommer med til det jyske meet til foråret!
Hvad mener du om at have dem på, nu du har brugt dem nogen tid? Dem jeg prøvede i sommer i USA kom nærmest direkte fra produktion og min fornemmelse af dem var at de havde usædvanligt godt fat i mit hovede :-o
|
| Til top |
|
| |
Sebastian L Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2010 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
AffeX skrev:
Sebastian L skrev:
|
Luksus hele vejen rundt: luksus indpakning, luksus design og vigtigst af alt - luksus lyd. Audez’e Inc. LCD-2 Orthodynamiske eller 'Planar Magnetic Technology' hovedtelefoner håndbygget i U.S.A. og laves på bestilling. Earpads er lavet af lammeskindslæder og træsider af Carribisk rosentræ - begge dele 'handselected'. Pris: $945.00 + fragt, moms og told.
Fremragende out-of-the-box lyd. Efter blot et par timers burn in viser de sig som helt suveræne, med en frekvenslinearitet og ikke mindst frekvensSPEKTRUM i særklasse. Detaljerigdom, soundstage, imaging OG musikalitet er uovertruffen! Og så er de ikke engang svære at drive: mastervolumeknappen på min MAD Ear+ HD rørforstærker står på kl. 9 og der er masser af lyd. |
|
|
Ja de er virkeligt lækre. Så må vi jo snart have et meet igen, så vi kan prøve dem ;-)
Du må endelig kommer med til det jyske meet til foråret!
Hvad mener du om at have dem på, nu du har brugt dem nogen tid? Dem jeg prøvede i sommer i USA kom nærmest direkte fra produktion og min fornemmelse af dem var at de havde usædvanligt godt fat i mit hovede :-o
|
|
|
Det er nok lidt for tidligt at udtale sig om. På mit hoved, som vel sagtens er medium size, sidder de fint. Strammer en anelse, men det opleves ikke som specielt ubehageligt. Til gengæld er der meget rum til ørerne inde i puderne, både i omkreds men der er osse en vis afstand fra membranen/frontstoffet ind til øret. Langt bedre indvendig komfort end mine Sennheiser HD650 til mine store ører, hvor ørerne sidder presset helt ind mod membranen. Det er noget jeg ikke har lagt mærke til før nu, hvor jeg prøver det 'rigtige'. Okay, mine Beyer har osse god plads indvendig, men ikke med den samme pasform. Faktisk har Audez'e brugt meget energi på selve udformningen af selve 'bøfferne': puderne er let koniske fra bag til front for at opnå en bedre basgengivelse og frekvensgang. Ligeledes er de let ovale indvendig - ligesom Sennheiser - men modsat andre fabrikater er dette ovale hul vinklet eller skråtstillet for at passe til hovedets og ørernes anatomi. Hvis man ser et hovede i profil, sidder ørerne jo heller ikke vinkelret på kraniet. Godt tænkt af Audez'e. For ikke at blive for offtopic slutter jeg her, men jeg har planer om at lave en ny tråd m. en anmeldelse, når jeg har fået lyttet mere på dem. Indtil videre kan interesserede jo læse de mange tråde på HeadFi.org, hvor de har ravet over LCD-2erne i et års tid (6441 posts i én tråd alene!). Efter al den hype der har været der, var jeg meget spændt på om rygterne talte sandt. Og jeg kan kun sige: Jeg er absolut ikke blevet skuffet! __________________ Sebastian L
|
| Til top |
|
| |
beam Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 11 November 2010 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
.
|
| Til top |
|
| |
Skyblue Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 14 November 2010 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sebastian L skrev:
<DIV style="TEXT-INDENT: -0.5em; PADDING-LEFT: 1em" id=syn_row4 ="SYN_TXT"><SPAN
="_TXT"><SPAN ="_TAG"></SPAN>
</SPAN> L
uksus hele vejen rundt: luksus indpakning, luksus design og vigtigst af alt - luksus lyd. Audez’e Inc. LCD-2
Orthodynamiske eller 'Planar Magnetic Technology' hovedtelefoner håndbygget i U.S.A. og laves på bestilling. Earpads er
lavet af lammeskindslæder og træsider af Carribisk rosentræ - begge dele 'handselected'. Pris: $945.00 + fragt, moms og
told.Fremragende out-of-the-box lyd. Efter blot et par timers burn in viser de sig som helt suveræne, med en
frekvenslinearitet og ikke mindst frekvensSPEKTRUM i særklasse. Detaljerigdom, soundstage, imaging OG musikalitet er
uovertruffen! Og så er de ikke engang svære at drive: mastervolumeknappen på min MAD Ear+ HD rørforstærker står på kl.
9 og der er masser af lyd.
<DIV style="TEXT-INDENT: -0.5em; PADDING-LEFT: 1em" ="SYN_TXT">
|
|
|
Hvordan er bassen i dem? __________________ Jplay -> Ayre QB-9 -> Heed Canamp V3 --> Denon AH-D5000.
|
| Til top |
|
| |
Sebastian L Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2010 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er meget udstrakt og går særdeles dybt ned. Samtidig er frekvensfangen meget lineær, så man oplever ingen tegn på tidlig afrulning eller boost i bassen. Er der subbas på indspilningen bliver den osse gengivet i LCD-2erne. Er der ingen subbas på indspilningen, gengives den heller ikke - altså ingen kunstig fremhævning. __________________ Sebastian L
|
| Til top |
|
| |
Skyblue Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 16 November 2010 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sebastian L skrev:
Den er meget udstrakt og går særdeles dybt ned. Samtidig er frekvensfangen meget lineær, så man oplever ingen tegn på
tidlig afrulning eller boost i bassen. Er der subbas på indspilningen bliver den osse gengivet i LCD-2erne. Er der ingen subbas på
indspilningen, gengives den heller ikke - altså ingen kunstig fremhævning. |
|
|
Well, jeg læste lidt op på dem, og de får jo fabelagtige anmeldelser, så jeg overvejede at købe et par, men jeg tror jeg putter
et på næste års budget :)
Glæder mig til at læse din anmeldelse :) __________________ Jplay -> Ayre QB-9 -> Heed Canamp V3 --> Denon AH-D5000.
|
| Til top |
|
| |
Mathias Bak Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 17 November 2010 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom posten og jeg kan igen være på farten og høre musik. Herligt!
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 17 November 2010 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du så få dem til at sidde ordentligt så der kommer god lyd ud af dem ?
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 17 November 2010 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uhhh - T50p... det er de mærkeligste hovedtelefoner jeg har haft. De første 2 dage var de mit største fejlkøb indtil jeg fandt
"koden" og fik dem til at sidde rigtigt - nu er de de hovedtelefoner jeg bruger aller mest.....  Der er mange lignende historier
på Head-fi om disse og sjove oplevelser med folk, der har købt dem en, to og tre gange før de blev en af deres favoritter. Prøv
at søge på Skylabs oplevelser med disse.
Jeg kan se du bruger dem direkte fra en iPhone 4! De har en SUPER synergi med iPhone 4. Men for ekstra punch og opløsning
så prøv en RSA P-51 Mustang foran...
|
| Til top |
|
| |