| Forfatter |
|
E.T./Alf Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
KimHRasmussen Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 756
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Engang imellem må man også undre sig over producenternes unødvendigt grimme design. Så svært kan det da heller ikke være at lave noget pænt.
Men jeg vil næsten gætte på, at i de tilfælde hvor kvinderne bestemmer, er manden i forholdet nok heller ikke specielt teknisk interesseret.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
I så fald synes jeg min kone har god smag  __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
E.T./Alf Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 57
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
I så fald synes jeg min kone har god smag  Hvis det er anlægget du taler om, ja du godeste hun har rigtig god smag ;-) __________________ DM604S3 DM601S3
C372 C542 C425
|
| Til top |
|
| |
Jalo Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kæreste vil ikke have større højtalere, og dem jeg har B&W DM601 S3, vil hun have gemt væk i et møbel . Når det nu er sagt, så får jeg lov at købe alle de gadgets som jeg vil. Så længe at det er min penge, så må jeg også bestemme mener hun.
Jeg har for nyligt købt et Panasonic TH42PX70E som er et 42" plasma tv... Der måtte frøknen lige sluge nogle kameler. Dog er hun meget fornøjet med mit Sonos system og Guitar hero II til Xbox 360... Lidt godt får hun da ud af de penge jeg ligger i ny teknologi.
/Jalo
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja danske mænd er nogle vat.....
J
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er det mig der bestemmer (ihvertfald mht anlægget)
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kvinder bestemmer vel ikke mere end de kan "købes" med en designer taske eller sko 
Har jeg problemer med tøsen, så lokker jeg bare med en taske og så får jeg for det meste min vilje Man skal bare huske at det man fedter med, skal matche det man selv vil have.
Altså vist det er et par store klodser som B&W 802D, ja så er det sku nok også en Mulberry taske eller ligende
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 24 Oktober 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kone bestemmer ingenting. Ud over at jeg skulle se at få bygget et hifirum til alt mit ragelse, altså! Så det har jeg gjort. Nu bestemmer jeg igen! Peter Q
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden er flyttet til emnet "Andet".
Emnet "Artikler" omfatter kun artikler om hifi skrevet af brugerne selv.
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min (nygifte! ) hustru og jeg har netop købt hus på landet til overtagelse til foråret - her er vi allerede ved at aftale hvilke "domæner" vi hver især skal have vetoret over.
Hun er hestepige, så alt udendørs får hun 100% lov at bestemme, til gengæld får jeg total magt over 1. salen som pt. er uudnyttet, men som har gode muligheder for en hjemmebiograf på 30-40 kvm..! Så er alle glade og jeg slipper for at skulle love hende gucci sko og tasker for at "liste" et stort ondt anlæg og projektor/lærred ind i dagligstuen...  __________________ Pioneer VSX-859 - Carver 753x - Energy RVS - Technics SL-1210mkII/Denon DL110 - Panasonic BD35 - Toshiba HD-XE1 - Pioneer CLD-D704 - LG 50PS8000 - Panasonic AE500
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hestepiger er generelt lidt large mht. Hi-Fi fordi de selv skal have plads til en masse grej, fodertrug, indhegning, stald, krikken selv og måske en lille John Deer med frontlæsser osv. __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kvinder bestemmer det de får lov til at bestemme, man skal bare få det til at se ud som om de også har noget at skulle have sagt og så kan man købe næsten hvad som helst.
Eventuelt kan man bestikke dem med en eller anden ting de gerne vil have, mine kæreste vil godt have tasker eller sko så det får hun. Fin handel synes jeg, hun får sko eller taske til maks 1k eller 2 k hvis det er en dyrere taske og jeg køber hifi grej for 10k+. Men nu er det så også mine egne penge jeg bruger på det og så er det lidt nemmere, kan lige forestille mig hvor svært det må være for dem der har 100% fællesøkonomi at få lov til de helt store hifi indkøb. 
Har indtil videre fået lov til at købe alt det jeg har haft lyst til og nu er hun også med på at jeg køber 2 stk subs portede subs med en 15" enhed i hver selvom de er pænt store og WAF ikke ligefrem er høj. Mener hun nævnte noget om en taske, så må jeg så overveje om det er det værd.
Synes ærligt talt at mange mænd burde tage sig sammen og holde op med at være så store skvat at de lader damen bestemme over deres hifi indkøb.
TAG JER SAMMEN!
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
|
Kvinder bestemmer det de får lov til at bestemme, man skal bare få det til at se ud som om de også har noget at skulle have sagt og så kan man købe næsten hvad som helst.
Eventuelt kan man bestikke dem med en eller anden ting de gerne vil have, mine kæreste vil godt have tasker eller sko så det får hun. Fin handel synes jeg, hun får sko eller taske til maks 1k eller 2 k hvis det er en dyrere taske og jeg køber hifi grej for 10k+. Men nu er det så også mine egne penge jeg bruger på det og så er det lidt nemmere, kan lige forestille mig hvor svært det må være for dem der har 100% fællesøkonomi at få lov til de helt store hifi indkøb. 
Har indtil videre fået lov til at købe alt det jeg har haft lyst til og nu er hun også med på at jeg køber 2 stk subs portede subs med en 15" enhed i hver selvom de er pænt store og WAF ikke ligefrem er høj. Mener hun nævnte noget om en taske, så må jeg så overveje om det er det værd.
Synes ærligt talt at mange mænd burde tage sig sammen og holde op med at være så store skvat at de lader damen bestemme over deres hifi indkøb.
TAG JER SAMMEN!
|
|
|
Det eneste der mangler er navnet på den "biks" hvor du har købt "damen"
Til gengæld er det tydeligt at der er meget langt fra rigets yderender til de mere urbane dele af hovedstaden, og det er ikke i kilometermålestok jeg mener
Jeg græmmes
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
Bassøe skrev:
|
TAG JER SAMMEN!
|
|
|
Det eneste der mangler er navnet på den "biks" hvor du har købt "damen"
Til gengæld er det tydeligt at der er meget langt fra rigets yderender til de mere urbane dele af hovedstaden, og det er ikke i kilometermålestok jeg mener
Jeg græmmes
|
|
|
Desværre, der er kun den ene som jeg har og hun er min. 
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er ikke til at regne med de kvinder og jeg er single, men alligevel gik jeg ud og købe noget Thule og B&W XT4 højttalere, så den pige jeg finder sammen med har bare at acceptere det anlæg til at stå i stuen, når jeg har punget så meget ud. Men alle de piger, som har været forbi lejligheden har også syntes, at det var nogle rigtig flotte højttaler og selv Thule's for- og effektforstærkeren, synes de var smukke.. så jeg er forhåbentlig dækket godt ind  __________________ Stuebiografen med stil og power i ét
|
| Til top |
|
| |
Red King Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
|
Her er det mig der bestemmer (ihvertfald mht anlægget)
MVH WRONG
|
|
|
DET SAMME HER, OG SÅDAN VIL DET ALTID VÆRE!
Nej helt særiøst jeg har ikke brugt hele min barndom på at blive voksen, og slippe for at min mor'aaaaa sagde skru ned!
For så i dag at høre det samme, bare fra en anden kvinde!
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her-hjemme ved os når vi taler om hobby, så er der ikke nogen som bestemmer noget som helst. OG hvorfor skulle vi dog det?
Jeg blander mig ikke i hvilket beløb hun bruger på sin hobby og hun blander sig ikke i hvad jeg bruger på min hobby eller hvordan det ser ud osv. Vi vil gerne søge råd og vejledning hos hinandan vedrørende vores hobby, men ingen af os bestemmer over den andens hobby. (Et ret sundt forhold vil jeg sige). Det manglede bare at den ene eller den anden køn skulle bestemme over den ene eller den anden køns hobby. Man har vel hobby fordi man vil bruge sin fritid på det man synes er spænderne, interessant, fascinerende og værdifuld. At blande sig i den andens hobby eller bestemme over den finder jeg for at være ret udemokratisk og upassende.
Nu ved jeg ikke hvad artiklen fra Ekstrabladet bygger sin konklusioner på, men jeg vil godt bruge min ytringsfrihed til at udtrykke følgende (Og ytringsfriheden bør vi jo nok passe rigtig godt på har nogen politikere åbenbart fundet ud af Nu, ja og de opfinder snart den dybe tallerken også):
Den danske konge rige har et alvorligt problem, hvis de danske kvinder har så meget trang til at bestemme derhjemme. (terapeuter, psykologer, skilsmisses advokater, ejendomsselskaberne osv. vil sikkert gnide i hænderne, når/hvis de læser artiklen).
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
|
Kvinder bestemmer det de får lov til at bestemme,
TAG JER SAMMEN!
|
|
|
Sådan, det er sku en der har bukserne på der hjemme 
|
| Til top |
|
| |
Steffeng Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 25 Oktober 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må nok også tilstå at jeg har svært ved at forstå hvorfor alt Hifi skal være så pokkers grimt...
-et af de punkter hvor hifi trods alt har forbedret sig er væghøjtalere, og hvis man nu var lidt smart, så må der da være et marked for highend væghøjtalere og et flot møbel med to indbyggede 10" subwoofere, og et ventileret rum til en cd-afspiller, som skulle lukke automatisk, og stadig gøre det let at skifte afspilleren ud... -diskrete løsninger med god lyd er jo i teorien hamrende enkel når problemet med væghøjtalere er løst, så kan ikke forstå at man er nødt til at bygge det selv, hvis man vil have noget der ikke syner af noget.
|
| Til top |
|
| |