Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 16:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: D/A konverter PC lydkort (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rockmoroe
Branchemedlem
Branchemedlem
Tweaks & Hifi

Bruger siden: 13 April 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 23 Januar 2008 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Hejsa igen, har her efter 2 måneders venten på nyt bundkort uden det er kommet, dømt min Stationære død. Det ligger nok også lidt i, at jeg nu er blevet mere vant til min Bærbar, og det køre fint. Min UA-25 køre som en drøm med Foobar2000 og ASIO. Har anskaffet mig, en ny(Brugt) Sony forst og 2 Dali 104, som dette setup med UA-25 og den bærbar. Der er skal være mit Hifi på mit Grønlands Eventyr det næste års tid.

Er endtlig ret imponeret over, hvor god lyd jeg har....... 1000 kr for en Sony F-TA940R med ES-filter og 2 xfra Dali. Sony'en er som ny, fik den i orginal kasse, den står som Sprit-ny og ikke brugt af forige ejer. Glæder mig til at udforske min Musik-samling på ny, på nyt gear og via Flac fra PC'en. Har et år til jeg er hjemme igen ved mit vanelig Anlæg.......

Mvh

Til top Vis Rockmoroe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rockmoroe

Rockmoroe
Branchemedlem
Branchemedlem
Tweaks & Hifi

Bruger siden: 13 April 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:30 | IP-adresse registreret  

Efter lang og tro tjeneste stod vores Bærbar af  Lidt noget l... nu da den kørt så fint med Foobar2000 og Asio. Men den var ved at have nogle år på bagen.

Den lyse side af det, så kunne jeg finde en ny en  Mit spørgsmål er nu: Med den nye er jeg gået over til Vista. Ved ikke om det er godt eller skidt???? Og hvad Asio, skal det sættes op igen eller er der andre Tricks man skal bruge, når man køre Vista?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes