| Forfatter |
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 01:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Håber vi, ellers finder vi dig på krak og kommer forbi selv. Vi skal selvfølgelig nok tage øl og farnet brancka med, klokken 9 om morgenen that is!
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endelig!  Tv-bordet med de lækre NAD'er  Før kunne man se min bror i morgenkåbe i tv'et   Lille overblik  Det nye kabel som jeg er meget glad for  Og et lille billede til blærebogen    ^Det er lidt sørgeligt at disse dele kun er ude af computeren pga. et afbrændt bundkort. Det er ikke fordi jeg går og hiver ting ud bare for at tage billeder, men nu lå de der lige og så tænkte jeg: ekstra points til blærebogen  Det er lidt sjovt, for hvis man kigger på mit overbliks billede på side 1, og det her på side 6 er forskellen jo rimelig stor  Især med rodet  EDIT: Kommentare modtages selvfølgelig stadig Der mangler et par billeder som imageshack har "slettet" eller noget, gider ikke uploade dem igen da de billeder der er der, vel er nok.
__________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
blevet meget pænere!
|
| Til top |
|
| |
esf-opti Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blevet en del lækre
Er dine cv så bi-amp'et nu, eller er det ikke muligt?
Nikolaj
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det er ikke muligt på CLSC... Det er skam bare brokoblet  Lige noget for en basnarkoman som mig. Men går og roder lidt med tanken om et minikøleskab, det kunne være fedt. Må meget gerne ligne dette: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=61793&P N=1&TPN=6 (næsten nederst på siden) Det var også i den tråd at det slog mig hvor dejlig det kunne være med sådan et. Det kunne også være en tand federe hvis jeg fik en fladskærm op også. Men går nok noget tid da der skal købes kabler og CD afspiller først, og en ny fjernbetjening til NAD'en da den er i stykker. Og evt. det køleskab der  Så det bliver lidt dyrt. Så tv'et må vente lidt.
__________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækkert 
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
Håber vi, ellers finder vi dig på krak og kommer forbi selv. Vi skal selvfølgelig nok tage øl og farnet brancka med, klokken 9 om morgenen that is!
|
|
|
Og så er det mig der køber koteletter og griller?  __________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu her hvor jeg snart skal ud og have nye kabler, har jeg kigget lidt på TMC. Synes deres kabler ser hammer godt ud, og så er prisen lige til at overkomme. Ville det være spild af penge? "Nogen der kan sige noget i praksis?"  Det jeg skal bruge er et kabel til brokobling, som de vidst har et af, og nogle ht kabler. Ht kabler koster vidst ca. 700 kr og det andet ved jeg ikke. Men altså det er jo bare for at prøve noget nyt i stedet for de andre kabler. Ved godt det ikke nytter så meget uden en god lydkilde, men inden for en måned eller to regner jeg med noget ordenligt. interfacelift, hvis du læser dette må du ikke svare
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay du må godt svare alligevel, får så ondt af dig 
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emil K. skrev:
Okay du må godt svare alligevel, får så ondt af dig 
|
|
|
Mit råd er : Brug penge på kilden og ikke kablerne, jeg vil væde min €%# på at du ikke kan høre forskel
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wow, det er blevet en del flottere nu, virkelig stilet, normal synes jeg jo CW'er er ret grimme, men de er nu noget pænere i den finish der. Lækkert! __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lån nogle med hjem og sammenlign med alm netkabler- Derefter kan du tage stilling til om de er det værd.
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
| Wow, det er blevet en del flottere nu, virkelig stilet, normal synes jeg jo CW'er er ret grimme, men de er nu noget pænere i den finish der. Lækkert! |
|
|
Takker  Synes også selv de er pænere i den finish, og så passer de også bedre ind i mit værelse. Og takker også for jer andres kommentarer  Jeg er glad for i kan lide det. Men jeg tror nu nok at Roky har en god pointe. Og det er nu ikke fordi pengene mangler, med min næste månedsløn får jeg råd til at udskifte både kabler og CD. Tror mere det handler om om pengene bruges fornuftigt. Men det kan jeg jo finde ud af ved at låne med hjem. Og Roky tror stadigvæk ikke du har forklaret mig hvad en A/B test er?  __________________ Det er bedre at være til grin, end det er ikke at være til noget.
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke fordi jeg ikke hører på hvad du sige, det gør jeg skam, men synes selv jeg havde en positiv oplevelse med det andet kabel jeg købte, og jeg synes det er tiden værd at fiinde ud af om det også er værd med det andet. Det ville også gøre mig selv mere tilfreds med det, men igen, hvis man ikke kan høre forskel...
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Emil K. skrev:
LouBP skrev:
| Wow, det er blevet en del flottere nu, virkelig stilet, normal synes jeg jo CW'er er ret grimme, men de er nu noget pænere i den finish der. Lækkert! |
|
|
Takker Synes også selv de er pænere i den finish, og så passer de også bedre ind i mit værelse.
Og takker også for jer andres kommentarer Jeg er glad for i kan lide det.
Men jeg tror nu nok at Roky har en god pointe. Og det er nu ikke fordi pengene mangler, med min næste månedsløn får jeg råd til at udskifte både kabler og CD. Tror mere det handler om om pengene bruges fornuftigt. Men det kan jeg jo finde ud af ved at låne med hjem.
Og Roky tror stadigvæk ikke du har forklaret mig hvad en A/B test er?
|
|
|
En A/B test er egentlig bare at prøve to forskellige ting med det samme udstyr, derved kan man se om der er lytbar forskel, og om du er villig til at betale for at få den forskel.
|
|
|
Jep lige præcis tak for det  Eks når du skal høre forskel på højtalerkabel så kan du have det ene sæt kabler i A udgangen på forstærkeren og det andet sæt i B udgangen på forstærkeren. Derved kan du temmelig hurtigt skifte mellem kabler. Det er bedst hvis du får en anden til at skifte kabler, og så skal du self høre det samme nummer ved A/B test. Gerne samme stykke af nummeret (Hedder nok A/B hvis du KAN gøre det på dvd'en) Håber det er ok forklaret?
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er det.  Kunne godt ske at jeg skulle prøve det. For evt. at se om jeg virkelig kan høre forskel, eller om det er fordi jeg vil høre forskel.
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Emil 
Hvad er det for et signalkabel du bruger? __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
Emil K. Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2008 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tara Labs Spectrum 1a
|
| Til top |
|
| |