Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 240
Sendt: 19 April 2008 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
godt at du kan få det skåret ovre ved IAI i langeskov .. Så er det iorden . Fat mod Dennis . du bliver den nye Gamut/ Peak Consult . med de ideer du har der . sådan .
Neeper han er helt bagud eftrrhånden med hans alu projekt
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
Sendt: 20 April 2008 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
ang. den snedige trykteori: kassen er jævn på ydersiden, og da al lyden ultimativt skal igennem denne også, bliver energien koncentreret igen efter at være "fortyndet" i rillerne. Såeh....
Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
Sendt: 20 April 2008 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
gx55 skrev:
Mine diy højtaler er blevet droppet i dag da jeg fandt ud af at det enne kabinet var limet forkert sammen så det var MEGET skævet og ikke stod til og rede . lige hvad der er sket hved jeg ikke.
Så er igang med 3d igen og laver en ny tråd når jeg kommer i gang igen.
Og denne tråd må siges og være død
JEg ville køre videre med dem som prototyper, du lærer meget om lyden inden næste udgage.....keep it up *S*
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
Bruger siden: 06 April 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 523
Sendt: 21 April 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
Groove skrev:
gx55 skrev:
Mine diy højtaler er blevet droppet i dag da jeg fandt ud af at det enne kabinet var limet forkert sammen så det var MEGET skævet og ikke stod til og rede . lige hvad der er sket hved jeg ikke. Så er igang med 3d igen og laver en ny tråd når jeg kommer i gang igen. Og denne tråd må siges og være død
JEg ville køre videre med dem som prototyper, du lærer meget om lyden inden næste udgage.....keep it up *S*
de var jo hellet lidt bag ud men den ene hellet 10grade meger bag ud en den anden så lyden ville blive kaste forskelit så de kan ikke bruges
Bruger siden: 06 April 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 523
Sendt: 21 April 2008 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
jazzman skrev:
ang. den snedige trykteori: kassen er jævn på <span style="font-style: italic;">ydersiden</span>, og da al lyden ultimativt skal igennem denne også, bliver energien koncentreret igen efter at være "fortyndet" i rillerne. Såeh....
det kan du have rat . men nu prøver jeg det kan jo være det virkker
Bruger siden: 25 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 33
Sendt: 24 April 2008 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
Kan være du er blevet spurgt om det før. Men hvilket program bruger du til at lave dine layout. og kan du sende filerne til et byggemarkede eller noget og få savet de stykker du kan bruge?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum