Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 16:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Kinerserfup ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 13 Februar 2008 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Tweaker skrev:

Hej Nightpuma

Takker

419 GBP (4191.68 Dkr) incl. luftpost forsendelse, der tog en uge. Ved så ikke om jeg efterfølgende for smidt noget told i nakken .

Sidder og lytter i triode mode, og den kan altså noget med musikkens allerfineste nuancer, som mine 300B SET`er ikke kan være med på. Burde vel teoretisk næsten ikke være muligt

For en forstærker til den prisen burde det ikke være mulig nej, men ikke noe er bedre end hvis du kan lide den bedre end dine quest. Så kan du jo sælge dem og købe en masse annet snacks

Spennende hvis du kommer tilbage med flere intryk når du har lyttet et stykke tid.

Asbjørn
Til top Vis Nightpuma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightpuma Besøg Nightpuma's Websted

evox
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 25 Februar 2008 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Hej Tweaker

Er der ikke snart gå'et 200 timer  Nu må vi snart ha en opdatering af lytteindtryk mm.

Har tolden haft fat i ærmet på dig, eller er du sluppet med skindet i behold ? ( hvad måtte du evt. gi' i afgift )

Den ser stadig 'fed' ud  mvh Hans

Til top Vis evox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af evox

Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007
Sendt: 25 Februar 2008 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

evox skrev:

Hej Tweaker

Er der ikke snart gå'et 200 timer  Nu må vi snart ha en opdatering af lytteindtryk mm.

Har tolden haft fat i ærmet på dig, eller er du sluppet med skindet i behold ? ( hvad måtte du evt. gi' i afgift )

Den ser stadig 'fed' ud  mvh Hans

Jeg skal nok komme med en opdatering hurtigst muligt. Fik en lille bitte toldregning. Ikke noget at snakke om.

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 Februar 2008 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

Jeg har også en kineser-rør-ib, og den spiller heller ikke som rørforstærkere gjorde i gamle dage, næh; det er en ren fryd at høre musik.

Og op i lommen med at mange moderne indspilninger nok ville lyde lidt mere a´la i studiet, såfremt de blev aflyttet via en transistor-ib. Der findes masser af guitar-fræs med Fender Stratocaster gennem Marshall forstærkere, og aldrig har det lydt bedre!

300B-trioder er da vist heller ikke det dårligste rør på denne klode, men godt at høre, at du nu er bewitched (forhekset), det er vist den mindst skadelige forhekselse man kan komme ud for!?

Venligst.

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2007
Sendt: 27 Februar 2008 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Jeg har sådan set ikke så meget at tilføje efter tilspilningen. Den er bare blevet bedre. Bedre opløsning, bedre bas osv. En af mine bekendte sagde om den: Hvor spiller den afslappet og frigjort. Det er jeg helt enig i. Jow jow, der findes nok nogle SET`er derude, der har endnu bedre opløsning, men hvis man ikke har højttalere til SET, så kommer man tæt på med Bewitchen, og overgår måske nogle SET`er. Den er bare rigtigt god

Jeg skiftede ensretterne på den. Den ene ensretter var begyndt at lave lidt "fyrværkeri", når jeg tændte. Ikke så overraskende, da de kinesiske 5Z3P ikke ligefrem er kendt for deres stabilitet (eller lydkvalitet ). Så for ikke at risikere at den stod af, og måske tog resten af forstærkeren med sig, fandt jeg et par Sylvania 5U4GB black plate, frem af skuffen. De er ikke bare bundstabile og holdbare, men de lyder også meget bedre. Så jeg kan kun anbefale, at jer med kinesere, der bruger 5Z3P, smider dem ud, og finder nogle Sylvania, der stadigvæk kan findes til meget rimelige priser.

Jeg har også prøvet at rulle lidt på indgangsrørene, men indtil nu uden større succes. Har dog sådan et par undervejs  http://www.tubeman.com/item116.htm

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes