| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har sådan set ikke så meget at tilføje efter tilspilningen. Den er bare blevet bedre. Bedre opløsning, bedre bas osv. En af mine bekendte sagde om den: Hvor spiller den afslappet og frigjort. Det er jeg helt enig i. Jow jow, der findes nok nogle SET`er derude, der har endnu bedre opløsning, men hvis man ikke har højttalere til SET, så kommer man tæt på med Bewitchen, og overgår måske nogle SET`er. Den er bare rigtigt god 
Jeg skiftede ensretterne på den. Den ene ensretter var begyndt at lave lidt "fyrværkeri", når jeg tændte. Ikke så overraskende, da de kinesiske 5Z3P ikke ligefrem er kendt for deres stabilitet (eller lydkvalitet ). Så for ikke at risikere at den stod af, og måske tog resten af forstærkeren med sig, fandt jeg et par Sylvania 5U4GB black plate, frem af skuffen. De er ikke bare bundstabile og holdbare, men de lyder også meget bedre. Så jeg kan kun anbefale, at jer med kinesere, der bruger 5Z3P, smider dem ud, og finder nogle Sylvania, der stadigvæk kan findes til meget rimelige priser.
Jeg har også prøvet at rulle lidt på indgangsrørene, men indtil nu uden større succes. Har dog sådan et par undervejs http://www.tubeman.com/item116.htm
|