| Forfatter |
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder spændende (ligesom alt andet du laver)
Men held og lykke med det!
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt at få noget konkret info 
Må man spørge hvilke kabler og stik der anvendes i denne LE serie? Jeg kan jo se at der allerede anvendes de vel bedste WBT terminaler. __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Hold da helt op, der er jo igen gang i den herinde...
Limited Edition er som navnet antyder, lavet i en begrænset mængde...
Jeg fik muligheden for at indrykke en annonce, og være med en i artikkel i Steinway & Sons Owners' Magazine, der netop er udkommet. Det er formentlig verdens mest eksklusive magazin, med 75.000 særdeles velhavende læsere... Det er kun Steinway ejere og artister der modtager denne halvårlige udgivelse.
I den forbindelse blev jeg nødt til at lave noget der var mere eksklusivt, og da jeg ikke har distribution i en stor del af de lande hvor magasinet udkommer, valgte jeg at lave denne LE version, hvor levering på kundens adresse worldwide indgår i prisen.
De får en super høj kvalitets pianolakering, og bedre kabler og stik, og der bliver kun lavet 25 sæt... That's it.
Og nej, det kan ikke blive meget bedre, men nogen vil gerne betale for at få noget som næsten ingen andre i verden har.
Sådan en annonce koster mere end en god ny bil på danske plader, så der er ingen grund til at være så sur. Meget vi gør her i denne verden er et sats, og dette er da den dyreste lotto kupon jeg har købt. Det kan gå begge veje...
Mvh Kim
|
|
|
Hejsa Kim
Siger tak for dit svar i min tråd
Og det var også det jeg ville ha at vide i denne tråd, og ikke lave pis eller sådan noget som de andre tror !
Hvilken stik og kabler vælger du så ??
Da du ellers bruger nogle dyre WBT stik - kan de næsten bliver bedere ?
Og det er ikke noget ondt ment med denne tråd - mere at jeg måske kunne lære noget !
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Hold da helt op, der er jo igen gang i den herinde...
Limited Edition er som navnet antyder, lavet i en begrænset mængde...
Jeg fik muligheden for at indrykke en annonce, og være med en i artikkel i Steinway & Sons Owners' Magazine, der netop er udkommet. Det er formentlig verdens mest eksklusive magazin, med 75.000 særdeles velhavende læsere... Det er kun Steinway ejere og artister der modtager denne halvårlige udgivelse.
I den forbindelse blev jeg nødt til at lave noget der var mere eksklusivt, og da jeg ikke har distribution i en stor del af de lande hvor magasinet udkommer, valgte jeg at lave denne LE version, hvor levering på kundens adresse worldwide indgår i prisen.
De får en super høj kvalitets pianolakering, og bedre kabler og stik, og der bliver kun lavet 25 sæt... That's it.
Og nej, det kan ikke blive meget bedre, men nogen vil gerne betale for at få noget som næsten ingen andre i verden har.
Sådan en annonce koster mere end en god ny bil på danske plader, så der er ingen grund til at være så sur. Meget vi gør her i denne verden er et sats, og dette er da den dyreste lotto kupon jeg har købt. Det kan gå begge veje...
Mvh Kim
|
|
|
Jeg synes det er virkelig fedt det du gør... Har desværre ikke selv råd til et sæt af dine højttalere, men jeg synes det er vildt at du tør gøre det du gør...
Held og lykke med det hele 
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da noget af et sats med de Steinway ejere der!
Mon ikke de savler mere over sådan et sæt :
Men alt muligt held og lykke herfra! Altid fedt med noget helt specielt hifi!
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
Du er igen ude med riven, Bing. Det er som om du udelukkende sidder på lur og napper alle muligheder for at komme til at lave en "møgtråd" som den her, eksempelvis, hvor du kan komme af med trælse sidebemærkninger, sarkasme, ironi, m.v. Og du skyder jo bredt, også på "den anden side" hvor flere oplever dit fokus. Måske du skulle jobbe lidt for EkstraBladet? Der går de ikke af vejen for en halv historie der ikke holder vand, og at det går ud over nogen, betyder intet for dem...
Det er utroligt som du gentager det mønster og jeg kan da kun håbe på man kan få en advarsel for at sætte en fælde op som du gør her. En tråd som denne er nærmest bestemt til at gå galt. Oplægget er så tykt og ensidigt at det ophidser en del, som så kammer over og så får DE en advarsel.
Det er ikke fair. Du skulle have en til, Bing, for at lægge lokkemad med gift ud på forum.
|
|
|
Det var da er ? indlæg.
De laver da LE indefor alt.
Ellers kan man lave sin egen.
Lokkemad nej du sådan tro jeg slet ikke King tænker, måske tænker du sådan men lad det ikke gå udover ham.
Kim bare giv den gas.
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Men alt muligt held og lykke herfra! Altid fedt med noget helt specielt hifi!  |
|
|
Ej, lad os lige få den med - HVAD koster disse speakere ? Altså "kun" højttalerne ?? 
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 17 Februar 2008 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltny skrev:
Sjoenne skrev:
Men alt muligt held og lykke herfra! Altid fedt med noget helt specielt hifi!  |
|
|
Ej, lad os lige få den med - HVAD koster disse speakere ? Altså "kun" højttalerne ?? 
|
|
|
Ca en million med forstærkere.
MVH
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9420
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 06:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der slet ikke nogen der genkender hjulet i midten.
Hint: Det er dansk
|
| Til top |
|
| |
SMAJ Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 07:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
og hvis jeg siger tikt
så tænker du på tact?
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
SMAJ skrev:
og hvis jeg siger tikt
så tænker du på tact? |
|
|
Øhh-... nu er det jo altså Lyngdorf som laver hele molevitten i samarbejde med Steinway!
|
| Til top |
|
| |
SMAJ Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Troede ikke du var klar over at det ikke var et Steinway produkt, men et Lyngdorf produkt og tror du virkelig selv på det er guld-glimmer som er forskellen.
|
| Til top |
|
| |
SMAJ Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ... gør du ikke?
De kan jo ikke ligge inde med mere viden end de har i forvejen .....det skulle da lige være at de har set lyset sammen med Steinway... eller gemmer det bedste til sidst
Men når BOSENDORFER som normalt laver klaver har slået sig på højttalere ... ja så må man jo ikke stå tilbage hos Steinway
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim,
Hvad får dig til at tro at dine speakere er 25.000 euro værd for en kunde med pianolak, bedre kabler m.m. ?? Jeg er bange for at du igen har brændt nallerne i markedsføring, da man kun som kendt brand, kan lave de stunts, få kender dit brand så dit stunt er selvmål hvis du spørg mig.
Hvis du får solgt 25 sæt inden 2008, så gir jeg en tur i en sort db9 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
Kim,
Hvad får dig til at tro at dine speakere er 25.000 euro værd for en kunde med pianolak, bedre kabler m.m. ?? Jeg er bange for at du igen har brændt nallerne i markedsføring, da man kun som kendt brand, kan lave de stunts, få kender dit brand så dit stunt er selvmål hvis du spørg mig.
|
|
|
Måske er der noget du ikke ved.
25000eur er da ikke noget.
Jeg tro mere den lave pris i det blad kan være et problem.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
ctacta skrev:
|
Kim,
|
|
|
|
|
|
Der gir jeg dig fuldstændig ret, men man kan ikke forøge prisen på et ukendt produkt, der kun er forbedret på kabling og pianolak og så gange med en faktor 4,675 overfor Steinway kunder.
Perfection One koster 40K herhjemme, 25K Euro er 187K.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
Kim,
|
|
|
Hej Christian
Du er altså bare en large person! Skægt, de folk jeg kender der har mange penge, er kloge nok til ikke at prale med det...
Jeg ved fra flere i branchen, at du som her praler med du har en Aston Martin DB9... Der er bare ikke nogen der har set den, ligesom der heller aldrig er nogen der nåede at opleve den hjemmebif med med 5 stk B&W Nautilus 802 du oplyste du havde... Faktisk blev du dengang så pige-sur da folk forspurgte på billeder af dit setup, at du blev væk fra forum i et halvt år...
Eller var det fordi folk var så frække at påstå, at dine DIY højttalere du jo naturligvis selv havde lavet, var 100 % identisk med den Kina højttaler som Hi-Fi Klubben køber og sætter deres Argon klistermærke på...
Jeg siger ikke du er en varmluftballon, men indtil der kommer nogen konkrete beviser på bordet, så kunne det altså godt se sådan ud...
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
jensen skrev:
ctacta skrev:
|
Kim,
|
|
|
|
|
|
Der gir jeg dig fuldstændig ret, men man kan ikke forøge prisen på et ukendt produkt, der kun er forbedret på kabling og pianolak og så gange med en faktor 4,675 overfor Steinway kunder.
Perfection One koster 40K herhjemme, 25K Euro er 187K.
|
|
|
Det er ikke korrekt.
40.000,- var min danske intro pris, identisk med min eksport pris... Prisen herhjemme er 82.000,- som i resten af norden... I USA og Canada koster de US$ 20.000, med Pianolak koster de US$ 22.000.
Forresten så har jeg aldrig officielt oplyst nogen priser på LE versionen, så hvor har du de 25.000 Euro fra?
|
| Til top |
|
| |
BasHunter Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 96
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan godt se det er eksklusivt....Man betaler nærmest kun for udseendet.
Men selvfølgelig, når pengene ruller derud af bliver det hele så ligegyldigt. Det hele bliver bare en stor gentagelse... ...næ du, vil man have noget eksklusivt bør man lave noget DIY....hold da helt op det bliver eksklusivt.
Men en højttaler uden dybbas er som en glæde uden fornøjelse. __________________ Ingen Diskant, tak
|
| Til top |
|
| |