Emne: Neeper HTer ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan vi andre der har fokus på produktet, ikke få lidt mere information om denne Limited Edition model. Kan der laves et link til den omtalte reklame, hvilke kabler og stik anvendes der, og er det muligt at kigge forbi og se/opleve en live 
__________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim, du må have fået noget helt galt i halsen, jeg har ikke en db9'er, men som mange andre drømmer jeg om, og får den også en dag. Så jeg ved ikke hvem du hentyder til eller hvad det er for en vandrehistorie du brygger videre på?? Men jeg kan godt arrangere en tur i en sort db9'er indreg. på danske plader, så mit tilbud står ved magt. Der er mange der har oplevet 802'erne i mit htpc hometheater i Struer og da jeg boede i Farum, så igen Kim, jeg aner ganske enkelt ikke hvad du snakker om? Måske du føler du kan bidrage med noget, men jeg må desværre skuffe dig.
Min alu-rørs speaker "døde" da den gik for tæt på beolab 6000 og da Kim Bo Hansen (chefjurist hos B&O) fik navlet hifiklubben i fogedretten så Argo'en blev trukket tilbage i dens daværende design. Tråden gad jeg ikke fortsætte da den som mange andre endte med mudderkastning og løse påstande, det blir man træt af, og får intet ud af. Præcis som da du påstod at min nye DYI speaker er en kopi af din Neeper Perfection One Aldrig har jeg oplevet noget så tosset og vanvittigt. Jeg har desværre svært ved at tage dig seriøst Kim.
Denne tråd er dog håndgribelig, idet der stilles spørgsmålstegn ved dine egne ord og markedsføring, den perfekte højttaler der nu er blevet endnu mere perfekt, og som også i prissætning er steget ganske voldsomt. Jeg var af den opfattelse at prisen var 40K herhjemme, men ok, så siger vi dobbelt op, men så spørg jeg, er pianolak og sølvkabler virkelig så kostbart? Eller er det prestigeeffekten pga den begrænsede serie på 25 stk. der skal lokke folk til butikken?
LE prissætningen står i Steinway magasinet, der står 25.000 Euro for et sæt, det må du jo vide da du selv har indrykket annoncen ikke sandt?
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal jeg uploade annoncen som pdf fil? Du sendte mig selv en kopi af den Kim, det har du måske glemt?
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
Kim, du må have fået noget helt galt i halsen, jeg har ikke en db9'er, men som mange andre drømmer jeg om, og får den også en dag. Så jeg ved ikke hvem du hentyder til eller hvad det er for en vandrehistorie du brygger videre på?? Men jeg kan godt arrangere en tur i en sort db9'er indreg. på danske plader, så mit tilbud står ved magt. Der er mange der har oplevet 802'erne i mit htpc hometheater i Struer og da jeg boede i Farum, så igen Kim, jeg aner ganske enkelt ikke hvad du snakker om? Måske du føler du kan bidrage med noget, men jeg må desværre skuffe dig.
Min alu-rørs speaker "døde" da den gik for tæt på beolab 6000 og da Kim Bo Hansen (chefjurist hos B&O) fik navlet hifiklubben i fogedretten så Argo'en blev trukket tilbage i dens daværende design. Tråden gad jeg ikke fortsætte da den som mange andre endte med mudderkastning og løse påstande, det blir man træt af, og får intet ud af. Præcis som da du påstod at min nye DYI speaker er en kopi af din Neeper Perfection One Aldrig har jeg oplevet noget så tosset og vanvittigt. Jeg har desværre svært ved at tage dig seriøst Kim.
Denne tråd er dog håndgribelig, idet der stilles spørgsmålstegn ved dine egne ord og markedsføring, den perfekte højttaler der nu er blevet endnu mere perfekt, og som også i prissætning er steget ganske voldsomt. Jeg var af den opfattelse at prisen var 40K herhjemme, men ok, så siger vi dobbelt op, men så spørg jeg, er pianolak og sølvkabler virkelig så kostbart? Eller er det prestigeeffekten pga den begrænsede serie på 25 stk. der skal lokke folk til butikken?
LE prissætningen står i Steinway magasinet, der står 25.000 Euro for et sæt, det må du jo vide da du selv har indrykket annoncen ikke sandt?
|
|
|
Hej Christian
Jo, jeg har selv indrykket annoncen. Jeg sidder med Steinway Magazinet her foran mig, og der er ikke nævnt nogen pris...
Så hvor har du den så fra?
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Skal jeg uploade annoncen som pdf fil? Du sendte mig selv en kopi af den Kim, det har du måske glemt?  |
|
|
Nå ja, men så prøv at læse den igen, og det er du da forresten velkommen til!
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Det er da noget af et sats med de Steinway ejere der!
Mon ikke de savler mere over sådan et sæt :
|
|
|
Det ved jeg da snart ikke:

|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
ctacta skrev:
Skal jeg uploade annoncen som pdf fil? Du sendte mig selv en kopi af den Kim, det har du måske glemt?  |
|
|
|
|
|
Ups, jeg huskede forkert, det undskylder jeg mange gange, sorry! Prissætningen har jeg direkte fra dig i email hvor du skrev:
Jeg er lige kommet hjem fra CES, som besøgende, havde desværre ikke mine højttalere med. Der er flere hundrede højttaler producenter, og de eneste der har noget på samme kvalitets niveau som mine er Avalon og Sonus Faber. Og begge tror jeg da nok jeg ville kunne drille lidt, hvis folk vidste mit produkt eksistere.
Jeg har pt. ikke nogen amerikansk distributør, så jeg valgte at bruge et 5 cifferet beløb på at indrykke en annonce i Steinway & Sons Owners’ Magazine, i stedet for at udstille på CES. Om det er det rigtige valg, ved jeg ikke, men den vedhæftede annonce bliver ligenu set af 75.000 mennesker der har mange penge, og som er interesseret i musik og god kvalitet. Der er annoncer for Rolls Royce, Rolex osv, og så lige mine højttalere. Jeg har haft super prof mennesker til at ta’ billeder, tekst og layout, og jeg bliver også nævnt i an artikkel om super High End hvor der også kommer et super billede i.
Såå, nu må vi se om den giver noget... Der bliver lavet en Limited Edition, og jeg levere dem på kundens adresse world wide. Pris Euro 25.000 sæt, og der bliver kun lavet 25 sæt. Der ville jo lige mange doble profiten, og sikre fremtiden for firmaet.
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
Sjoenne skrev:
Det er da noget af et sats med de Steinway ejere der! Mon ikke de savler mere over sådan et sæt :  |
|
|

|
|
|
SMUKT!
|
| Til top |
|
| |
Clapton Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Total overfede og lækre højttalere!
Gad godt være en af de lykkelige ejere! __________________ Did they get you to trade
Your heros for ghosts
Hot ashes for trees
Hot air for a cool breeze
Cold comfort for change
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot! Så blev der også lige postet internt mail!
Så er vi næsten nået op på børnehave niveau med denne tråd...
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Neeper skrev:
ctacta skrev:
|
|
|
|
|
Ups, jeg huskede forkert, det undskylder jeg mange gange, sorry! Prissætningen har jeg direkte fra dig i email hvor du skrev:
Jeg er lige kommet hjem fra CES, som besøgende, havde desværre ikke mine højttalere med. Der er flere hundrede højttaler producenter, og de eneste der har noget på samme kvalitets niveau som mine er Avalon og Sonus Faber. Og begge tror jeg da nok jeg ville kunne drille lidt, hvis folk vidste mit produkt eksistere.
Jeg har pt. ikke nogen amerikansk distributør, så jeg valgte at bruge et 5 cifferet beløb på at indrykke en annonce i Steinway & Sons Owners’ Magazine, i stedet for at udstille på CES. Om det er det rigtige valg, ved jeg ikke, men den vedhæftede annonce bliver ligenu set af 75.000 mennesker der har mange penge, og som er interesseret i musik og god kvalitet. Der er annoncer for Rolls Royce, Rolex osv, og så lige mine højttalere. Jeg har haft super prof mennesker til at ta’ billeder, tekst og layout, og jeg bliver også nævnt i an artikkel om super High End hvor der også kommer et super billede i.
Såå, nu må vi se om den giver noget... Der bliver lavet en Limited Edition, og jeg levere dem på kundens adresse world wide. Pris Euro 25.000 sæt, og der bliver kun lavet 25 sæt. Der ville jo lige mange doble profiten, og sikre fremtiden for firmaet.
|
|
|
Nu er jeg jo ikke jura ekspert, men må man godt offentliggøre en privat mail man har modtaget..?
Nogen der ved det?
|
| Til top |
|
| |
1967Henrik Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Det er nok noget af det smukkeste jeg længe har set, næsten som da jeg så Sonus faber første gang..
Held og lykke med salget. De skal nok blive solgt.
Til Neeper og ctacta: STOP nu den mudderkastning, I kan vist bare ikke lide hinanden 
mvh
Henrik __________________ Pioneer 50" 508 (ISF kalibreret), Pathos Logos, Copland CDA-266, Sonus Faber Concertino Domus, JMLab SW 800, Sony BDP-S300, Sony RDR-HXD1070. Div kabler
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim, du spurgte selv hvor jeg havde det fra, så du fik svar på dit spørgsmål, og der er intet æreskrænkende eller andet i din email, jeg huskede forkert og har undskyldt, det stod ikke i annoncen men i mailen til mig.
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Neeper skrev:
ctacta skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg har et par gange blevet paf, over dig og din moral ctacta.Efter dettet er der intet der kan overraske fra din side.
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
Sjoenne skrev:
Det er da noget af et sats med de Steinway ejere der!
Mon ikke de savler mere over sådan et sæt :
|
|
|

|
|
|
Der er da INTET prestige i de Neeper højttalere............. Se lige billed et......... og så billed 2.
Ja der er stor forskel, men de Neeperhøjttalere er da havnet i et helt forkert "blad".
Men ok, ambitionsniveauet fejler ihvertfald ikke noget 
I den sammenhæng her (disse 2 billeder), der er Neeperspeakerne jo bare et sæt dybt kedelige 2½-vejs gulvhøjttalere til en alt for høj pris.
Selv CTACTA´s højttalere ville begå sig bedre i dette "blad".  
Mon man skulle sætte sin DIY effektforstærker fra SMART KIT i TRÆ, i en annonce i Beverly Hills til en små 30-40.000,-  
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
ctacta skrev:
Neeper skrev:
ctacta skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu er jeg jo ikke jura ekspert, men må man godt offentliggøre en privat mail man har modtaget..?
Nogen der ved det?
|
|
|
Jeg ville tjekke det. ctacta giver ellers udtryk for at man bør holde sig meget nøje til dansk lov og ret i andre sammenhænge. Måske han blot er af den opfattelse at han ikke selv er indbefattet af disse. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim er hjertlig velkommen og jeg vil ligeledes opfordre ham til at checke det. Oplysningerne er fremsat efter opfordring fra Kim.
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
ctacta skrev:
|
|
|
|
|
Hvis det er det her du hentyder til, så bliver DU ctacta bedt om at genlæse den.
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
Neeper skrev:
ctacta skrev:
|
|
|
|
|
Hvis det er det her du hentyder til, så bliver DU ctacta bedt om at genlæse den.
|
|
|
Har han jo gjort.............. og undskyldt (Det skal man lige huske... ikke mange undskylder på forum)
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
Neeper skrev:
ctacta skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg kan både læse og forstå, hvis du læser 4. indlæg i denne tråd (samme side) så skriver Kim:
"Så hvor har du den så fra?"
Og Kim fik et behørigt svar. Men jeg skal finde mig i Kim's røverhistorier om det ene og det andet, ak ja, der er forskel på folk.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|