Emne: Neeper HTer ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Chr. R. skrev:
|
Trist at opleve en tråd hvor man i den grad har fokus på alt andet end produktet. At vi tilmed oplever ikke at få svar på vores spørgsmål om produktet, gør at jeg nu trækker mig for den videre "debat" i denne tråd.

|
|
|
Jeg gir dig ret, men her er hvad der står i Steinway magazinet om speakeren:
An End to Compromise
THE WORLD’S FINEST LOUDSPEAKERS – SINCE 2007
PERFECTION ONE │
It is one of the wonders of nature that a perfectly formed, lustrous pearl is born out of persistent irritation by the tiniest grain of sand. After many
months or even years, an immaculate natural gem is created by a living organism. The Neeper Acoustics Perfection One loudspeaker system has had a similar genesis.
Arising out of its creator’s pervasive dissatisfaction with the emotional disconnect between existing audio technology and the heart and soul of the music which it attempts
to interpret, the Perfection One is born of one man’s unwavering vision and inventive drive. An immaculate natural gem, indeed. After two decades in the audio fi eld,
Mr. Kim Neeper Rasmussen took a leap of faith, confi dent that his own uncompromising perfectionism would resonate with like-minded individualists who share his love of
music and appreciation of fi ne hand-crafted furniture. Inspired by the faultless “form follows function” engineering of the Aston Martin, Perfection One is designed and
built entirely in Denmark – employing specially developed custom components and select Danish drive units. There is quite literally nothing like it to be found anywhere
in the world. The exquisitely sculpted enclosures are entirely asymmetrical, an ideal acoustical shape with sensuous curves that make a striking, timeless design statement.
During 2008, an exclusive limited edition of the Neeper Acoustics Perfection One will be made available. Only 25 pairs will be built, incorporating premium components such as pure silver
connectors and wiring and setting new standards for stunningly beautiful high gloss piano lacquer fi nish. The system will be delivered direct to the owner anywhere in the world where
Mr. Neeper will personally supervise installation and optimization to ensure total satisfaction. For further information on this unique opportunity, please contact www.neeper-acoustics.com
Copyright © 2008 Neeper Acoustics
|
|
|
Bemærk venligst: Copyright © 2008 Neeper Acoustics
Jeg har givet dig lov til at vise annoncen, ikke at kopiere min tekst!
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
ctacta skrev:
|
Kære Kim, jeg tror hverken kongruens har en velo eller undertegnede en db9'er lær at skelne mellem tale og skriveform når tråde vælter og som du desværre selv er verdensmester i, her som på hifi-og-musik.
Og, den mail jeg har fra Kim er en officiel mail fra hans firma til mig, vi er hverken kærester, venner eller andet, så jeg er i min fulde ret til at offentliggøre indholdet når Kim pænt spørg hvor jeg så har prissætningen fra.
|
|
|
Igen godt forsøg på at tale uden om... Men som sagt, en del i branchen kan ikke forstå de aldrig har set den Aston Martin DB9 du går og fortæller du har...
Ved du hvad Christian, jeg tror desværre du er en drømmer, måske virkeligheden en dag indhenter dig... Man kan jo kun håbe...
Mvh Kim
|
|
|
Kim, jeg aner ikke hvad du snakker om, er det en legende du har gang i? Og hvad om du behørigt undskylder for alle dine øvrige påstande, om tyveri, kopiering m.m. Jeg drømmer ikke, kun om natten Dream on Kim, håber at Lokalbanken støtter dig hele 2008.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Jeg har givet dig lov til at vise annoncen, ikke at kopiere min tekst!
|
|
|
Så sagsøg mig Kim, men find lige en advokat der har læst citatretten inden fråden vælter ned over dommerens skrivebord 
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
ctacta skrev:
|
Kære Kim, jeg tror hverken kongruens har en velo eller undertegnede en db9'er lær at skelne mellem tale og skriveform når tråde vælter og som du desværre selv er verdensmester i, her som på hifi-og-musik.
Og, den mail jeg har fra Kim er en officiel mail fra hans firma til mig, vi er hverken kærester, venner eller andet, så jeg er i min fulde ret til at offentliggøre indholdet når Kim pænt spørg hvor jeg så har prissætningen fra.
|
|
|
Igen godt forsøg på at tale uden om... Men som sagt, en del i branchen kan ikke forstå de aldrig har set den Aston Martin DB9 du går og fortæller du har...
NEEPER..... Find noget andet at "hænge" folk op på.......... om der er en DB9 eller ej, er da skideligegyldigt. Noget man kan ta fat i er, at mange synes dine ambitioner og priser er skruet sindsygt højt op --- FOR højt op. At man leger og drømmer om en FED bil, er noget andet end at tro man har GULDET.... Og vil forbedre det til............... hmm, GULD ???? med en merpris på X 4
Ved du hvad Christian, jeg tror desværre du er en drømmer, måske virkeligheden en dag indhenter dig... Man kan jo kun håbe...
Her er drømmeren vist dig KIM.
Mvh Kim |
|
|
|
| Til top |
|
| |
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
ctacta skrev:
Chr. R. skrev:
|
Trist at opleve en tråd hvor man i den grad har fokus på alt andet end produktet. At vi tilmed oplever ikke at få svar på vores spørgsmål om produktet, gør at jeg nu trækker mig for den videre "debat" i denne tråd.

|
|
|
Jeg gir dig ret, men her er hvad der står i Steinway magazinet om speakeren:
An End to Compromise
THE WORLD’S FINEST LOUDSPEAKERS – SINCE 2007
PERFECTION ONE │
It is one of the wonders of nature that a perfectly formed, lustrous pearl is born out of persistent irritation by the tiniest grain of sand. After many
months or even years, an immaculate natural gem is created by a living organism. The Neeper Acoustics Perfection One loudspeaker system has had a similar genesis.
Arising out of its creator’s pervasive dissatisfaction with the emotional disconnect between existing audio technology and the heart and soul of the music which it attempts
to interpret, the Perfection One is born of one man’s unwavering vision and inventive drive. An immaculate natural gem, indeed. After two decades in the audio fi eld,
Mr. Kim Neeper Rasmussen took a leap of faith, confi dent that his own uncompromising perfectionism would resonate with like-minded individualists who share his love of
music and appreciation of fi ne hand-crafted furniture. Inspired by the faultless “form follows function” engineering of the Aston Martin, Perfection One is designed and
built entirely in Denmark – employing specially developed custom components and select Danish drive units. There is quite literally nothing like it to be found anywhere
in the world. The exquisitely sculpted enclosures are entirely asymmetrical, an ideal acoustical shape with sensuous curves that make a striking, timeless design statement.
During 2008, an exclusive limited edition of the Neeper Acoustics Perfection One will be made available. Only 25 pairs will be built, incorporating premium components such as pure silver
connectors and wiring and setting new standards for stunningly beautiful high gloss piano lacquer fi nish. The system will be delivered direct to the owner anywhere in the world where
Mr. Neeper will personally supervise installation and optimization to ensure total satisfaction. For further information on this unique opportunity, please contact www.neeper-acoustics.com
Copyright © 2008 Neeper Acoustics
|
|
|
Jeg har givet dig lov til at vise annoncen, ikke at kopiere min tekst! |
|
|
Nøj, der må være nogle der hat ØMME tæer.............. Af at gå i så små sko
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg trækker mig, mine DIY speakere kalder, vil ned og fræse lidt alu inden det bliver for sent. Og Kim, bliv nu ikke for sent oppe, der er også en arbejdsdag imorgen herinde
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
Chr. R. skrev:
|

|
|
|
Hej Chr. R.
Tråden drejer sig desværre ikke om noget produkt, men en personhetz fra nogen smålige mennesker der har ondt i Jante Loven...
Mvh Kim
|
|
|
Det er mig som har lavet denne tråd og har også skrevet til dig Kim
Håber ikke det er mig du mener ( personhetz fra nogen smålige mennesker der har ondt i Jante Loven ) jeg har fået et svar og er ikke med i denne tråd mere !
Ps... syntes vi skal stoppe her
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Neeper skrev:
ctacta skrev:
Skal jeg uploade annoncen som pdf fil? Du sendte mig selv en kopi af den Kim, det har du måske glemt?  |
|
|
Nå ja, men så prøv at læse den igen, og det er du da forresten velkommen til!
|
|
|
Ups, jeg huskede forkert, det undskylder jeg mange gange, sorry! Prissætningen har jeg direkte fra dig i email hvor du skrev:
Jeg er lige kommet hjem fra CES, som besøgende, havde desværre ikke mine højttalere med. Der er flere hundrede højttaler producenter, og de eneste der har noget på samme kvalitets niveau som mine er Avalon og Sonus Faber. Og begge tror jeg da nok jeg ville kunne drille lidt, hvis folk vidste mit produkt eksistere.
Jeg har pt. ikke nogen amerikansk distributør, så jeg valgte at bruge et 5 cifferet beløb på at indrykke en annonce i Steinway & Sons Owners’ Magazine, i stedet for at udstille på CES. Om det er det rigtige valg, ved jeg ikke, men den vedhæftede annonce bliver ligenu set af 75.000 mennesker der har mange penge, og som er interesseret i musik og god kvalitet. Der er annoncer for Rolls Royce, Rolex osv, og så lige mine højttalere. Jeg har haft super prof mennesker til at ta’ billeder, tekst og layout, og jeg bliver også nævnt i an artikkel om super High End hvor der også kommer et super billede i.
Såå, nu må vi se om den giver noget... Der bliver lavet en Limited Edition, og jeg levere dem på kundens adresse world wide. Pris Euro 25.000 sæt, og der bliver kun lavet 25 sæt. Der ville jo lige mange doble profiten, og sikre fremtiden for firmaet.
|
|
|
fy fy ikke pænt gjort.
Drille AVALON HM, så skal man stå op noget før og nok til at bruge andre enheder.
SF er jeg med på dem kan alle drille, SF er jo ikke SF mere, den tid er over.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltny skrev:
Neeper skrev:
ctacta skrev:
|
|
|
|
NEEPER..... Find noget andet at "hænge" folk op på.......... om der er en DB9 eller ej, er da skideligegyldigt. Noget man kan ta fat i er, at mange synes dine ambitioner og priser er skruet sindsygt højt op --- FOR højt op. At man leger og drømmer om en FED bil, er noget andet end at tro man har GULDET.... Og vil forbedre det til............... hmm, GULD ???? med en merpris på X 4
Her er drømmeren vist dig KIM.
Mvh Kim
|
|
|
|
|
|
Hej heltny
Hvorfor svarer du på indlæg skrevet til ctacta..? Er du hans alter ego?
Faktum er at Christian påstår en helt masse, men sjældent kan dokumentere noget af det... Det sætter jo personens troværdighed over styr...
Det er tydeligt du prøver at hjælpe Christian her, men jeg tror du gør ham en bjørne tjeneste...
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 18 Februar 2008 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så blev der råbt hooooldt på Rød-stue.
Sørgeligt at branchen endnu engang vælter sig i mudder på HIFI4ALL.DK's debat forum. Vi lægger som så mange gange før ikke spalteplads til noget sådant.
Tråden lukkes!
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|