| Forfatter |
|
xiuxiu Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 225
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
eller TC skulle ha besvaret den henvendelse og så var sagen måske aldrig endt hvor den er __________________ Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG
April Stello AI500
Logitech Squeezebox Touch
Yamaha YSP-2200
Audiotrak Prodigy Cube
Sennheiser 580
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
xiuxiu skrev:
eller TC skulle ha besvaret den henvendelse og så var sagen måske aldrig endt hvor den er  |
|
|
der ramte du sgu da sagen og hele ideen med denne post lige i r....  
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan man udlede af denne sag at Tapeconnection konsekvent ikke vil følge Forbrugerklagenævnets afgørelse? Hvis Tapeconnection lader en sag gå til forbrugerklagenævnet, må man vel antage at det er fordi de mener at have ret og kunden dermed uret. Følgelig vil Tapeconnection altid være uenig i en afgørelse der går dem imod. Og som jeg læser Tapeconnectionfolkenes indlæg i denne tråd, vil de aldrig følge en afgørelse der er forkert. Dette må så nødvendigvis betyde at de aldrig vil følge en afgørelse der går dem imod, da de jo må mene at afgørelsen er forkert!
Personligt synes jeg det er helt fint at klovnen selvfølgelig ikke får sine penge tilbage efter at ha' voldtaget et par fine højttalere.
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimC skrev:
|
Kan man udlede af denne sag at Tapeconnection konsekvent ikke vil følge Forbrugerklagenævnets afgørelse? Hvis Tapeconnection lader en sag gå til forbrugerklagenævnet, må man vel antage at det er fordi de mener at have ret og kunden dermed uret. Følgelig vil Tapeconnection altid være uenig i en afgørelse der går dem imod. Og som jeg læser Tapeconnectionfolkenes indlæg i denne tråd, vil de aldrig følge en afgørelse der er forkert. Dette må så nødvendigvis betyde at de aldrig vil følge en afgørelse der går dem imod, da de jo må mene at afgørelsen er forkert!
Personligt synes jeg det er helt fint at klovnen selvfølgelig ikke får sine penge tilbage efter at ha' voldtaget et par fine højttalere.
|
|
|
Vi "lader" ikke sagen gå til klagenævnet. Det gør kunden. Og hvorvidt vi aldrig vil følge sådanne afgørelser kan jeg ikke svare dig på. Der er simpelhten for mange variable der gør at hver enkelt sag må vurderes for sig. I denne sag er det dog efter vores mening så grotesk at vi ikke vil finde os i at blive behandlet på den måde. Det der er sket her er at blåstemple at forbrugeren kan gøre lige hvad han vil og stadig få det lavet under garantien. Der må simpelthen være grænser. Og her har vi nået min.
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
kimC skrev:
|
|
|
|
Vi "lader" ikke sagen gå til klagenævnet. Det gør kunden. Og hvorvidt vi aldrig vil følge sådanne afgørelser kan jeg ikke svare dig på. Der er simpelhten for mange variable der gør at hver enkelt sag må vurderes for sig. I denne sag er det dog efter vores mening så grotesk at vi ikke vil finde os i at blive behandlet på den måde. Det der er sket her er at blåstemple at forbrugeren kan gøre lige hvad han vil og stadig få det lavet under garantien. Der må simpelthen være grænser. Og her har vi nået min.
|
|
|
denne udtalelse beviser endeligt hvad TC's holdning til forbrugerklagenævnet er. det må stå klart for enhver forbruger at man skal holde sig langt væk fra det sted....
|
| Til top |
|
| |
Sandal Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
| Det der er sket her er at blåstemple at forbrugeren kan gøre lige hvad han vil og stadig få det lavet under garantien. Der må simpelthen være grænser. |
|
|
Det er der også, og TC kan endda helt selv fastsætte dem, men det har TC åbenbart ikke ønsket, hvorved de også bryder markedsføringsloven, som dokumenteret på forrige side. __________________ Stud. Jur. (Kandidatuddannelsen) - Aarhus Universitet
Juridisk Rådgiver - Forbrugerrådgivningen Århus
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
|
denne udtalelse beviser endeligt hvad TC's holdning til forbrugerklagenævnet er. det må stå klart for enhver forbruger at man skal holde sig langt væk fra det sted....
|
|
|
Kære Edwoth
Jeg håber at du på et tidspunkt finder noget spændende og givende at bruge din tid på. Det er virkelig oplevelser med kunder som dig der kan gøre at man kan få en dårlig dag. Og du skal ikke påstå at din hensigt med denne tråd ikke er en smæde kampagne.
Jeg gider snart ikke diskutere mere med dig. Få dig venligst en hobby der ikke involverer TC eller mig.
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
|
|
|
|
Kære Edwoth
Jeg håber at du på et tidspunkt finder noget spændende og givende at bruge din tid på. Det er virkelig oplevelser med kunder som dig der kan gøre at man kan få en dårlig dag. Og du skal ikke påstå at din hensigt med denne tråd ikke er en smæde kampagne.
Jeg gider snart ikke diskutere mere med dig. Få dig venligst en hobby der ikke involverer TC eller mig.
|
|
|
Du er da frit stillet til at lade være med at deltage i debatten.
Men lige så fri du er til at lade være med at deltage i debatten, lige så fri er jeg til at debattere forbrugerrettigheder, forbrugerklagenævnet osv, også der hvor i er nævnt. Selv om i jo har givet udtryk for andet...
Så længe i behandler købeloven og forbrugernes rettigheder på den måde i gør, så længe vil jeg også henvise til pressemeddelelser osv. om jer.
Igen: det er ikke mig, der er kommet på forbrugerstyrelsens firmatjek, det er jer. Og i er selv skyldige i det. Og det mener jeg stadig andre forbrugere har krav på at vide. Og det er jo også derfor firmatjek er oprettet.
|
| Til top |
|
| |
xiuxiu Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 225
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
men jeg forstår heller ikk hvorfor TC ikk bare har betalt de penge til kunden og betragte dem som lærepenge og så huske til næste gang at følge de juridiske spilleregler der nu engang er lavet. nu kan det hele ende i langdrag med tab af kunder og dermed penge til følge, hvilke jeg heller ikk tror de er intereseret i. det hander jo også om at tænke fremadretet...også selvom kunden har voldtaget et par fantastisk højttalere
__________________ Mvh Thomas
Vienna Acoustics BBG
April Stello AI500
Logitech Squeezebox Touch
Yamaha YSP-2200
Audiotrak Prodigy Cube
Sennheiser 580
|
| Til top |
|
| |
marlowe Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 54
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sandal skrev:
marlowe skrev:
| Kunne du præcisere hvor i forarbejderne du finder citatet? |
|
|
Jeg har henvist til det forkerte sted - undskylder. Det citat er taget fra forbrugerombudsmandens retningslinjer (som jeg også henviste til tidligere), punktet omkring "garantier og reklamationsret", 3. afsnit.
|
|
|
Helt i orden. Det er muligt, at du (og forbrugerombudsmanden) har ret med hensyn til bevisbyrden, når der er givet en garanti, jeg ved det ikke. Jeg vil ikke forfølge det yderligere.
Derimod er jeg stadig ikke enig med hensyn til, om en udvidelse af reklamationsretten med 1 år er en væsentlig forbedring af retsstillingen. Det er det efter min opfattelse. Synes du virkelig ikke, at du er væsentligt bedre stillet, hvis du har 3 frem for kun 2 års reklamationsret (på et produkt med en normal levetid på mere end 2 år; ellers er det jo ligegyldigt)?
Endelig er jeg ikke helt enig med dig i, at det er helt ligegyldigt, hvor usandsynligt det er, at fejlen skyldes forbrugerens forkerte betjening ctr. en fabrikationssfejl. (Dit svar til Kasper på s. 9)
For det første: Et er, hvad bevisbyrderegler fører til. Noget andet er, at det er bedre at træffe en afgørelse, der ikke blot er "efter bogen", men som man også tror er rigtig end en, hvor man på grund af bevisbyrderegler er tvunget til det modsatte. I den sidste situation bør man særligt nøje overveje, om den løsning man er nået frem til nu er den rigtige, eller om det er muligt at nå til et andet resultat.
For det andet - og denne bemærkning er også til Kasper: Når Sandal giver udtryk for, at det er ligemeget, om han har forstand på højtalere, er det både rigtigt og forkert. Som jurist må han holde sig til, hvad sagkyndige siger om emnet. En sådan har jo udtalt sig i sagen, og hvis der føres retssag, kan man afholde syn og skøn, hvor en fagmand kan se på højtaleren. Så kan og må man som jurist normalt lægge hans udsagn til grund. Men hvis man skal træffe en rigtig afgørelse, skal man selvfølgelig kende faktum. Så hvis man ingen sagkyndig har at spørge, må man selv undersøge sagen (medmindre man er dommer).
Anyway: Diskussionen stopper her for mit vedkommende, i hvert fald for i aften, men det har været hyggeligt!
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes nu også det er bekymrende med den holdning som åbenbart er udbredt blandt branchemedlemerne der skriver indlæg her.
Jeg har da ihvertfald fået luget godt ud i de butikker jeg ikke vil handle i.
En klagesag er ikke det første en kunde griber til, inden den når så langt er der jo lige håndteringen af sagen hos forhandler. Efterfølgende går kunden til klagenævnet hvis kunden føler sig skidt behandlet. "Vinder" kunden der, så burde firmaerne rette sig efter det. Alle kan jo så dække sig inde bag, vi ved bedre, derfor vil vi ikke efterleve klagenævnets afgørelse.
Nu er det Tape Connection som er oppe og vende her, jeg husker sagen med Philipes LCD TV´erne hvor TC dækkede sig bag hvad Philips ville gøre. Nu forholder det sig sådan, at det er kunden underordnet hvad Producent/leverandør vil gøre overfor forhandler. Det ER forhandler og forhandler alene som bære ansvaret overfor kunden. Om det er retfærdigt eller ej, det er ikke spørgsmålet. Loven er 100% klar på det område. Jeg er kun glad for jeg ikke har haft brug for service fra Tape Connection.
Og så kan I ikke forstå hvorfor vi køber i f. eks. Tyskland, "risiko for dårlig/ingen service" og blablabla. Ja den tager jeg så med, for hvorfor betal 30-50% mere for en vare hos forhandlere som ikke efterlever afgørelser fra forbrugerklagenævnet. De gange jeg har haft brug for service fra Tyskland har de været yderst venlige, de firmaer jeg har handlet med.
Den kurs som I (branchemedlemer) anlægger her, er med til at grave jeres egen grav.
__________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
morkaj Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth - Du har et problem.
Du er så hardcore bundet op i din egen reparationssag at du totalt mister jordforbindelsen. Du undgår behændigt stillingtagen til sagen, men kræver at andre gør det. Det er åbentlyst hvad der er sket i sagen, men kunden umuliggør det for forhandleren at tage kvalitativ stilling til sagen.
Det eneste der ske når fkn laver afgørelser på så løst et grundlag er at underminere sig selv som institution - hvilken forhandler ville have handlet udfra det? Der har været udtalelser fra importør, forhandler og mange ellers velanskrevne hifi-nørds - det er fejl 40, men nej for at gøde vandene for din egen sag skal der hetzes på TC - useriøst!
Dine udtalelser om at du er forbrugerens forlængede arm - og at du er i "kamp" - du opnår det modsatte, nemlig at det besværliggøres for os andre at få en fornuftig dialog med forhandleren i rma situationer, fordi at vores forkæmper (dig) har sørget for at forhandleren er nødsaget til at gå i forsvarsposition.
Afslutningsvist skal jeg ikke undlade at anføre at fkn er en sutteklud til mistilpassede forbrugere. Hvis man er sikker i sin sag og mener at beløbet er væsentligt skal man gå rettens vej. Hvis man allerede her ikke mener at man vil ofre de mønter der skal til for at få ret så skal man lade være.
Nu har jeg handlet som forbruger igennem de sidste 30 år og er altid blevet behandlet pænt og sømmeligt - formodentlig fordi jeg behandler forhandleren ..... på samme måde, du skulle du måske tænke på.
Så jeg synes at du skulle tage en slapper og nyde en pilsner (send mig regningen så gi'r jeg) og lade sagerne gå som sagerne skal - forresten fkn afgørelse har ligeså meget berettigelse som anvendt toiletpapir - de skaber kun splid.
Att. Admin - måske skulle der snart en hængelås på denne tråd - det er belastende at skulle støve 10 sider igennem for at finde ud af at det er endnu en dødssejler.
M
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
morkaj skrev:
|
edtwodth - Du har et problem.
Du er så hardcore bundet op i din egen reparationssag at du totalt mister jordforbindelsen. Du undgår behændigt stillingtagen til sagen, men kræver at andre gør det. Det er åbentlyst hvad der er sket i sagen, men kunden umuliggør det for forhandleren at tage kvalitativ stilling til sagen.
Det eneste der ske når fkn laver afgørelser på så løst et grundlag er at underminere sig selv som institution - hvilken forhandler ville have handlet udfra det? Der har været udtalelser fra importør, forhandler og mange ellers velanskrevne hifi-nørds - det er fejl 40, men nej for at gøde vandene for din egen sag skal der hetzes på TC - useriøst!
Dine udtalelser om at du er forbrugerens forlængede arm - og at du er i "kamp" - du opnår det modsatte, nemlig at det besværliggøres for os andre at få en fornuftig dialog med forhandleren i rma situationer, fordi at vores forkæmper (dig) har sørget for at forhandleren er nødsaget til at gå i forsvarsposition.
Afslutningsvist skal jeg ikke undlade at anføre at fkn er en sutteklud til mistilpassede forbrugere. Hvis man er sikker i sin sag og mener at beløbet er væsentligt skal man gå rettens vej. Hvis man allerede her ikke mener at man vil ofre de mønter der skal til for at få ret så skal man lade være.
Nu har jeg handlet som forbruger igennem de sidste 30 år og er altid blevet behandlet pænt og sømmeligt - formodentlig fordi jeg behandler forhandleren ..... på samme måde, du skulle du måske tænke på.
Så jeg synes at du skulle tage en slapper og nyde en pilsner (send mig regningen så gi'r jeg) og lade sagerne gå som sagerne skal - forresten fkn afgørelse har ligeså meget berettigelse som anvendt toiletpapir - de skaber kun splid.
Att. Admin - måske skulle der snart en hængelås på denne tråd - det er belastende at skulle støve 10 sider igennem for at finde ud af at det er endnu en dødssejler.
M
|
|
|
det er din holdning - og den har du ret til - lige som jeg har ret til at skrive og debattere om min holdning.
Hvis folk synes det er noget vrøvl, kan de bare lade være med at deltage, så vil debatten hurtig dø ud. Hvis de er uenige i mine holdninger eller andres kan de jo deltage frit eller lade være.
At jeg kæmper for mine holdninger giver mig en masse knubs, men det må man tage med.
At du mener at tråden er ved at dø ud, skulle vel ikke hænge sammen med din mening til sagen? Så længe der er folk der skriver indlæg, så længe vil debatten forsætte - beklager.
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og i øvrigt er der vel en grund til at afgørelserne ikke er bindende. Et eller andet sted er det vel blevet vurderet at de afgørelser der kommer nok er noget farvede eller ikke helt vurderet så seriøst som bør være tilfældet når der fældes en bindende dom.
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
|
Jeg synes nu også det er bekymrende med den holdning som åbenbart er udbredt blandt branchemedlemerne der skriver indlæg her.
En klagesag er ikke det første en kunde griber til, inden den når så langt er der jo lige håndteringen af sagen hos forhandler. Efterfølgende går kunden til klagenævnet hvis kunden føler sig skidt behandlet. "Vinder" kunden der, så burde firmaerne rette sig efter det. Alle kan jo så dække sig inde bag, vi ved bedre, derfor vil vi ikke efterleve klagenævnets afgørelse.
Nu er det Tape Connection som er oppe og vende her, jeg husker sagen med Philipes LCD TV´erne hvor TC dækkede sig bag hvad Philips ville gøre. Nu forholder det sig sådan, at det er kunden underordnet hvad Producent/leverandør vil gøre overfor forhandler. Det ER forhandler og forhandler alene som bære ansvaret overfor kunden. Om det er retfærdigt eller ej, det er ikke spørgsmålet. Loven er 100% klar på det område. Jeg er kun glad for jeg ikke har haft brug for service fra Tape Connection.
Og så kan I ikke forstå hvorfor vi køber i f. eks. Tyskland, "risiko for dårlig/ingen service" og blablabla. Ja den tager jeg så med, for hvorfor betal 30-50% mere for en vare hos forhandlere som ikke efterlever afgørelser fra forbrugerklagenævnet. De gange jeg har haft brug for service fra Tyskland har de været yderst venlige, de firmaer jeg har handlet med.
Den kurs som I (branchemedlemer) anlægger her, er med til at grave jeres egen grav.
|
|
|
Det er rart at høre man ikke er palle alene i verden. Men pas på med hvad du skriver om branchemedlemmer herinde, det kan desværre give nogle knubs.
Forsat go debat.
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
| Og i øvrigt er der vel en grund til at afgørelserne ikke er bindende. Et eller andet sted er det vel blevet vurderet at de afgørelser der kommer nok er noget farvede eller ikke helt vurderet så seriøst som bør være tilfældet når der fældes en bindende dom. |
|
|
Måske vil nævnets afgørelser bliver mere efter jeres smag, hvis i vælger at besvare nævnets henvendelser.... bare en ide
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:
| Og i øvrigt er der vel en grund til at afgørelserne ikke er bindende. Et eller andet sted er det vel blevet vurderet at de afgørelser der kommer nok er noget farvede eller ikke helt vurderet så seriøst som bør være tilfældet når der fældes en bindende dom. |
|
|
Måske vil nævnets afgørelser bliver mere efter jeres smag, hvis i vælger at besvare nævnets henvendelser.... bare en ide
|
|
|
Nu er det ikke mig personligt der har håndteret besvarelsen og det er selvfølgelig beklageligt at de ikke har fået svar på alle deres spørgsmål i tide. Det ændrer dog ikke på min holdning til deres vurdering af sagen.
|
| Til top |
|
| |
morkaj Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
| [
det er din holdning - og den har du ret til - lige som jeg har ret til at skrive og debattere om min holdning.
Hvis folk synes det er noget vrøvl, kan de bare lade være med at deltage, så vil debatten hurtig dø ud. Hvis de er uenige i mine holdninger eller andres kan de jo deltage frit eller lade være.
At jeg kæmper for mine holdninger giver mig en masse knubs, men det må man tage med.
At du mener at tråden er ved at dø ud, skulle vel ikke hænge sammen med din mening til sagen? Så længe der er folk der skriver indlæg, så længe vil debatten forsætte - beklager.
|
|
|
Nej bliv da endelig ved - behovet for selvhævdelse skal da honoreres. At du kæmper for den sag du mener at have har jeg kun respekt for, det alt det andet ævl du kaster omkring med jeg synes er useriøst.
Og jeg anfører ej heller at tråden er ved at dø, alene at den kører i ring - du gentager dig selv igen og igen.
Nogen gange er omkostningen ved kampen for at få ret større en den opnåelige gevinst. Det er her at fornuften skal sætte ind. Hvis denne funktion ikke er tilstede, så er man reelt til fare for andre. Det er også et hensyn du bør tage. Ellers er din udlægning med "kampen mod forhandlerene på dine og andres vegne" lidt hul - ikk?
FRED! 
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Hans J skrev:
|
|
|
|
Det er rart at høre man ikke er palle alene i verden. Men pas på med hvad du skriver om branchemedlemmer herinde, det kan desværre give nogle knubs.
Forsat go debat.
|
|
|
Hvad kan de gøre, lade være med at sælge til mig ?
For øvrigt er der altid en med fra erhverslivets side ved behandling af klager, så helt uden indflydelse er erhverslivet ikke.
__________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Februar 2008 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
edtwodth skrev:
Kasper, TC skrev:
|
|
|
|
|
Nu er det ikke mig personligt der har håndteret besvarelsen og det er selvfølgelig beklageligt at de ikke har fået svar på alle deres spørgsmål i tide. Det ændrer dog ikke på min holdning til deres vurdering af sagen.
|
|
|
Det er næsten til at grine over.
"Nu er det ikke lige mig.."
"ikke lige fået svar på alle deres spørgsmål"
Det er sådanne standard svar man får, når man henvender sig til jer (hvis i da svarer)...
|
| Til top |
|
| |