Emne: RSA P-51 Mustang ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
mazlink Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 21 Maj 2008 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 Du har vel tilfældigvis ikke hørt et par q-Jays, og derfor mulighed for at komme med din mening om dem, i forhold til dine nyindkøbte Super FreQs ?
Jeg har nemlig fået kig på q-Jays, og Claus-dk mener også et par Super FreQs magen til dine ville været godt bud på en begynder in-ear.
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 22 Maj 2008 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
mazlink skrev:
burning777Du har vel tilfældigvis ikke hørt et par q-Jays, og derfor mulighed for at komme med din mening om dem, i forhold til
dine nyindkøbte Super FreQs ?Jeg har nemlig fået kig på q-Jays, og Claus-dk mener også et par Super FreQs magen til dine ville været godt bud på en begynder in-ear.
|
|
|
Nej - jeg har desværre ikke lyttet til q-Jays. Men har kun hørt at man får god lyd for pengene. Jeg må dog sige at jeg bliver mere og mere glad for
mine FreQs. Det er altså en fornøjelse at have in-ears, der sidder helt perfekt i øret. Og lyden i dem bliver også mere og mere behagelig og afstemt
efter nogen tids brug. Der er nogle små ting som de ikke leverer på samme måde som SE530 og det er de helt sprøde mellemtoner. Men det
samlede lydbillede giver helt klart mange full size hovedtelefoner til samme prisleje baghjul.
Jeg har det lidt med mine FreQs som Claus-DK har det med sine q-Jays. Jeg vil helt sikkert sige at det er et bedre køb end mine Shure SE530. Da de
koster næsten det 3-dobbelte får man altså rigtig god lyd (og komfort) for pengene i FreQs. Så jeg vil give Claus-DK ret i at det er nogle super nogle at starte med. Men man skal have lidt tålmodighed med at få lavet aftryk og sende frem og tilbage til USA...
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg haft min iQube i 6-7 uger og jeg har fået lyttet en hel del til den. Så jeg synes lige jeg ville dele lidt flere lytteerfaringer efter at have lyttet noget mere og sammenlignet specielt iQube og Meiers Headsix. Og just returneret fra en lang weekend i sommerhus (som da skal bruges fornuftigt til noget musiklytning i skyggen) er der et par ting, der står klart. Her medbragte jeg mine Sennheiser HD650 med ALO kabel og mine Beyerdynamic DT880 hovedtelefoner og de to nævnte forstærkere.
Jeg måtte for første gang skifte batterier (4 x AAA) i iQuben lige inden vi tog afsted. Jeg tror ikke den nåede helt op på de lovede 100 timer - måske nærmere 80. Men jeg har ikke målt 100% nøjagtigt. Men alligevel lang batteritid. Det samme gælder Headsixen hvor 9 V batteriet holder MINDST ligeså lang tid.
Min konklusion er efter mange skift frem og tilbage mellem HD650 og DT880 og de to forstærkere at følgende kombination er den optimale: iQuben har en fantastisk synergi med HD650! og på samme måde er Headsixen fantastisk med DT880. Den omvendte kombination tager luften ud af især DT880 på iQuben mens HD650 mister noget af den glans i toppen som den får fra iQuben. iQuben gør virkelig at HD650 får lov at spille til sit fulde potentiale.
Begge forstærkere er meget neutrale omend iQuben er lidt lysere end Headsixen. Det er især i diskant området at iQuben virkelig leverer varen meget flot. Det giver flere gange kuldegysninger og træder flot frem i HD650. Jeg tror DT880's egen diskant er for fremtrædende og DT880 bliver trættende at lytte til over længere tid på iQuben. Samtidig er der i iQube/HD650-comboen en rigtig fin balance i hele spektret og bassen er super hurtig og fast. iQuben spiller ikke særligt højt. Jeg kører hele tiden på High og med volumen på 70%. På Headsixen kommer jeg sjældent over 30-40% på volumenknappen. Headsix har ikke nogen ydre switch mellem high/low som iQube har. (Men jeg mener man kan skifte til low ved at tage indmaden ud - det tør jeg dog ikke kaste mig ud i.)
Headsixen leverer lidt mere puch i bassen end iQuben. Dette træder klarest frem i DT880 der på en eller anden måde bedre mestrer Headsixens bas. I HD650 bliver bassen mere udefineret med Headsixen. Der kommer lidt slør / mudder henover i forhold til den klarhed der er i bassen i med iQuben.
I mellemtone området er der ikke den store forskel på de to. De leverer begge en rigtig neutral og åben mellemtone hvor alt står klart. Kvindelig vokal er lige nærværende i begge to jeg kan ikke foretrække den ene frem for den anden her.
Med hensyn til soundstage kommer lydene lidt længere væk fra hovedet med Headsix/DT880 comboen - det gælder alle retnigner dybde, bredde, højde. Så der er der lidt mere luft med Headsixen end iQuben.
Af de to foretrukne kombinationer er det iQube/HD650 som jeg foretrækker at lytte til. Det er simpelt hen rigtig dejlig lyd. Men den kombination er jo også ca. 3000 dyrere end Headsix/DT880 kombinationen. Så hvis jeg skulle anskaffe mig et nyt sæt ville jeg nok vælge det billige af de to. Her er der virkelig også rigtig god lyd og især bas og soundstage for pengene.
Jeg har lyttet meget til denne CD under sammenligningerne. Det er gode indspilninger og lidt forskellige genrer og musikken giver rig mulighed for at teste især soundstage.
CD'en er afspillet i lossless format fra min iPod 80GB gennem et ALO Dock kabel.
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
....har lige fået en besked fra konen om, at der ligger en pakke og venter derhjemme.... det er nok af Solvins rør-forstærkere som jeg har anskaffet mig... jeg glæder mig til at komme hjem 
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
|
....har lige fået en besked fra konen om, at der ligger en pakke og venter derhjemme.... det er nok af Solvins rør-forstærkere som jeg har anskaffet mig... jeg glæder mig til at komme hjem 
|
|
|
Uha, uha jeg håber du bliver tilfreds med lyden
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Solvin skrev:
burning777 skrev:
....har lige fået en besked fra konen om, at der ligger en pakke og venter derhjemme.... det er nok af Solvins rør-forstærkere som jeg har anskaffet mig... jeg glæder mig til at komme hjem  |
|
|
Uha, uha jeg håber du bliver tilfreds med lyden |
|
|
Det kan jeg vist ikke undgå at blive glad for. Det er vel samme lyd som den jeg hørte i Kolding ...dog med en blæser monteret. Men det går vel ikke ud over lyden? Jeg har længe haft en rør-forstærker på ønskelisten - så det kan jo ikke blive meget bedre! 
|
|
|
Ja det er samme lyd, da den er helt magen til min, angående blæseren har jeg også monteret en på min, for at holde tempraturen inde i forstærkeren på et rimeligt stade, her tænker jeg mest på elektrolytterne, de kan godt tåle den høje temperatur, men livstiden bliver forkortet jo højre temperatur de befinder sig i, alt det andet isenkram der er i forstærkeren holder nærmest evigt.
Jeg er sikker på at Milu har moteret en børteløs fan, da den ikke på nogen måde udsender støj.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
|
|
|
|
Hej igen
Må jeg være så fræk at spørge, hvad er dommen over min amp? er du i den syvende himmel, eller lyder den ad H til.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sidder til et møde i vores Apple Brugergruppe her til aften. Så jeg nåede kun lige hjem og åbnede pakken. Og jeg kan se at MILU har været
fantastisk og pakket det hele så godt ind at det kunne overleve en atomkrig. Og der er endda små sedler på alle de små pakker så jeg samler det
korrekt. Men jeg nåede ikke længere så jeg har ikke fået lyttet endnu. Men når jeg kommer hjem måske.... ellers i morgen. Jeg skal nok skrive min
mening og tage billeder
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
| Må jeg være så fræk at spørge, hvad er dommen over min amp? er du i den syvende himmel, eller lyder den ad H til. |
|
|
Jeg er tæt på at være i den syvende himmel! Men det er også KUN på grund af AKG K701!!! Nu kan jeg godt se hvorfor Kalle_dk ikke kan lide Grado GS1000. Diskanten på dem bliver nemlig ret skinger og meget trættende at lytte på i længden på denne rør-forstærker. Omvendt er K701 100% afstemte i hele registret. Bassen er stor og flot, mellemtonerne kommer rigtigt fint frem - Stacey Kent giver kuldegysninger - og diskanterne er virkelig bløde med K701.   Det er da service at købe en rør-forstærker af MiLU. Og så er det pakket ind og beskrevet på denne måde. Man skulle tro det var købt hos en rigtig forhandler.   Forstærkeren får virkelig K701 til at levere varen. Og det er virkelig god lytning uanset hvad jeg sætter den til at spille. Jazz, blues, electronica, klassisk. Helt klart mit favorit anlæg til stuen.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ojj savner den allerede!!
Godt den nåede frem i ordentlig stand. Jeg takker for handlen - det var en fornøjelse!
Mine favorit rør til den er Telefunken ECC801S og Raytheon 6AS7G (coke bottle - smukheds faktor du ved) - det er øreguf!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pyyyyyyy, så kan jeg sove roligt i nat Vil du ikke nok være flink at finde nogle høje gummi-dutter, så den kan få lidt mere luft under bunden, jeg mener at Milu borede et fint mønster af huller i bundpladen. Det burde hjælpe, så den nemmere kan slippe af med varmen, uden en blæser monteret.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
|
Godt den nåede frem i ordentlig stand. Jeg takker for handlen - det var en fornøjelse!
Mine favorit rør til den er Telefunken ECC801S og Raytheon 6AS7G (coke bottle - smukheds faktor du ved) - det er øreguf!
Mvh.
|
|
|
Hej Milu
Jeg kan nu ikke helt forstå at du kan undvære, at lytte på hovedtelefoner, jeg lytter stadigvæk næsten dagligt på mine.
Anlægget, ja det står sgu bare og sammler støv, er ikke sikker på at det virker endnu
Hilsen
Torben
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den, Burning777    Det du skriver med Grado GS1000 diskant er rigtigt, men hvis jeg bruger en "ren" transistor-forstærker, er diskanten altså endnu værre at høre på, end med Solvins forstærker. Måske har du ikke prøvet en transistor-ting med dine Gradoer endnu, men det kan du jo prøve. Jeg har hele tiden troet på, at det er et spørgsmål om tilvænning, for da jeg kun havde mine GS1000 syntes jeg jo det var sagen, men den mere lineære frekvensgang AKG K701 har, kan jeg bedre vænne mig til, og nu kan jeg slet ikke holde ud at gå tilbage igen, for så bliver diskanten bare endnu værre (du har vist set frekvens-kurven på GS1000. Den siger alt). De der cola flasker lyser bare så smukt så man tror det er løgn. Det er en fornøjelse at se på, mens man lytter. Endnu en gang tillykke med dit nye "instrument"
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
Milu skrev:
|
Mvh.
|
|
|
Hej Milu
Jeg kan nu ikke helt forstå at du kan undvære, at lytte på hovedtelefoner, jeg lytter stadigvæk næsten dagligt på mine.
Anlægget, ja det står sgu bare og sammler støv, er ikke sikker på at det virker endnu
Hilsen
Torben
|
|
|
Hehe ja, men helt ærligt kommer jeg også til at savne den, for fremragende, det er den! Men - som du ser har jeg fået et andet anlæg end jeg havde før. Det jeg havde før spillede bedst når det fik noget gas - ikke så fedt når der bor nogen under mig. Med mit nye udstyr, kan jeg spille meget lavt og stadig få de samme detaljer og lydbillede. (går ud fra det er letdrevne højttalere der gør det). Derfor er en headset mindre vigtigt lige nu - pengene kan jeg sagtens bruge på noget andet - og de er jo nærmest allerede brugt!
Og jo der er lavet en, yderst smuk, stjerneformet tæppe af huller i bundpladen. Jeg medsendte også knapt så smukke træ-"fødder" og en Papst blæser, ret lydløs, med variabel hastighed.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Solvin skrev:
Milu skrev:
|
Mvh.
|
|
|
Hej Milu
Hilsen
Torben
|
|
|
Hehe ja, men helt ærligt kommer jeg også til at savne den, for fremragende, det er den! Men - som du ser har jeg fået et andet anlæg end jeg havde før. Det jeg havde før spillede bedst når det fik noget gas - ikke så fedt når der bor nogen under mig. Med mit nye udstyr, kan jeg spille meget lavt og stadig få de samme detaljer og lydbillede. (går ud fra det er letdrevne højttalere der gør det). Derfor er en headset mindre vigtigt lige nu - pengene kan jeg sagtens bruge på noget andet - og de er jo nærmest allerede brugt!
Og jo der er lavet en, yderst smuk, stjerneformet tæppe af huller i bundpladen. Jeg medsendte også knapt så smukke træ-"fødder" og en Papst blæser, ret lydløs, med variabel hastighed.
Mvh.
|
|
|
Ja ens penge kan enddog, meget hurtig få ben at gå på, men sådan er det jo, når vi er skøre nok til at ofre mange penge, på jagten efter den gode lyd.
Vi må lige lokke lidt med burning 777, så han får monteret den fine blæser, omend han nok ikke er meget for det at den er variabel er jo et plus, da han kan skrue ned for omdrejningerne, så han slet ikke kan høre den
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Burning 777
Jeg kan ikke helt forstå, du syntes den er noget skarp i diskanten, når du benytter GS1000, alt andet lige burde den spille mere behagligt end en transistor-forstærker.
Vi har jo både rør og med en Otl-konstruktion at gøre, jeg har brugt meget lidt modkobling, den andrager kun 8 db, at jeg har brugt modkobling, er for at få udgangs-impedansen bragt ned fra ca. 30 Ohm til omkring de 20 Ohm, hvilket er OK.
Jeg har engang lånt Kalle's Sugden Head Master, den er bestemt ikke værd at skrive hjem om, selvom den har fået fine anmeldelser, den har en noget anmassende lyd karakter, som slet ikke kan sammenlignes med en rør-amp.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
| Jeg kan ikke helt forstå, du syntes den er noget skarp i diskanten, når du benytter GS1000, alt andet lige burde den spille mere behagligt end en transistor-forstærker.
Vi har jo både rør og med en Otl-konstruktion at gøre, jeg har brugt meget lidt modkobling, den andrager kun 8 db, at jeg har brugt modkobling, er for at få udgangs-impedansen bragt ned fra ca. 30 Ohm til omkring de 20 Ohm, hvilket er OK. |
|
|
JA det overraskede også mig lidt at GS1000 hang lidt bagefter K701. Men det er mit hurtige første indtryk fra lytning den første aften igår. Jeg husker at vi i Kolding sad med både GS1000 og K701 og skiftede frem og tilbage. Dengang mente jeg faktisk at GS1000 lød en anelse bedre på rør. Men det var før jeg selv havde fået K701. Hmmm... jeg nåede kun ca. 30 minutter sent i går. Så jeg kommer helt sikkert til at skifte meget mere frem og tilbage de næste par uger
Jeg har også fået monteret blæseren under bunden som Milu sendte med. Måske jeg skal tage rør-forstærkeren med ud i campingvognen her i weekenden... så kan vi slukke for gasovnen den bliver da lidt varm.
Jeg er helt sikkert rigtig glad for den og jeg kan mærke at det med rør er en helt ny verden hvor akustisk musik bliver levende. Og så er der jo hele sporten med at lege med forskellige rør. Men her må jeg starte helt fra bunden af for det kender jeg absolut intet til. Hvor køber man den slags?
Jeg tror dog at mine tanker med at ønske mig en RudiStor RP7 er lagt på hylden i hvert fald indtil man eventuelt skulle finde en til en ekstremt god pris. Men det kunne jo være at der kunne snige sig en med til Head-fi meet Kalle så man kan få lyttet til den?
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Solvin skrev:
| Jeg kan ikke helt forstå, du syntes den er noget skarp i diskanten, når du benytter GS1000, alt andet lige burde den spille mere behagligt end en transistor-forstærker.
Vi har jo både rør og med en Otl-konstruktion at gøre, jeg har brugt meget lidt modkobling, den andrager kun 8 db, at jeg har brugt modkobling, er for at få udgangs-impedansen bragt ned fra ca. 30 Ohm til omkring de 20 Ohm, hvilket er OK. |
|
|
JA det overraskede også mig lidt at GS1000 hang lidt bagefter K701. Men det er mit hurtige første indtryk fra lytning den første aften igår. Jeg husker at vi i Kolding sad med både GS1000 og K701 og skiftede frem og tilbage. Dengang mente jeg faktisk at GS1000 lød en anelse bedre på rør. Men det var før jeg selv havde fået K701. Hmmm... jeg nåede kun ca. 30 minutter sent i går. Så jeg kommer helt sikkert til at skifte meget mere frem og tilbage de næste par uger
Jeg har også fået monteret blæseren under bunden som Milu sendte med. Måske jeg skal tage rør-forstærkeren med ud i campingvognen her i weekenden... så kan vi slukke for gasovnen den bliver da lidt varm.
Jeg er helt sikkert rigtig glad for den og jeg kan mærke at det med rør er en helt ny verden hvor akustisk musik bliver levende. Og så er der jo hele sporten med at lege med forskellige rør. Men her må jeg starte helt fra bunden af for det kender jeg absolut intet til. Hvor køber man den slags?
Jeg tror dog at mine tanker med at ønske mig en RudiStor RP7 er lagt på hylden i hvert fald indtil man eventuelt skulle finde en til en ekstremt god pris. Men det kunne jo være at der kunne snige sig en med til Head-fi meet Kalle så man kan få lyttet til den?
|
|
|
Hej Burning 777
Måske jeg har været mere end heldig, da jeg konstuerede min amp, så der på en eller anden måde er opstået en synergy mellem den og AKG K701'erne, men det er sikkert og vist at dette par slår det meste. Jeg har bestemt ikke planer om en udskiftning.
Jeg har gået og leget med tanken, nemlig at bygge en balanceret udgave, da jeg har læst at det virkelig skulle rykke, om det passer må tiden vise, da jeg ikke har hørt et balanceret setup.
Ja varm bliver den, dog skulle den kunne holde til det, nu du har monteret blæseren, inklusiv det hele, har den et effekt forbrug på 72watt, uanset om du lytter lavt eller højt, husk på den kører i ren Klasse A. Så en anelse højre el-regning, må du forvente Nej så galt går det ikke, måske en tier mere hver trejde måned, afhægig af hvor meget du bruger den.
Rørene kan du købe mange steder bla. ebay, her hjemme hos pyndt-shop, dog må du ikke falde for fristelsen, nemlig at købe nyproducerede rør, de er intet værd. NOS rør = NEW OLD STOCK er det eneste der dur, de gamle mestre beherskede virkeligt deres arbejde. Det at lave et godt rør er ikke nemt, bare det at skabe det perfekte vacum er en meget tidskrævende affære, samtidigt blev rørene brændt ind, i op til 200 timer før de forlod fabrikken. De skulle simpelhen overholde nogle spec. hvilket ikke er tilfældet i dag, hvor man kan opleve endog særdeles stor spredning, de samme rør i mellem.
For lige at vende tilbage til vacummet, så er det netop derfor at så mange effekt-rør går op i røg når man begynder at nærme sig deres max anode-spændning, eks. et KT88 rør er opgivet til max 800 Volt på anoden, men jeg har set mange der er færdige på grund af overslag i røret allerede ved en anode-spændning på omkring 450-500 volt. Var vacummet højre i disse rør var problemet ikke opstået.
Lige en sidste meget vigtig ting, nemlig rørsoklerne, de er ikke beregnet til at man skifter rør i dem, som vi andre skifter underbukser, da de tilsidst ikke vil kunne skabe ordentlig forbindelse til benene. Det er ok at man prøver nogle forskelige rør, men så heller ikke mere.
Det nye tiltag kaldet Tube Rolling, glem det. Det værste tilfælde jeg har været ude for, var en rør-forforstærker, jeg skulle kigge på, da den sagde mærkelige lyde, bare man kiggede på den.
Af med låget, og holdkæft et chock jeg fik, alle seks rør sad så løse i deres sokler, at nogle rent faktisk faldt ud da jeg vendte den på hovedet, der var sgu virkrlig blevet prøvet rør i den.
Jeg opgav at lave den, da det ville kræve en total renovering, hvilket den ikke var værd.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 12 Juni 2008 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
| Jeg tror dog at mine tanker med at ønske mig en RudiStor RP7 er lagt på hylden i hvert fald indtil man eventuelt skulle finde en til en ekstremt god pris. Men det kunne jo være at der kunne snige sig en med til Head-fi meet Kalle så man kan få lyttet til den? |
|
|
Jeg tror ikke du skal have de store forventninger, med hensyn til at opleve min RudiStor på næste headfi-møde. Den bliver stående i det dertil indrettede møbel i Skanderborg, og jeg sidder sikkert og lytter til den, mens i andre er helt ovre i hovedstadsområdet.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|