Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2025 | 23:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Problemer med at kontakte forhandler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 17 Juli 2008 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

Velkommen tilbage til overflade.

Nu er jeg ikke den eneste der har opgivet at få kontakt til Hificable, og efter at have læst ovenstående indlæg, så ændre det ikke meget på mit syn på forhandleren. Jeg ved hvad der blev skrevet i mine mails, og kan stadigvæk ikke forstå at der ikke kom et svar. Så lang tid tager det ikke at skrive bare et kortfattet svar!

Sjovt nok kan man finde denne tekst hos netop Hificable:

"Vi strækker os langt for at det skal være en god oplevelse at handle med os, oplever du noget du ikke er tilfreds med så tøv ikke med at lade os det vide så vi kan sørge for at du bliver tilfreds.

Har du noget du mangler som du ikke finder i vores web-shop, så skriv til os under kontakt os, vi kan skaffe det meste."

Hej,

Nej vi ville også ønske vi havde mere tid, og du har helt ret den sidste del af den tekst bør vi nok revidere.

Den første del står vi helt ved, vi strækker os meget langt for at en handel hos os skal forløbe til kundens tilfredshed.

Og så har du i øvrigt helt ret i at alle fortjener et svar og burde have et. Når det så glipper og vi må prioritere i modtagne mails så sker det trods alt velovervejet. Du er i øverigt ikke den første der fortæller os at vi lige er gået glip af "millioner". Fakta er at de kunder der ønsker at købe noget vi kan skaffe og lader os det vide på mail (hvor vi til tider er nemmest at træffe) stort set altid får handlet.

Til top Vis Holmbye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holmbye

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 17 Juli 2008 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

Holmbye skrev:
Fakta er at de kunder der ønsker at købe noget vi kan skaffe og lader os det vide på mail (hvor vi til tider er nemmest at træffe) stort set altid får handlet.

Nu ved du godt hvad vi har talt om, og du ved således også at jeg havde lagt billet ind på/aftalt 2-3 handler, og desuden skaffet dig en kontakt til et par "nye mærker", samt efterfølgende den første kunde hertil (dette vidste du ikke).

Derfor forstår jeg ikke den pludselige tavshed

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes