Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 03:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Verdens bedste højttalere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 115
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kongruens
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 10 Oktober 2008 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Holger4 skrev:

copman: Du har glemt et komma - fy skamme.

Jeg tror lige (bemærk en hverdags-doku-drama) at jeg går ud og kværner nogle bønner og laver en spand kaffe.

Ja, Copman, du kan bare komma'n!

Mvh.

Til top Vis kongruens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kongruens

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 10 Oktober 2008 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

kongruens skrev:

Kramme: Nu må du altså tage dig sammen!

Du ødelægger fuldstændigt tråden. Det hedder: røntgenudstyr - ikke røngtenudstyr. - Tænk hvad der kunne være sket, hvis Holger i sin tid var kommet til at kalde tråden: VREDENS ABSOLUT BEDSTE HØJTTALER MKII. Folk ville slet ikke have forstået, at der blot var tale om en ironisk provokation. Det gjorde de så heller ikke alligevel, men det var af ganske andre årsager. Korrekt gengivelse fordrer til enhver tid, at man har fuld opmærksomhed på alle detaljer. Der er ikke plads til at se gennem fingrene med nuanceringsfejl, når målet som her, er at lave en ægte high end-tråd. Faktisk bør man altid og i enhver sammenhæng gøre sig optimalt umage for at blive forstået rigtigt, og dermed altid søge at undgå fejl af alle slags, såvel sproglige som visuelle og auditive i forbindelse med kommunikation og formidling. I modsat fald, kan fejlene føre den ene dårligdom og misforståelse efter den anden med sig og i sidste ende få ganske uoverskuelige følger. I yderste konsekvens risikerer man at sjuskefejl, som den jeg har påpeget ovenfor, bliver årsag til, at trådene bliver overfyldt med lange, kedelige og intetsigende indlæg, som dette.

Mvh.

Jeg kan se, at både du og jeg, har stavet forkert. Det hedder *"rynken-udstyr", det ved enhver. Derfor 15 min. i skammekrogen til os begge. Mht. "VERDENS ABSOLUT BEDSTE HØJTTALER MKII" eller "VREDENS ABSOLUT BEDSTE HØJTTALER MKII", har jeg før, været inde på at Holger4, burde ændre emnet til "VÆRTENS ABSOLUT BEDSTE HØJTTALER MKII", det vil frigøre os alle, for konstant at skulle fremstå, som perfektionister .....jeg lover fra nu af, at jeg fremtidigt ikke sjusker så meget ...sorry kong'ruens.

http://tinyurl.com/4g3nh BULLY-BONUS ( kongruens aka Lektor Blomme )  

*= rynken-udstyr, ifølge wikipeder og wikipia, et udstyr som giver rynker, ved hyppigt og gentagen brug.

rene-h skrev:

Nej, du gjorde ej, fordi det kan du ikke for tiden.  

[døde link slettet]

rene-h
Lukket konto
Lukket konto
Karantæne til 061208     ( You'll be back ...soon )

OBS: Der er bevidst indlagt et ord, som er stavet forkert, i en af BULLY BACK SOON videoerne, til ære for dig copman, håber at du kan finde ordet. Det starter med "u".

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

copman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

NÅ - Kramme-dyr

Spelling-cop nagler dig: I part 3 forsyndede du dig med at undlade et "T" i "debatør"....

I samme afsnit (som jeg skulle finde?!?!?!): "Udebetale".....

-

Må jeg i den forbindelse udtrykke mine bedste hilsener til rene-h og hans comeback.

Til top Vis copman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af copman

C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

Til top Vis C.Bukowski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C.Bukowski

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&l ang=uk&code=f6fe5ccbb38793246f82306d301a24cd

Måles OG kasseres

Det var vist et indlæg modsat alle de andres - brokindlæg.

Næh du, jeg synes Holgers HT er fede, de kan nogle ting - Jeg ville bare gerne se nogle målinger for at se hvad det nu var de kunne (på papir) --- Det har de fleste fundet ud af - for noget tid siden

Store HT / Små penisser ??? Erfaring, Bukowski ?

Næh, den video passer såment ligeså godt, som en 15" enhed i en 2-vejs HT med målene 15 x 20 x 18 cm
Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny

kongruens
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

copman skrev:

NÅ - Kramme-dyr

Spelling-cop nagler dig: I part 3 forsyndede du dig med at undlade et "T" i "debatør"....

-

Må jeg i den forbindelse udtrykke mine bedste hilsener til rene-h og hans comeback.

Her må spelling-cop-cop gribe ind! Det hedder hilsner, ikke hilsener. Spelling-cop, du er er hermed degraderet til at rette i formiddagsbladene...

Mvh.

Stavepolitipolitiet

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

kongruens skrev:

Her må spelling-cop-cop gribe ind! Det hedder hilsner, ikke hilsener. Spelling-cop, du er er hermed degraderet til at rette i formiddagsbladene...

Mvh.

Stavepolitipolitiet

Så må jeg, desværre afsløre, at det kan staves ....både "hilsner" og "hilsener".

Du må ikke jage copman tilbage til bladene, jeg har lige ansat ham, som stave-kontrollør her i tråden.

copman skrev:

NÅ - Kramme-dyr

-

"udebetale" og "debatør" er hermed rettet.  Tak.

Er det ok, at jeg har brugt et lille "t" istedet for et stort "T", i ordet "debattør" ?

Tænk sig, at have sin egen stavekontrol-cop, jeg er særdeles priviligeret. Aj lååf ju.

Nu er jeg ikke mere afhængig, af Bertel Lund, fra fiduso.dk

PS: Stakkels dig copman, jeg forestiller mig, at du aldrig har læst så meget korrektur, på din egen tekst som nu ...right ?  "0 fejl".

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

copman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Ay mierdas !!

Det er guddommeligt at tilgive -  gå alle med fred!!

Og ja - jeg er, som altid, meget bevidst om ikke at lave (stave-) fejl. ...OK lidt mere nu!!

mvh

Til top Vis copman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af copman

frede4500
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 17 Februar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

verdens bedste disco højtaler måske men ikke velegnet ril hifi ,da den skal slås med sine 2 store og urimeligt tunge bas enheder ,enhver der har rodet med højtalere og hifi ved at grænsen går ved 6,5" basser ,jeg har endu ikke hørt om eller set en sub der var hurtig nok når membran arealet overstej 6,5 tommer ,jeg har aldrig fået en enhed der er større end 6,5" til at spille bas ,så de 2 store bas enheder må da gøre sytemet ulideligt og upræsist i bassen ,eller sagt på en anden måde man kan ikke snyde natur lovene
Til top Vis frede4500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frede4500

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

frede4500 skrev:
verdens bedste disco højtaler måske men ikke velegnet ril hifi ,da den skal slås med sine 2 store og urimeligt tunge bas enheder ,enhver der har rodet med højtalere og hifi ved at grænsen går ved 6,5" basser ,jeg har endu ikke hørt om eller set en sub der var hurtig nok når membran arealet overstej 6,5 tommer ,jeg har aldrig fået en enhed der er større end 6,5" til at spille bas ,så de 2 store bas enheder må da gøre sytemet ulideligt og upræsist i bassen ,eller sagt på en anden måde man kan ikke snyde natur lovene

Dit allerførste indlæg, tyder på at du ikke har gidet læse tråden

Holger4
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2006
Sendt: 11 Oktober 2008 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Heltny: Wow, hvor var det bare en passende kommentar til frede 4500.

frede4500: Du har ganske ret - det ér verdens bedste disko-højttaler, for det står der jo også, "VERDENS BEDSTE HØJTTALER MKII". I øvrigt PAS PÅ - copman lurer lige om jørned, og han er trådens kårekturlæser. Jeg lage mærke til, at du hade glæmt et kåmma et sted. However, velkommen til forums hyggeligste tråd med de hyggeligste og KLOGESTE skribenter, som til tider oven i købet er on topic.

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

copman skrev:
De nada...

copman skrev:
Ay mierdas !!

Det bliver sværere og sværere at begå sig i denne tråd.  Nu skal man ind omkring ordbogen.com, fordi spanskegenskaberne, ikke lige er til at knække koden, på ovenstående volapyk. Men sådan, skal det nok være ...alt lader sig gøre, i denne tråd.

Holger4 skrev:

Heltny: Wow, hvor var det bare en passende kommentar til frede 4500.

Underligt at have en profil i 2 år 8 mdr. og først nu, lave sit indlæg nr. 1, så lang tid efter ....hmm.

frede4500 skrev:

Hmm ....jeg ved kun en, som tildeler samme form for kommasætning og ligeledes samtidigt, staver "endnu" som "endu" og "højttaler" som "højtaler", men jeg håber og vælger at tro på, at det er en anden, som efterligner den omtalte.

kongruens
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 02:15 | IP-adresse registreret  

Ja, man kan vel egentlig godt kalde det indlæg for et hårdt udlæg!

- Og når nu reglrne får ratstavning er unner løpende forandring, voffor så ikke også naturlovende? Jeg skal i vær fald have købt mig en 4" supwoofer, så jeg kan få rigtig hurtig og fast bas!

Mvh.

PS: - Jeg synes ikke, du skal begynde at tygge dig igennem hele denne frygteligt lange og rædsomt useriøse tråd. Der er helt klart rigtigt meget andet, der bør læses, før du spilder din tid på alt vores sludder...

kongruens
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 02:29 | IP-adresse registreret  

KrammeAcoustics skrev:

Underligt at have en profil i 2 år 8 mdr. og først nu lave sit indlæg nr. 1, så lang tid efter ....hmm.

Kramme, nu er det ikke for at træde dig over tæerne, men der findes jo mennesker, der kun siger noget, når det er virkelig væsentligt...

Mvh.

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 02:52 | IP-adresse registreret  

kongruens skrev:

Kramme, nu er det ikke for at træde dig over tæerne, men der findes jo mennesker, der kun siger noget, når det er virkelig væsentligt...

Mvh.

Av av, hop lige ned derfra .....du behøver ikke trampe så hårdt, på alle ti tæer.

Du har ret kongruens, man behøver ikke at sige noget, bare for at sige noget. Så derfor, efter 54 hyggelige og sjove sider, er det tid til denne Bollyvideo fra mig, til alle jer. http://tinyurl.com/3vl96v  OAO.

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

KrammeAcoustics skrev:
kongruens skrev:

Mvh.

Av av, hop lige ned derfra .....du behøver ikke trampe så hårdt, på alle ti tæer.

Du har ret kongruens, man behøver ikke at sige noget, bare for at sige noget. Så derfor, efter 54 hyggelige og sjove sider, er det tid til denne Bollyvideo fra mig, til alle jer. http://tinyurl.com/3vl96v OAO.

Kramme

_/_/_/_/_/_/_/_/

Holger
Jeg kan ikke huske om det står i tråden (og jeg GIDER ikke ræse 53 sider igennem) - Men hvordan med f.eks Roger Waters / Amused to death -- Har du den ? Hvordan "tér" den sig i din lytteposition ?

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Eagle10 skrev:
KNOCK! KNOCK! KNOCK! (Jeg banker på din tomme hjerneskal Hr. Holger4), HELLO MCFLY ANYBODY HOME????? Hvordan i alverden kunne du i det hele taget finde på at lave en overskrift der hedder "VERDENS BEDSTE HØJTTALER MK2"? I stedet burde du have lavet en overskrift der hedder "VERDENS GRIMMESTE HØJTTALER INDEN FOR TOP 10", hvilket havde været mere passende . Der er ikke noget der hedder verdens bedste højttaler. Folk har hver især deres egen opfattelse af hvad god lyd er. Så hvis du stadig går rundt og tror at lige netop din højttaler er verdens bedste højttaler SÅ ER DU f**kED OP INDE I KRANIET!!!!!!!!!!!!!!!!! HELLO-O MCFLY ANYBODY HO-OME????? Og det tøj som du har på ligner noget der kommer fra et fattigt polsk klovne-cirkus. Så du er tilsyneladende i virkeligheden en PAUSEKLOVN!!!!!!!!!!!!!!!!! HA HA HA

Nå, du gad heller ikke læse i tråden - Specielt ikke det allerførste indlæg.

Holger og mig selv, har da verdens bedste - endda universets bedste HT - Har du ikke det ?

For Holger er hans verdens bedste.

For mig er mine verdens bedste.

Spiller du på noget du selv synes er middelmådigt

Og GRIM, det er den nu ikke - Prøv selv at skrue en STOR HT sammen.

Den 10. Øgle ----- Iøvrigt er det nok ikke mange indlæg der når at komme fra dig - Med det skriveri

kongruens
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Det ser ud til at de muntre indslag begynder at dukke op helt af sig selv...

Mvh.

kongruens
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Sikke en afsløring! Hvilken overraskende drejning! Denne tråd er i sandhed fantastisk! Hvem havde troet at Holger og Heltny i virkeligheden var én og samme person!!!

Det bliver større og større...

Mvh.

Holger4
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2006
Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Helty: Jeg har desværre ikke noget med Roger Waters, så jeg må blive dig svar skyldigt.

<< Forrige Side af 115 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes