Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 09:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Music Reference (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 79
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 05 August 2009 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

Jeg fik personligt lidt et chock da jeg prøvet deres serpent IV...

Mener prisen i DK for sådan et sæt er 3900kr. KILLER til prisen.

Jeg får hele serien hjem inden så længe... Bliver rigtig spændende og lege med.

Lyder spændende  Glæder mig til at høre om det kunne være noget, som skulle testes op mod Stereovox...

 

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 05 August 2009 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Jeg fik personligt lidt et chock da jeg prøvet deres serpent IV...

Mener prisen i DK for sådan et sæt er 3900kr. KILLER til prisen.

Jeg får hele serien hjem inden så længe... Bliver rigtig spændende og lege med.

Lyder spændende  Glæder mig til at høre om det kunne være noget, som skulle testes op mod Stereovox...

 

vi kan da lave en kable test dag?

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 05 August 2009 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Jeg fik personligt lidt et chock da jeg prøvet deres serpent IV...

Mener prisen i DK for sådan et sæt er 3900kr. KILLER til prisen.

Jeg får hele serien hjem inden så længe... Bliver rigtig spændende og lege med.

Lyder spændende  Glæder mig til at høre om det kunne være noget, som skulle testes op mod Stereovox...

 

vi kan da lave en kable test dag?

Kunne være at jeg skulle lånet et kabel af dig, nu når du får så mange



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 05 August 2009 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Jeg fik personligt lidt et chock da jeg prøvet deres serpent IV...

Mener prisen i DK for sådan et sæt er 3900kr. KILLER til prisen.

Jeg får hele serien hjem inden så længe... Bliver rigtig spændende og lege med.

Lyder spændende  Glæder mig til at høre om det kunne være noget, som skulle testes op mod Stereovox...

 

vi kan da lave en kable test dag?

Tak for tilbudet , men jeg gider/kan kun gøre sådan noget alene i ro og mag på et anlæg jeg kender  Det er noget af det sværeste at høre forskel på, synes jeg, så det gør jeg med et bredt udvalg af musik over lidt længere tid, nogen gange flere dage  Det er ikke sådan at forstå, at jeg ikke kan høre forskel (hvis den er der) med det samme nogen gange, men det tager mig lidt tid at tolke hvad det er, og hvor det ellers giver en forskel - også på forskelligt musik...

Erfaringen siger mig at det der med at skifte vildt frem og tilbage over en kort tidsperiode - f.eks. nogen timer blot, ofte gør at man hurtigt efterfølgende finder flere ting, som man måske ikke lige hørte den første gang (... med Amarone og dit og dat)

... og så skal man prøve noget nyt igen-igen

Sjovt er det...

 

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 05 August 2009 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Jeg fik personligt lidt et chock da jeg prøvet deres serpent IV...

Mener prisen i DK for sådan et sæt er 3900kr. KILLER til prisen.

Jeg får hele serien hjem inden så længe... Bliver rigtig spændende og lege med.

Lyder spændende  Glæder mig til at høre om det kunne være noget, som skulle testes op mod Stereovox...

 

vi kan da lave en kable test dag?

Tak for tilbudet , men jeg gider/kan kun gøre sådan noget alene i ro og mag på et anlæg jeg kender  Det er noget af det sværeste at høre forskel på, synes jeg, så det gør jeg med et bredt udvalg af musik over lidt længere tid, nogen gange flere dage  Det er ikke sådan at forstå, at jeg ikke kan høre forskel (hvis den er der) med det samme nogen gange, men det tager mig lidt tid at tolke hvad det er, og hvor det ellers giver en forskel - også på forskelligt musik...

Erfaringen siger mig at det der med at skifte vildt frem og tilbage over en kort tidsperiode - f.eks. nogen timer blot, ofte gør at man hurtigt efterfølgende finder flere ting, som man måske ikke lige hørte den første gang (... med Amarone og dit og dat)

... og så skal man prøve noget nyt igen-igen

Sjovt er det...

 

Jeg har det lidt på samme måde. Jeg plejer at lytte meget til mit referance setup, lige op til der kommer nyt. Så skifter jeg den del som skal afprøves i en uge eller to og derefter så går jeg tilbage til mit eget. Derefter kan jeg godt finde på at bytte rundt flere gange lige efter hinanden,men så har jeg også fået en ide om hvordan de forskellige ting arbejder og kan bedre sætte ord på deres forskel.

Klart jeg kan da høre med det samme om der er forskel, men vil gerne lige have noget tid til at lære det nye at kende og så også lige for at få den værste begrejstring væk



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 06 August 2009 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Hva så basse... Skal vi ikke se billeder af din nye knapper

( ps... hvordan lød mine fidelio? )

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 06 August 2009 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

Hva så basse... Skal vi ikke se billeder af din nye knapper

( ps... hvordan lød mine fidelio? )

JAJAJAJA  Du har godt nok næsten mere travlt end jeg selv  Skal lige fikse billeder etc... (man skal da heller ikke glemme og spise, og alle de andre normale ting )

Fidelio, uha-uha...  Det var lige ved at blive rigtig farligt  Kunne godt være at jeg skulle have dem på demo en dag... De har potentiale vil jeg sige

... og så kan jeg købe dine billigt til jul, når du skal skifte igen-igen-igen   

Det var nu ikke så slemt at komme hjem og høre det samme musik på Avalon Ascendant - selv på en "kold" EAR Acute

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 06 August 2009 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Hva så basse... Skal vi ikke se billeder af din nye knapper

( ps... hvordan lød mine fidelio? )

JAJAJAJA  Du har godt nok næsten mere travlt end jeg selv  Skal lige fikse billeder etc... (man skal da heller ikke glemme og spise, og alle de andre normale ting )

Fidelio, uha-uha...  Det var lige ved at blive rigtig farligt  Kunne godt være at jeg skulle have dem på demo en dag... De har potentiale vil jeg sige

... og så kan jeg købe dine billigt til jul, når du skal skifte igen-igen-igen   

Det var nu ikke så slemt at komme hjem og høre det samme musik på Avalon Ascendant - selv på en "kold" EAR Acute

Yes, de kan nogen ting de verity. Også dem inde hos AB ikke engang spillet til endnu. Også er vi flere der presser ham llidt på og få gjort noget ved det lytterum

Glæder mig til og se din Acute. Har aldrig set den med krom knapper

Er de ikke fede i silver de fidelio?

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 06 August 2009 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Hva så basse... Skal vi ikke se billeder af din nye knapper

( ps... hvordan lød mine fidelio? )

JAJAJAJA  Du har godt nok næsten mere travlt end jeg selv  Skal lige fikse billeder etc... (man skal da heller ikke glemme og spise, og alle de andre normale ting )

Fidelio, uha-uha...  Det var lige ved at blive rigtig farligt  Kunne godt være at jeg skulle have dem på demo en dag... De har potentiale vil jeg sige

... og så kan jeg købe dine billigt til jul, når du skal skifte igen-igen-igen   

Det var nu ikke så slemt at komme hjem og høre det samme musik på Avalon Ascendant - selv på en "kold" EAR Acute

Yes, de kan nogen ting de verity. Også dem inde hos AB ikke engang spillet til endnu. Også er vi flere der presser ham llidt på og få gjort noget ved det lytterum

Glæder mig til og se din Acute. Har aldrig set den med krom knapper

Er de ikke fede i silver de fidelio?

Ja, men det var nu ikke så slemt igen, jeg spiller ikke så højt - Allan gjorde dog lige på et tidspunkt

Jo, de er flotte i silver, dog ville de ikke passe ind her... Men sådan er der jo så meget med smag og behag og ting det skal passe til - og koner som vil noget andet

Acute spiller klart bedre med guldknapper end med sølv    (ellers ved jeg ikke hvad det kan være... )

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 06 August 2009 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Hva så basse... Skal vi ikke se billeder af din nye knapper

( ps... hvordan lød mine fidelio? )

JAJAJAJA  Du har godt nok næsten mere travlt end jeg selv  Skal lige fikse billeder etc... (man skal da heller ikke glemme og spise, og alle de andre normale ting )

Fidelio, uha-uha...  Det var lige ved at blive rigtig farligt  Kunne godt være at jeg skulle have dem på demo en dag... De har potentiale vil jeg sige

... og så kan jeg købe dine billigt til jul, når du skal skifte igen-igen-igen   

Det var nu ikke så slemt at komme hjem og høre det samme musik på Avalon Ascendant - selv på en "kold" EAR Acute

Yes, de kan nogen ting de verity. Også dem inde hos AB ikke engang spillet til endnu. Også er vi flere der presser ham llidt på og få gjort noget ved det lytterum

Glæder mig til og se din Acute. Har aldrig set den med krom knapper

Er de ikke fede i silver de fidelio?

Ja, men det var nu ikke så slemt igen, jeg spiller ikke så højt - Allan gjorde dog lige på et tidspunkt

Jo, de er flotte i silver, dog ville de ikke passe ind her... Men sådan er der jo så meget med smag og behag og ting det skal passe til - og koner som vil noget andet

Acute spiller klart bedre med guldknapper end med sølv    (ellers ved jeg ikke hvad det kan være... )

Arg mon dog hehehe... Det jo den samme cd maskine. Tror du ikke bare det fordi du vant til en maskine der spillet til?

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 06 August 2009 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Hva så basse... Skal vi ikke se billeder af din nye knapper

( ps... hvordan lød mine fidelio? )

JAJAJAJA  Du har godt nok næsten mere travlt end jeg selv  Skal lige fikse billeder etc... (man skal da heller ikke glemme og spise, og alle de andre normale ting )

Fidelio, uha-uha...  Det var lige ved at blive rigtig farligt  Kunne godt være at jeg skulle have dem på demo en dag... De har potentiale vil jeg sige

... og så kan jeg købe dine billigt til jul, når du skal skifte igen-igen-igen   

Det var nu ikke så slemt at komme hjem og høre det samme musik på Avalon Ascendant - selv på en "kold" EAR Acute

Yes, de kan nogen ting de verity. Også dem inde hos AB ikke engang spillet til endnu. Også er vi flere der presser ham llidt på og få gjort noget ved det lytterum

Glæder mig til og se din Acute. Har aldrig set den med krom knapper

Er de ikke fede i silver de fidelio?

Ja, men det var nu ikke så slemt igen, jeg spiller ikke så højt - Allan gjorde dog lige på et tidspunkt

Jo, de er flotte i silver, dog ville de ikke passe ind her... Men sådan er der jo så meget med smag og behag og ting det skal passe til - og koner som vil noget andet

Acute spiller klart bedre med guldknapper end med sølv    (ellers ved jeg ikke hvad det kan være... )

Arg mon dog hehehe... Det jo den samme cd maskine. Tror du ikke bare det fordi du vant til en maskine der spillet til?

Hehehe, heldigvis er mine rør blevet spillet til, 3-4 sæt endda. Nåede da også at have den i 4 uger  Den har kørt en del...

Det "eneste" jeg kan høre forskel på sådan lige ud af kassen, er lidt mindre rumfornemmelse og definition i bassen... Men hvad, så er der jo lidt at glæde sig til

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 06 August 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Hva så basse... Skal vi ikke se billeder af din nye knapper

( ps... hvordan lød mine fidelio? )

JAJAJAJA  Du har godt nok næsten mere travlt end jeg selv  Skal lige fikse billeder etc... (man skal da heller ikke glemme og spise, og alle de andre normale ting )

Fidelio, uha-uha...  Det var lige ved at blive rigtig farligt  Kunne godt være at jeg skulle have dem på demo en dag... De har potentiale vil jeg sige

... og så kan jeg købe dine billigt til jul, når du skal skifte igen-igen-igen   

Det var nu ikke så slemt at komme hjem og høre det samme musik på Avalon Ascendant - selv på en "kold" EAR Acute

Yes, de kan nogen ting de verity. Også dem inde hos AB ikke engang spillet til endnu. Også er vi flere der presser ham llidt på og få gjort noget ved det lytterum

Glæder mig til og se din Acute. Har aldrig set den med krom knapper

Er de ikke fede i silver de fidelio?

Ja, men det var nu ikke så slemt igen, jeg spiller ikke så højt - Allan gjorde dog lige på et tidspunkt

Jo, de er flotte i silver, dog ville de ikke passe ind her... Men sådan er der jo så meget med smag og behag og ting det skal passe til - og koner som vil noget andet

Acute spiller klart bedre med guldknapper end med sølv    (ellers ved jeg ikke hvad det kan være... )

Arg mon dog hehehe... Det jo den samme cd maskine. Tror du ikke bare det fordi du vant til en maskine der spillet til?

Det "eneste" jeg kan høre forskel på sådan lige ud af kassen, er lidt mindre rumfornemmelse...

Eller også er det bare fordi jeg har hørt Verity i eftermiddags   

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 06 August 2009 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Hvad grej spillet i på? Verity har jo noget mere saft og energi i forhold til Ascendant..

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 06 August 2009 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

Hvad grej spillet i på? Verity har jo noget mere saft og energi i forhold til Ascendant..

EAR 861 + Acute + MIT/NBS kabler (totalt skod anlæg)

Jaae, okker-gokker, hmmm. Smag og behag og en masse andre ting. Ascendant kan måske noget andet, specielt når der kommer RM-200 + Acute på

Det er noget som skal afprøves seriøst, i ens eget rum, før man kan sige noget afgørende mener jeg 

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 06 August 2009 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Hvad grej spillet i på? Verity har jo noget mere saft og energi i forhold til Ascendant..

EAR 861 + Acute + MIT/NBS kabler (totalt skod anlæg)

Jaae, okker-gokker, hmmm. Smag og behag og en masse andre ting. Ascendant kan måske noget andet, specielt når der kommer RM-200 + Acute på

Det er noget som skal afprøves seriøst, i ens eget rum, før man kan sige noget afgørende mener jeg 

hehe. Tror ikke man skal ligge så meget i det man høre hos Allan. Hans rum er et marridt...

Verity skal høres hjemme  Lån et sæt med hjem og leg med dem derhjemme. Du får MEGET bedre indtryk af hvad Verity kan.

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 06 August 2009 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Men jeg kan godt lide at Allan siger at Fidelio går dybere og med mere output, specielt når man ser på dette:

Fidelio 35-22.000 Hz +/- 3 dB.

Ascendant 28-25.000 Hz +/- 1.5 dB.

Bemærk de +/- 1.5 dB, det betyder alt andet lige mere output...

Spørgsmålet er om han har hørt den  

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 06 August 2009 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:

Men jeg kan godt lide at Allan siger at Fidelio går dybere og med mere output, specielt når man ser på dette:

Fidelio 35-22.000 Hz +/- 3 dB.

Ascendant 28-25.000 Hz +/- 1.5 dB.

Bemærk de +/- 1.5 dB, det betyder alt andet lige mere output...

Spørgsmålet er om han har hørt den  

Ja, han har selv haft Ascendant. Både i butikken og hjemme. Samt indra

Verity kan man slet ikke regne med deres opgivelser  rienzi er opgivet til 35HZ. Men napper fint 28HZ før den ruller af.

Han har ret i der markant mere fylde i bunden i Fidelio kontra Ascendant. Bas er noget Verity er gode til. Og der rigtig godt styr på den.

Der kun en ting at gøre. Lån et sæt hjem i et par uger og leg med dem. Jeg brugte 3 uger på og få mine stillet korrekt op. Det er lidt hysteriske med opstilling. Men når de så til gengæld står der. Så glemmer man alle andre højtaler

Jeg har også selv haft både Ascendant og indra hjemme... Verity er bare noget andet. Det mere musikalsk ( min mening ) og mere lyttevenligt. Synes Avalon blev jeg extrem hurtigt træt af. Lidt for koldt til mig. Men igen, nu hifi jo en smagssag og smag kan ikke diskuteres

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 07 August 2009 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:

Men jeg kan godt lide at Allan siger at Fidelio går dybere og med mere output, specielt når man ser på dette:

Fidelio 35-22.000 Hz +/- 3 dB.

Ascendant 28-25.000 Hz +/- 1.5 dB.

Bemærk de +/- 1.5 dB, det betyder alt andet lige mere output...

Spørgsmålet er om han har hørt den  

Synes Avalon blev jeg extrem hurtigt træt af. Lidt for koldt til mig. Men igen, nu hifi jo en smagssag og smag kan ikke diskuteres

Mon ikke du hurtig bliver træt af Fidelio også  Så køber jeg dem af dig om et ½ års tid, hehehe...

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 07 August 2009 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:

Men jeg kan godt lide at Allan siger at Fidelio går dybere og med mere output, specielt når man ser på dette:

Fidelio 35-22.000 Hz +/- 3 dB.

Ascendant 28-25.000 Hz +/- 1.5 dB.

Bemærk de +/- 1.5 dB, det betyder alt andet lige mere output...

Spørgsmålet er om han har hørt den  

Der kun en ting at gøre. Lån et sæt hjem i et par uger og leg med dem.

Det er jo lige det jeg siger  

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 07 August 2009 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:

Men jeg kan godt lide at Allan siger at Fidelio går dybere og med mere output, specielt når man ser på dette:

Fidelio 35-22.000 Hz +/- 3 dB.

Ascendant 28-25.000 Hz +/- 1.5 dB.

Bemærk de +/- 1.5 dB, det betyder alt andet lige mere output...

Spørgsmålet er om han har hørt den  

Verity kan man slet ikke regne med deres opgivelser

Hmmm, det ville jeg da tro, sådan et seriøst højttalerfirma

Måske kan man heller ikke regne med Avalons

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 

<< Forrige Side af 79 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes