Hej Peter
Jeg kunne huske at der havde været én til salg for nylig i Tyskland, det var den rigtig grådige type, han solgte for og effekt del hver for sig, heldigvis var det samme køber, men det har måske nok medvirket til at jobbe prisen op.
Man kan vælge at søge på afsluttede auktioner under "advanced search", det kræver at man er tilmeldt ebay, man kan kun når man er logget ind. Der er ikke data så langt tilbage mere, jeg tror at det er en måneds tid eller så, for et par år siden var det tre måneder tilbage. Audiokarma's Sansui statistik er udelukkende baseret på ebay i USA/Canada.
Uden sammenligning iøvrigt (med en G-22000), har jeg lige fået skiftet den sidste elektrolyt kondensator i min AU-20000, 86 styk blev det til ialt, og der var endda et par boards jeg ikke turde tage ud. Alle elektrolyt kondensatorer i strømforsyningen samt i signalvejen på phono, linie, volumen, balance og udgangstrin print er skiftet. Nu mangler jeg bare at tænde for den, men det tør jeg ikke, hvis jeg skulle have lavet en kortslutning. Jeg må vente på at en af mine bekendte, der er tekniker, får tid til at starte den op. Det er svært at holde fingerne væk!
Mvh Klaus
|